Så sandt, så sandt…
[QUOTE=Tea;1151686]
Så sandt, så sandt…[/QUOTE]
Sandt sandt…
…men hvorfor er det et billede af en and når den omtaler en due? :klapper:
[QUOTE=StinePigen;1151690]Sandt sandt…
…men hvorfor er det et billede af en and når den omtaler en due? :klapper:[/QUOTE]
Det er da fordi at ænder er nemmere at diskutere med.
[QUOTE=StinePigen;1151690]Sandt sandt…
…men hvorfor er det et billede af en and når den omtaler en due? :klapper:[/QUOTE]
Det er Actual Advise Mallard … den bruges i meme-verdenen til reelle, brugbare råd.
Men godt fanget.
[QUOTE=Tea;1151693]Det er Actual Advise Mallard … den bruges i meme-verdenen til reelle, brugbare råd.
Men godt fanget. [/QUOTE]
Ahh, se det vidste jeg ikke :høhø:
.oO(det var godt nok hurtigt … bestillte fra Zooplus (den danske) i eftermiddags og pakkerne er allerede overgivet til GLS )
.oO(jeg tvivler nu alligevel på at de er der allerede i morgen, men onsdag er også fint :))
Det var sørme hurtigt…det lilla burgardin er solgt. Ih, det blev fint, syntes jeg. .o0 gud ved om det andet der er sølv, hvidt og lidt sort bliver solgt lige så hurtigt. Det første ord der popper op i min hjerne når jeg kigger på det er…stilfuldt
Er de blevet syet af det stof jeg havde til dig
Ihhhh som jeg da keder mig…
Åh jeg elsker lyden af min snorkende Emina, synes det lyder så kært Øv nu stoppede hun allerede
savner de firebenet og manden der er så tomt uden dem og alt det bygge rod og håndværker det går mig noget på der kommer hele tiden nye problemer i det her bygge projekt
Hov hvad har du gjort af manden? & så lige et mere. Føler virkelig med dig, jeg ville selv nødig undvære Emina mere end en dag eller to!
Jeg har på fornemmelsen at Devi synes der er blevet koldere. Nu er hun for 3. aften i træk kravlet ind under den plaid jeg har over mig her i sofaen og så har jeg pludselig en lille pelsklump liggende mellem mit højre lår og min arm. I går lå hun der 3 timer, aftenen før det samme, lige nu er vi ved at være oppe på en time
.oO(Så er venue for bryllup bestemt - glæder mig så meget til den store dag :))
.oO Øv, så er man endelig færdig med dagens eksamenlæsning og så er alle gået i seng
På den gode side, så kan jeg pt. ca 75 % af målsætningerne - Så mon ikke den kan bestås, blot med en 02’er
Min mand er i tiden i gang med at lave en kostald til 850 køer . Han er selvstændig så mens de bygger den her stald så er han væk fra mandag morgen til torsdag aften så jeg står alene med det her byggeri og problemer godt jeg ikke skal ud og køre lastbilen for det ville jeg slet ikke havde kunne overskuet…
Det kan sagtens tænkes…jeg fik jo så meget, jeg ikke kan huske hvad. Jeg fik noget på en lille rulle og det var enten dig eller Gizzemissen der gav mig det. Det lilla kan sagtens være af dit
Jeg er hjemme i dag og prøver at stresse lidt af. Så havde taget en ansigtsmaske på. I samme sekund jeg er færdig med at lægge den, ringer det selvfølgelig på. Sådan skal det jo bare være, ikke.
Nå, det varer så lidt, før jeg kommer ud og åbner. Mosier sidder ude i entreen og glor på døren.
Jeg åbner for posten, hun rækker mig en pakke og siger “Hejhej, det var godt en STOR kat!” og så var hun væk igen :klapper:
hektisk formiddag indtil nu! FEDT at jeg kan begynde at gøre nogle af tingene lidt mere selvstændigt nu, uden at jeg behøver hjælp konstant!
Men damn de er flinke her i bygningen til at give råd og vejlede uden at de tager tingene ud af hænderne på mig! Jeg ender vel med at have styr på det og få nedbragt lidt ventetid for nogle borgere Fik lige afsluttet 6 sager på en formiddag - bum!
[QUOTE=Blabl;1151815]Jeg er hjemme i dag og prøver at stresse lidt af. Så havde taget en ansigtsmaske på. I samme sekund jeg er færdig med at lægge den, ringer det selvfølgelig på. Sådan skal det jo bare være, ikke.
Nå, det varer så lidt, før jeg kommer ud og åbner. Mosier sidder ude i entreen og glor på døren.
Jeg åbner for posten, hun rækker mig en pakke og siger “Hejhej, det var godt en STOR kat!” og så var hun væk igen :klapper:[/QUOTE]
Jeg har hørt folk stå udenfor mine vinduer og sige: Er det en kat ?? … når de hat fået øje på Miden.