Skulle vi have smør med? tror godt det kan gå hvis vi tager den med frossen… og så tager vi noget sodavand med og en kage af en slags ![]()
(Udover alt det I har snoldet
)
Skulle vi have smør med? tror godt det kan gå hvis vi tager den med frossen… og så tager vi noget sodavand med og en kage af en slags ![]()
(Udover alt det I har snoldet
)
Det koster 82 kr at sende hvis det skal hjem til dig, 67kr hvis det skal til nærmeste posthus
og en kasse koster 20,50kr.
Ja en smør ville være super… Vi har et par 1½ liters faxe kondi + nogle mirinda vi kan sætte på bordet
Alletiders ![]()
Nu har du jo købt det (eller rettere IKKE købt det velsagtens)… for ellers ku’ jeg jo godt ha’ en pakke eller to med toget en dag ![]()
Åh ja… det kunne være smart
Men nej jeg har ikke købt nogle ekstra ![]()
Jeg er desværre nødt til at springe fra igen…men kun fordi jeg har fået mulighed for at være sammen med noget familie jeg ikke har set i ti år og det er lige præcis på lørdag det kan lade sig gøre.
Håber I får en rigtig dejlig dag og at nogen husker at tage mange billeder af både katte, killinger og småfolk ![]()
Det er HELT okay (og fuldt forståeligt) Tina.
De kunne nu godt have ventet med at have tid til det helt store eftermiddags-kaffe-kage-mød-familien om søndagen hvis du spørger mig ![]()
Jeg må også melde fra. ![]()
Fredag skal noget familie til begravelse på Bornholm, og jeg skal
passe deres hund. De kommer først hjem lørdag middag.
Jeg må tage turen til Struer på egen hånd en anden gang. ![]()
[QUOTE=Tea;953455]Jeg må også melde fra. ![]()
Fredag skal noget familie til begravelse på Bornholm, og jeg skal
passe deres hund. De kommer først hjem lørdag middag.
Jeg må tage turen til Struer på egen hånd en anden gang. :)[/QUOTE]
Så er der slet ingen tvivl om, at jeg desværre heller ikke kommer
Det bliver simpelthen for lang og for dyr en hyggetur med kun to mennesker i bilen - hvor den ene endda stadig kun er måske.
Heldigvis har jeg trods alt mødt nogle af Annes katte, så jeg ved, de er skønne ![]()
![]()
[QUOTE=Temple Bar;953459]Så er der slet ingen tvivl om, at jeg desværre heller ikke kommer
Det bliver simpelthen for lang og for dyr en hyggetur med kun to mennesker i bilen - hvor den ene endda stadig kun er måske.
[/QUOTE]
Ja, det udelukker også mig … men min weekend er overlæsset i forvejen, så det er ‘‘fint nok’’ :surrender1:
Meeen, jeg vil så frygtelig gerne møde de grimme hippier på hjemmebane … det lykkes forhåbentlig en dag ![]()
[QUOTE=Skattekat;953475]Ja, det udelukker også mig … men min weekend er overlæsset i forvejen, så det er ‘‘fint nok’’ :surrender1:
Meeen, jeg vil så frygtelig gerne møde de grimme hippier på hjemmebane … det lykkes forhåbentlig en dag
[/QUOTE]
Jeg er sikker på, Julia gerne giver en kop kaffe en dag ![]()
Og hvis man har KAGE med så serverer jeg endda kaffen varm. ![]()
Øv hvor træls
Jeg kan nu godt forstå jer, og håber at se jer en anden gang
HVIS nu at du kan sætte en anden dato, hvor både Hrönn, Mette, Tea og jeg kan… Så KUNNE vi jo fylde bilen og tage på hippie-killinge-nus??
Jaaaa! ![]()
Jamen i kan finde en dato eller 3, hvor i alle 4 kan. Så kan jeg sige om jeg kan en af dagene. Se det var jo smaaart… ![]()
jeg vil gerne bage en kage eller 2…
Når der kommer en anden dato også vil jeg nok også gerne komme… Jeg er alligevel så god til at inviterer mig selv og familien ud til Anne
(Jeg går jo og håber på en dag at møde Julia)
mangler der noget, jeg kan tage med til dagen?