. o 0 januars tanker

Kunne da godt ha’ skrevet ti minutter i aggressiv legoklods, men syns ikke den havde helt samme klang…

Jeg elsker dig Anne :lol:

Ofte bemærker jeg ikke brugeres signaturer - men ind i mellem fanger en signatur mit øje, enten fordi den er morsom, eller den får mig til at tænke :wink:

Er ved at sy de fineste enkeltbur gardin i lyselilla og mørke(rød)lilla og knækket hvid og med de fineste små gardiner i lilla og sølv i en fint mønster og bunden er i hvid og lilla store striber og bagsiden i knækket hvid. Overvejer ar lave endnu en bund så køber kan skifte…hvem det så end bliver. Det bliver skræmmende billigt selvom det består af et bagstykke, to sider, top, bund (nok 2 styks), to små gardiner til foran på buret og en bred flæse til burets forside…ialt 8 dele

Hvad er skræmmende billigt? :slight_smile:

:yikes:…400 penge (plus eventuel porto)

Undskylder - men jeg har ikke selv set den og heller ikke de to andre, for den sags skyld :S

Du behøver ikke at undskylde … der er ikke nogen der har tvunget mig til at se den :smiley:
De to andre kan kun være mere underholdende :rock:

[QUOTE=Skattekat;1151474]Du behøver ikke at undskylde … der er ikke nogen der har tvunget mig til at se den :smiley:
De to andre kan kun være mere underholdende :rock:[/QUOTE]

Det var nu heller ikke sådan ment - jeg er da selv blevet skuffet over film nogen gange - det kan næsten ikke undgås :smiley:

Ønsker bedre held med de to andre :kryds:

.oO( Dyr er så taknemmelige. Jeg lagde min dyne midt på gulvet tidligere, og både ildere og katte synes at det er verdens absolut fedeste leg EVER! Da først ilderne var komplet udmattede af at hoppe rundt på den og inde i den mens de angreb hinanden, var det kattenes tur til det samme. At se Arthur udføre akrobatik på en dyne er priceless! -LOL

Jeg var også flad af grin :klapper:

Kvart i sur bamse og ti minutter i aggresiv legoklods er da bedre end vores kl kvart i ged eller kvart i kvalme :høhø:

. o O ( Denne løsning kunne også bruges på toppen af kattehegn, det er ski’ smart; Redirecting... )

Det er lavet efter samme princip som produktet fra det dersens (vistnok udenlandske) firma jeg ikke kan huske hvad hedder… :høhø: Der har været postet links herinde et par gange. :slight_smile:

Et styks Korat leveres gratis i hele Storkøbenhavn! :venter:

Bæstet har lige ørlet flere gange på min sofa og mit tilhørende tæppe! :argh: Jeg troede at jeg kunne vente med at vaske sengetøj,håndklæder mm. til næste weekend, men det kommer jeg til i morgen. Øv!

Det hedder Katzecure :slight_smile:

Godt de har styr på hvad de kan skaffe og ikke kan og kan gøre det klart for kunden:tihi: Har bestilt en bog, der i følge ordre statussen er på vej til forhandler og samtidig ikke kan skaffes… Heldigvis viser det sig, da jeg ringer at det er den med bogen er på vej til dem, der gælder:D

det byggeri er godt nok ved at gå mig til hovedet jeg savner de små rigtig meget :S

Føj et vejr. Her er så koldt, kun 15 grader, var kommet til at slukke for fyret da jeg vaskede kattebakker af i går, det har travlt nu:-) Jeg må hellere svinge støvsugeren for at få lidt gang i den indre kulde

:kor::kor::kor:

‘Sneflokke kommer vrimlende’…

I LOVE IT !!

‘Sneflokke kommer vrimlende’…

I LOVE IT !![/QUOTE]

NOT - for f**** har kun én 100 ie insulinnål tilbage - godt de er flinke på klinikken og sender dem til mig - jeg skal ikke ud og køre, det fyger voldsomt - klog af skade ved jeg hvad det gør ved de små veje herude på bøhlandet