Ih jeg vil gerne ha’et par kasser af portionsposerne med. Gerne 2 af hver. Kan du lægge ud og få pengene eller vil du helst ha’ dem på forhånd
.oO( ARGH!! Hvorfor HAR jeg allerede planer på lørdag! :lortepc:
Not cool Anne! Not cool!
(Man kan ikke høre at jeg er misundelig vel?)
4 kasser til dig Får dem bare i Struer
(Nu er du jo nødt til at stå op og komme så
)
Hvis der er 24 kan du bare blande det (hvis det er muligt) Meget gerne nogle grønne (de skal da smage det)
Det gør jeg så Der er bare mange misser der ikke vil have alle farvene… (Mine vil f.eks. kun have gul og orange)
Mine er også mest til bidderne - ikke patéen. Hvad er det grønne? Og hvad er prisen pr dåse?
Det grønne er vist paté… Kan ikke huske prisen… Jeg køber det jo bare… Men Trekkie siger det er billigere end i DK
[QUOTE=Mijv;951685]hehe ja I. Vidste ikke om der var en eventuelt kæreste/mand der skulle med på turen også Det er ellers sjovt du nævner det med kattene, for mine venner og familie tror altid at kattenus handler om, at vi alle sammen tager vores katte med hen til den der holder det.
En 50er lyder udemærket, tror jeg nok Jeg erkender, at jeg ikke har den fjerneste ide om, hvor dyrt benzin er idag, nu hvor jeg ikke selv har bil, men en ting er dog sikkert, det er ikke blevet billigere med tiden kan jeg se på det hele.
Du siger bare til hvis du skal bruge en adresse?[/QUOTE]
Hehe, jeg tror såmænd også godt, at Lillemanden, Basse og Gazette vil med, men de bliver ikke spurgt En adresse ville være rigtig godt
Hmm… Hvis den grønne er paté, så springer jeg den over, men jeg vil rigtig gerne have 24 dåser gul og 24 dåser orange LUX. Har du plads til 2*2 kasser portionsposer også? Og så vil jeg gerne bestille 1 pose hollandsk kakao
Har du/I plads til alt det? Du må lige sige, hvad jeg skal af med (Kan sagtens lave en netbank-overførsel )
Anne: Hvad skal jeg tage med? Et par meloner?
Det er også de to varianter der foretrækkes her. Alt andet LUX er skrald!
Nogle gange ville man godt have boet lidt tættere på Tyskland, så man kunne prøve de der poser med LUX
[QUOTE=Pernille DL;951889]
Anne: Hvad skal jeg tage med? Et par meloner? :)[/QUOTE]
Jamen hvis i vil tage noget med må i gerne det. Et par meloner vil være rigtig fint (gerne vandmelon men ikke et krav) Jeg kunne bare godt tænke mig at en rller 2 af jer tager noget smør med til bollerne
Ja det har vi plads til Sender et beløb når jeg har købt det, så kan du bare tage pengene med til Struer
Hmm… Nu er smør jo også ret meget billigere hernede… tænker at hvis jeg fryser det hjemmefra tror I så det kan holde til turen? For så vil jeg meget gerne tage det med sammen med noget sodavand?
Hvis du vil betale for fragt skal jeg gerne sende noget til dig? Men aner ikke hvad det kommer til at koste? Og det kan helt sikkert ikke betale sig prismæssigt…
3 rammer Max 129 kr
[QUOTE=Anne Korsbakke;951215]
Camilla det kunne være super hvis du tog 3 kasser pepsi max med til mig[/QUOTE]
3 rammer max 129kr.
2 kasser potionsposer 41kr.
4 kasser potionsposer 82 kr.
Der var 20 dåser i en kasse. Så det har jeg købt til dig 20 dåser Lux 75kr.
[QUOTE=Pernille DL;951889]
Hmm… Hvis den grønne er paté, så springer jeg den over, men jeg vil rigtig gerne have 24 dåser gul og 24 dåser orange LUX. Har du plads til 2*2 kasser portionsposer også? Og så vil jeg gerne bestille 1 pose hollandsk kakao [/QUOTE]
Da der var 20 dåser i en kasse har du kun fået 20 af hver
20 dåser gul Lux
20 dåser Orange Lux
4 kasser potionsposer
231 kr.
Hollandsk Kakao 50 kr.
I kan bare betale når vi ses i Struer
Jeg kan tage nogle poser chips med og et par pakker dipmix, hvis nogen vil stå for noget creme fraiche? Tror ikke creme fraiche er så lækkert efter nogle timer i bil.
Jeps. 3,75 pr dåse
Uuuuhm, det lyder lækkert! Be’ om Holiday dip
[QUOTE=PivC;952369]
Da der var 20 dåser i en kasse har du kun fået 20 af hver
20 dåser gul Lux
20 dåser Orange Lux
4 kasser potionsposer
231 kr.
Hollandsk Kakao 50 kr.
I kan bare betale når vi ses i Struer :)[/QUOTE]
Tusind mange tak Vi ses på lørdag!
Forresten. Manden min siger at hvis der stadig er nogle tilbage når vi kommer til aften, har han 5 liter minestrone suppe vi kan få. Den er fra barnedåben (bare rolig, den ligger i fryseren) og er hjemmelavet. Smager tæske godt.