Ny admin på Katteindhegning.dk

Ja vi poster ofte det link på samme tid. :grin:

Nu skulle alle link i menu gerne være ok, hvis I vil teste, så husk lige at taste “ctrl + F5” inden I går igang, bare så evt. tidligere version der evt. var lagret på jeres PC bliver opdateret med de nye :slight_smile:

Hvis I finder nogle link, MEN kun i menuerne, som ikke virker eller som peger forkert, så meget gerne send en mail på [email protected]

5 Synes om

Nå det gik nemmere end jeg troede med at få ryddet op i døde links, der var kun små 40 og de fleste kunne reetableres.

Så nu må I gerne gå amikamok med at teste links, de skulle alle gerne være i live nu :slight_smile:

5 Synes om

Jeg er igang med at nyindrette min terrasse efter at den er blevet overdækket, så når den er færdig skal jeg nok tage nogle billeder og lægge op :slight_smile: Jeg prøver at lave den til et rum, der fungerer for både mennesker og katte - selvom der pt. er uenighed om, hvem loungesofaen er købt til :wink:

Perfekt emne til endeløse diskussioner her i huset. Oftest er det nu sengen de mener er deres.

Men super hvis du laver en tråd med det! Du må da meget gerne lave den som en “undervejs rapport”, således det er endnu nemmere for andre at blive inspireret både af hvad du har af overvejelser undervejs og så det, helt sikkert, fine slut resultat. Altså hvis du har tid og lyst til at lave sådan en “rapport” :slight_smile:

Eftersom det stort set er sådan, jeg har bygget mit Facebook-album om det op, skulle det ikke være det store problem :smiley:

Har netop anbefalet siden, og i den forbindelse var jeg selv et smut derinde - desværre er alle de linkede KG præsentationer pre-konvertering, og dermed af relativt begrænset værdi.

Men bidragsyderne kan måske lokkes til en opdateret udgave…? :wink:

Jeg har desværre ingen billeder fra processen, da min indhegning blev lavet. Det var Katho, der tog dem. Men jeg har fine billeder af indhegningen fra dagen efter. Nu om dage kan man stort set ikke se den længere. Kun om vinteren :slight_smile:

Men jeg har selvfølgelig billeder fra min altanindhegning. Det må jeg se på en dag.

2 Synes om

Helt korrekt at de fleste KG link er lidt tamme da mange desværre mangler billeder pga programskifte.

Det ville da være så fint hvis de tråde kunne blive opdateret med billeder :slight_smile:

Vores løbegård :slight_smile:

5 Synes om

Stakkels européer sådan at være spærret inde når exo’en har helt andre privilegier :tihi:

1 Synes om

Hehe, ja tror også de synes det er ret unfair :tihi: Men der er bare forskel på 13 år gamle exo’er og 1 årige européer, når der kommer til det der med at forlade matriklen :smiley:

2 Synes om

Tak for dit skriv @MamaWolf og nu er det også på http://katteindhegning.dk/links2.html

Godt med så mange alternativer til det at sikre sin kat.

2 Synes om

Så er din @tzari også på http://katteindhegning.dk/links2.html :slight_smile:

@Temple_Bar har også et link på Katteindhegning nu

Er der nogen jeg har overset, så send venligst link til [email protected] så skal jeg nok hurtigst muligt få det med.
Også hvis I finder andre historier her på KG som gerne må komme med, så sig endelig til

@NinaA må jeg linke til din fine tråd om da du indhegnede din have Indhegning af haven

Ja da, gør du bare det. :grin:
Jeg er pt. igang med at renovere el-hegnet, så det kan da være jeg skulle smide lidt opdatering i tråden :gruble:

1 Synes om

Den video her var måske også god at få i link.

Lækkert du kunne bruge billederne

1 Synes om

Så er din tråd også med på KatteIndhegning.dk

Og ja hold den da endelig opdateret hvis du optimerer den etc. :slight_smile:

2 Synes om

@Churchtown - er du her stadigvæk? :slight_smile:

Du står med et link på Katteindhegning.dk " Churchtown’s kattesikre hegn (meget lavt hegn med strøm) - Kattegale" - men det er et link uden billeder og beskrivelser.

De er sikkert mistet i skiftet af software her på KG.

Men jeg er heller ikke sikker på det egentlig er den rette tråd som link henviser til.
Er du sød at hjælpe mig her, med at finde billeder og tekst :slight_smile: På forhånd mange tak.

Den tråd den linker til lige pt er denne Da der blev samlet ind til indhegning

Jeg er pt - med hjælpere -igang med at gøre haven til Fort Knox for katte. Aner ikke om Stine og Mister kunne have lyst til at bryde ud, tror det dog ikke, men “better save than sorry” som man siger på udenlandsk…

Det hele bliver fotodokumenteret, så @HolmeInc kan lave et opslag om det på hjemmesiden.

Der er også - for mange år siden- lavet et link til Busters Løbegård. Linket fører dog til KG, hvor jeg ikke kan se bilelderne.

3 Synes om