. o 0 januars tanker

:kram:

:slight_smile:

Ja, vejret er vildt i dag - det blæser og stormer, så sneen føg om hovedet på mig - har lige været ude at gå en times tid - og det var rigtig dejligt :slight_smile:

Jeg er nu officielt arbejdsløs i 3 dage :tihi: Jeg fik vikariatet og hører fra den faste stilling i løbet af en uge :thumbup:
Men jeg kan køre bil i ALT og jeg mener virkelig ALT slags vejr nu :smiley:

Slide baby sliiiiiiiiide :smiley: :smiley: :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1151561]Jeg er nu officielt arbejdsløs i 3 dage :tihi: Jeg fik vikariatet og hører fra den faste stilling i løbet af en uge :thumbup:
Men jeg kan køre bil i ALT og jeg mener virkelig ALT slags vejr nu :smiley:

Slide baby sliiiiiiiiide :smiley: :smiley: :D[/QUOTE]

SÅDAN!

:pompom: Tilykke :pompom:

Jeg må være skør, men jeg tager altså ud i vejret.
Her sner det ikke længere, og jeg tager ekstra meget tøj på…
For jeg er nødt til at tage ind til Aarhus i eftermiddag, har to aftaler.

fy noget vejr! :S

Jeg skal ud på “landet” til en borger her til kl 1330 og skal rundt om depotet først…

jeg ved skisme ikke OM kommunens lille dyttebil overhovedet kan komme derud i det her vejr! :S
Men jeg SKAL gøre forsøget - men det kommer til at gå langsomt, så må hellere pakke sammen og komme derud af!

[QUOTE=louiseogbuster;1151567]Jeg må være skør, men jeg tager altså ud i vejret.
Her sner det ikke længere, og jeg tager ekstra meget tøj på…
For jeg er nødt til at tage ind til Aarhus i eftermiddag, har to aftaler.[/QUOTE]

:slight_smile:

Så er jeg også skør - jeg har lige været ude - og jeg havde ingen aftaler.

[QUOTE=PiaB;1151568]fy noget vejr! :S

Jeg skal ud på “landet” til en borger her til kl 1330 og skal rundt om depotet først…

jeg ved skisme ikke OM kommunens lille dyttebil overhovedet kan komme derud i det her vejr! :S
Men jeg SKAL gøre forsøget - men det kommer til at gå langsomt, så må hellere pakke sammen og komme derud af![/QUOTE]

Jeg har i min lille smadderkasse rundet Lindenborg, bagvejen fra Kongerslev til Storvorde og tilbage over Kocks Vase… så kom du bare ud og køre :wink: Det foregår med en sigtbarhed på ca. 10 meter og 20 - 30 km/t :slight_smile:

tak for advarslen Luise - det er også det område jeg skal ud i nu… damn jeg glæder mig ikke lige frem! :S

Du skal have meget god tid, for det er hamrende glat under sneen :slight_smile:
Hadsund landevej er spærret ved Dollerup pga ulykke, så der er kø ved Lindenborg nu.

[QUOTE=DK Sugieh;1151571]Jeg har i min lille smadderkasse rundet Lindenborg, bagvejen fra Kongerslev til Storvorde og tilbage over Kocks Vase… så kom du bare ud og køre :wink: Det foregår med en sigtbarhed på ca. 10 meter og 20 - 30 km/t :slight_smile:
[/QUOTE]

Det lyder ikke rart :s

Til gengæld får stednavnene mig til at grine, for jeg har INGEN idé om hvor det ligger - du kunne lisså godt have taget en rundtur til Mars :tihi:
Måske lidt mere sightseeing i lokalområdet var en idé for mig :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Lykke;1151576]Det lyder ikke rart :s

Til gengæld får stednavnene mig til at grine, for jeg har INGEN idé om hvor det ligger - du kunne lisså godt have taget en rundtur til Mars :tihi:
Måske lidt mere sightseeing i lokalområdet var en idé for mig :p[/QUOTE]

Det var en smule skræmmende lige inden Klarup, der endte jeg i et 360 graders spin ca. 30 cm fra en drive på omkring 2 meter :smiley: Men hey… jeg kan køre bil i ALT slags vejr nu :wink: Jeg tør i hvert fald godt, hvis det skal være :slight_smile:
Kocks Vase kører du altså forbi på vej til Gistrup… det er en sidevej til Hadsund Landevej :wink:

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

jeg har det bare SÅÅÅÅÅ sjovt !!!

.oO(Så er fortorvet skovlet fri for sne, og en sti i kattegården…og nu skal der bare ikke komme mere…jeg kunne næsten ikke cykle hjem fra arbejde p.g.a det dumme sne…
Men…kattene de elsker det… de nyder at den store kolde kattebakke er fyldt op med sne…de tisser nemlig i sneen :høhø:)

Overvejer at tage Nobby og Jack med udenfor i haven et smut her efter frokost… Ved Nobby ELSKER sne, så han vil nok syns det er hyggeligt :smiley:

Men er der nogen regler for hvor stramt en sele skal sidde for katten ikke lige slipper ud?

Når de ligger stille og fråder om munden er den for stram :wink:
Du skal kunne få en finger imellem sele og hals og en finger mellem mave og maverem, så er det ikke helt galt :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1151630]Når de ligger stille og fråder om munden er den for stram :wink:
Du skal kunne få en finger imellem sele og hals og en finger mellem mave og maverem, så er det ikke helt galt :)[/QUOTE]

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Jeg griner og tuder så voldsomt jeg ikke kunne fortælle Rune, hvad du havde svaret

Det er sådan en mystifystisk sele, hvor selerne foran og bagved forbenene bliver samlet før de går over ryggen… Men prøver det med en finger :slight_smile:

Og selv efter at ha ventet en krig på billedet blev uploadet, sidder jeg og klukker :tihi:

Fantastisk… Nu kan Mynte også åbne yderdøren :thumbdown:

. o O ( VIMMER hvor jeg fryyyyyser! :fryse: )

[QUOTE=Coon Danica;1151585].oO(Så er fortorvet skovlet fri for sne, og en sti i kattegården…og nu skal der bare ikke komme mere…jeg kunne næsten ikke cykle hjem fra arbejde p.g.a det dumme sne…
Men…kattene de elsker det… de nyder at den store kolde kattebakke er fyldt op med sne…de tisser nemlig i sneen :høhø:)[/QUOTE]

Jeg troede, at Kalle havde fået sat snedæk og skraber på slåmaskinen - har han ikke fået fyldt benzin på ?

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi: