[QUOTE=Coon Danica;1151272].oO(Fandt lige denne skønne lyd…den bedste af alle…og nu sidder alle misserne og glor op i loftet…hvor er den fugl henne…jo…mine misser er meget kloge…de kan godt huske lyden…det er jo en fugl…hvor er den …:høhø: Garden birds,blackbird song - YouTube)[/QUOTE]
Normalt reagerer hun ikke på lyde fra tv eller computer, men den her fik godt nok fanget hendes opmærksomhed. Jeg legede med hende, da den sluttede, for ikke at gøre hende for skuffet.
[QUOTE=Coon Danica;1151272].oO(Fandt lige denne skønne lyd…den bedste af alle…og nu sidder alle misserne og glor op i loftet…hvor er den fugl henne…jo…mine misser er meget kloge…de kan godt huske lyden…det er jo en fugl…hvor er den …:høhø: Garden birds,blackbird song - YouTube)[/QUOTE]
Her var det vuffen Freyja der reagerede .
Man skal ikke sige at MCO ikke er kloge (engang imellem:tihi: )
De havde da regnet ud at fuglene uden for var gået i seng nu hvor det var mørkt , og løftede endda ikke hovederne ved det klip :lys-ide:
Lillemanden sad under spisebordet, da jeg begyndte at afspille denne Straks var han på mærkerne - intet i loftet, kradsetræet eller reolen, så han lokaliserede lyden hos mig - fløj over sofabordet med virkelig spidsede ører, hvorefter han overfaldt computeren!!! Hahaaa - tossemis
Bette kunne ikke løsrive sig fra sin tørkost
[QUOTE=Noël;1151283]Her var det vuffen Freyja der reagerede .
Man skal ikke sige at MCO ikke er kloge (engang imellem:tihi: )
De havde da regnet ud at fuglene uden for var gået i seng nu hvor det var mørkt , og løftede endda ikke hovederne ved det klip :lys-ide:[/QUOTE]
Ha ha…ja, så kloge er mine så ikke…de hoppede i med alle 4 :høhø:
Har spillet den et par gange mere…og de hopper i igen og igen…selvom de lå og sov…når de hører lyden…så er de der :høhø:
[QUOTE=Coon Danica;1151285]Ha ha…ja, så kloge er mine så ikke…de hoppede i med alle 4 :høhø:
Har spillet den et par gange mere…og de hopper i igen og igen…selvom de lå og sov…når de hører lyden…så er de der :høhø:[/QUOTE]
Hvor er det skægt, at de reagerer sådan Nimbus lå og sov ved siden af mig, men vågnede straks, begyndte at vade spindende rundt om pc’en og småmiaue. Helt tydeligt, at han kender lyden og forbinder den med noget godt Mon ikke også kattene længes efter sommer :?
.oO( Har også forsøgt med den der pipper… Men har åbenbart ikke katte der interesserer sig for fugle med mindre at de klasker direkte ind i ruderne. )Oo
Havde kun en kat der reagerede og det var yoyo. Det er altid yoyo. Lol xD
hun reagerer på alt. Bare man slår en prut så kommer hun næsten for at se hvad der sker uden hende.
(Overdrivelse fremmer forståelsen )
[QUOTE=DK Zaphy;1151294]Havde kun en kat der reagerede og det var yoyo. Det er altid yoyo. Lol xD
hun reagerer på alt. Bare man slår en prut så kommer hun næsten for at se hvad der sker uden hende.
(Overdrivelse fremmer forståelsen )[/QUOTE]
Kan vi få det med prut på film…jeg vil se det…bare for at se om hun reagerer på samme måde som vores gør med en fuglefilm…kom nu…:høhø:
Robin sad på gulvet med ørene på stilke - men Elias skulle helt op til computeren for at se, hvor den fugl gemte sig :høhø:
[QUOTE=Skattekat;1151174]Der er måske ikke så mange limegrønne ting på loppemarkederne rundt omkring :?
Jeg overvejer stadigvæk, om jeg gider køre til Slagelse i morgen …[/QUOTE
Lørdag aften kl 23 er ikke det rigtige tidspunkt at opdage at man har glemt at købe natbind efter sidste periode…
Nå, så er jeg nok nødt til at bevæge mig ud i dag - selv om kulden og jeg langt fr er gode venner…
Jeg blev lige nødt til at prøve også
Jack var mest bare interesseret i lyden og sad og kiggede på computeren…
Nobby derimod Det var tydeligt, at han er en fugledræber!
Han ledte tydeligvis efter den her fugl ved min computer og der var mord i øjnene… Han gik endda så vidt at han kravlede rundt på ryglænet og i mit rodestativ - noget han ellers ALDRIG gør (og det endda efter jeg havde slukket videon)…
Endte med lige at lege lidt med da bird, så han kunne afreagere - og selvom Jack er vildbassen der kaster sig over alt der bevæger sig, så kunne jeg se at Nobby var PÅ og for en gangs skyld var han mest i gang…