Jeg har så engang hørt nogen gå forbi ude på havegangen - en mor med nogle børn - og det ene barn ser Alban sidde bag trådnettet i hækken og siger ‘aj mor, se den hund dér!’
Og det lød altså ikke som om at det var et meget LILLE barn…nok mindst en 7-8 år, vil jeg tro.
Men Alban kan også godt minde lidt om en bullterrier. :høhø:
Første gang Jehovas vidner ringede på heroppe, var første gang Jeppe besluttede at udnytte den åbne dør… Da han fløj forbi, udbrød damen “hold da op en stor kat, jeg troede det var en hund du havde!”
Siden da har hun hver gang hun har været her, husket mig som hende med kattene, hun vil ikke huske mig som hende der bare smider bladene ud, selvom jeg har sagt det til hende flere gange:)
Da jeg var flyttet ind, var mange nysgerrige efter at se, hvad der var bag hegnet - også en vejbo, en gammel landmand, der altid gik i en overall, der lugtede af gris.
En dag stod han så ved hegnet for at hilse på, vandkæmmet og i ren overall.
Og så ville han da gerne vide, hvad jeg havde bag hegnet. Han så vantro ud, da jeg tovlige københavner svarede katte.
Så kom et par af kattene ud. Han gik et skridt baglæns, bakkede spekulativ på sin pibe og sagde så
“De må da godt nok være dyre at fo’re på”.
Siden oplevede jeg, at folk kom med deres børn og venner og gik ned i min have foran hegnet med kød- og fiskebidder for at fodre kattene.
Nå, det er efterhånden mere end 20 år siden, og de store semilanghårede er ikke sjældne mere.
[QUOTE=Lonse;1151845]Første gang Jehovas vidner ringede på heroppe, var første gang Jeppe besluttede at udnytte den åbne dør… Da han fløj forbi, udbrød damen “hold da op en stor kat, jeg troede det var en hund du havde!”
Siden da har hun hver gang hun har været her, husket mig som hende med kattene, hun vil ikke huske mig som hende der bare smider bladene ud, selvom jeg har sagt det til hende flere gange:)[/QUOTE]
Eller også vil hun bare gerne klappe lidt på kattene :høhø:
tanken om at skulle tage bussen ned efter min cykel og så cykle hele vejen hjem fra midtbyen er ALT ANDET end tiltalende! :S Men vejret bliver ikke bedre med ugen, og cykelmekanikeren skrev allerede i går at den var klar… så jeg må vel hellere :S
.oO(fik scoret en splinterny vinterjakke i dag )
.oO(pris: hvad en ny lynlås koster … havde tilfældigvis én i den rigtige længde :p)
.oO(det er ikke sådan at jeg mangler en jakke, men da jeg så den, opdagede jeg at mit navn stod ‘‘all over’’ på den :høhø:)
Har i dag set lidt af Smerteeksperimentet med Emil og Thomas der bliver udsat for veer…
Meget interessant at se - især at Emil havde en gravid veninde med som støtte - og at hun sagde at hun ikke blev skræmt af det. Jeg snes bare hendes kropssprog sagde noget helt andet i den time jeg så - den sidste time.
Træt, træt, træt:olding:
I går blev arbejdsdagen på 12 timer, i dag 11 timer, og intet tyder på, jeg kommer under 10 timer dagligt foreløbigt…
Hvem var det nu, der sagde, at lærerne ikke laver en sk** sidste forår?
Jeg er forelsket…
i Dr. Dukan…
fordi…
'Jeg anbefaler, at man drikker Cola Light - først og fremmest fordi det bliver lettere at få drukket de anbefalede 2 liter væske om dagen.
Dernæst fordi den så godt som ingen kalorier indeholder - og intet sukker.
Jaeh…men til gengæld er det fyldt med tilsætningsstoffer - og det berygtede Aspartam. :S
Selv er jeg TOTALT afhængig af Cola Zero - det smager HIMMELSK! Men jeg ville ønske, jeg ikke ku’ li’ det - både fordi jeg ikke tror det er særligt sundt - og fordi jeg egentligt ikke gider støtte sådan en multinationalt ultrakapitalistisk firma som Coca Cola. :S
Men for hulen altså - det er bare ikke helt det samme med en Søbogaard Øcola. :brækkesig:
Yay nu er min, ellers uskaffelige, bog på vej:D
Sammen med den ene studiebog der var til det nye semester, håber det kan fungere for Claus og jeg at kun have et eksemplar, ellers må have fat i en mere:)
[QUOTE=Diana F;1152027]Jaeh…men til gengæld er det fyldt med tilsætningsstoffer - og det berygtede Aspartam. :S
Selv er jeg TOTALT afhængig af Cola Zero - det smager HIMMELSK! Men jeg ville ønske, jeg ikke ku’ li’ det - både fordi jeg ikke tror det er særligt sundt - og fordi jeg egentligt ikke gider støtte sådan en multinationalt ultrakapitalistisk firma som Coca Cola. :S
Men for hulen altså - det er bare ikke helt det samme med en Søbogaard Øcola. :brækkesig:[/QUOTE]
:surrender1:
Ja… Aspartam er ikke ligefrem sundt og det er Cola jo heller ikke… men hvorfor skal det smage så godt !! :høhø:
Jeg drikker 1/2 liter til frokost og 1/2 liter til min aftensmad - og nu må jeg altså alligevel prøve, om jeg ikke kan lade være - selvom en ernæringsekspert siger god for det :engel2:
[B]Cola er bare godt !!
[/B]Jeg drikker kun Cola fra Harboe - ikke af politiske grunde - men fordi det er dem, der smager mig bedst…
Og jeg indrømmer gerne, at jeg osse er afhængig - jeg kan få det helt skidt ved tanken om, at jeg ikke kan få mine daglige Colaer
Om jeg så skulle gå baglæns hele vejen til Køge i den ondeste snestorm OG hjem igen for at købe mine Colaer - ja, så var jeg parat !!
[QUOTE=Elwarth;1151952]Træt, træt, træt:olding:
I går blev arbejdsdagen på 12 timer, i dag 11 timer, og intet tyder på, jeg kommer under 10 timer dagligt foreløbigt…
Hvem var det nu, der sagde, at lærerne ikke laver en sk** sidste forår?
Venligst
Dorthe[/QUOTE]
Åh, det har folk i al almindelighed vist sagt i mange, mange år
[QUOTE=Coon Danica;1151585].oO(Så er fortorvet skovlet fri for sne, og en sti i kattegården…og nu skal der bare ikke komme mere…jeg kunne næsten ikke cykle hjem fra arbejde p.g.a det dumme sne…
Men…kattene de elsker det… de nyder at den store kolde kattebakke er fyldt op med sne…de tisser nemlig i sneen :høhø:)[/QUOTE]
Ja, jeg kan også konstatere, at der er lavet et antal små hopbakker ude på altanen. Det er Magic, den slog!
Men som jeg vist nævnte sidste år - så dræber det algerne på altandækket, så lidt godt gør det da :høhø:
[QUOTE=DK Sugieh;1152057]Nyder min arbejdsløshed lidt endnu
Sidder ved mit spisebord, stadig i nattøj, med te, min pc og ser ud på sneen Det kan man da godt lige holde til :)[/QUOTE]
jeg nyder en rolig dag på arbejde!
ihh jeg ender faktisk med at blive god til flere og flere ting i det her skidt! Nu kan jeg også finde rundt i Advis-systemet - TROR jeg :høhø: