. o 0 septembers tanker

[QUOTE=galath;1124733]Måske bruger man sterilised på engelsk på samme måde, som vi bruger neutraliseret :gruble:

Som sagt har begreberne kastreret og steriliseret ikke som sådan noget med køn at gøre, men med den procedure, der bliver anvendt. Sådan bliver ordene måske anvendt på engelsk? Jeg ved det ikke, for de kønsbestemte ord er jo normalt neutered og spayed.[/QUOTE]

Netop. Det må menes som fællesbetegnelse for de to andre udtryk.

Og det er det netop også iflg. Wiktionary

[QUOTE=Coon Danica;1124734].oO(Så blev naboens kat kørt ihjel lige ude foran vores hus for 5 min. siden :ked:
Manden som kørte den ned lagde den ind på fortorvet…missen var ikke død endnu og vi fik fat i naboen og skulle til at ringe efter falck…men mis nåede at dø inden…jeg fatter ikke at folk tør lade dem frit på sådan et sted som vi bor…byens mest trafikkerede vej :()[/QUOTE]

Farvel, stakkels kat. Selv om de ikke kunne passe på dig, er jeg ikke i tvivl om, at dine mennesker elskede dig. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

At blive kørt over er nu mere synd for katten - og for dens mennesker. :dokdok:

:venter::venter::venter:

. o 0 fredag d.13… FARVEL !! jeg har set dig !! :argh:

. o 0 min router er død… måtte ringe og for hjælp til at komme på nettet…

. o 0 en af mine nye grisetryner virker pludselig ikke…

. o 0 da jeg var ude at handle - havde de ikke de tre vigtigste ting på dosmersedlen…

. o 0 da jeg kom hjem, lå der en rykker i postkassen - for en regning jeg HAR betalt…

. o 0 skulle prøve min nye E-cigaret her til morgen :uha::uha:

. o 0 har købt mentol-juice til den og jeg tror, at jeg kan være helt sikker på at jeg hverken har fimrehår i ører, næse eller andre steder…

. o 0 er du dum - det er mentol !!! :rock:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Rengøring klaret, borde sat op, vasketøj klaret. Dejligt med en frimorgen :smiley:

Så var det ikke mig der var blevet svagtsynet…vin-tråden er flyttet og det havde jeg ikke set

nå indtil nu har min fredag d. 13. været rigtig god :slight_smile: lige om lidt skal der en frysepizza i ovnen til frokost, og jeg synes den er fortjent, for indtil nu har jeg været til fys, tømt de sidste kasser, samlet den sidste lave reol til ørkendimmerne, fået dem på plads i den ikke mindst! :), ryddet op i hele hytten og har nu samlet alt der skal henholdsvis i skur og container :slight_smile:
Selv kisten til Kviks foder er samlet med kattelem på plads! :smiley: (mangler lige at komme en tur ud i Syd og købe en madskål dertil :ups: )

Nu læner jeg mig lige tilbage og nyder en nem frokost, inden den står på kagebagning til i aften - der skal der nemlig storhygges med BA-gruppen med god mad, gode drikke, spillet Partners, kage og fantastisk selskab :smiley: det bliver med garanti en god aften :slight_smile:

… og nu er ALLE flyttekasser hentet fra Øbro! :thumbup::rock: Nu står der kun to af mine egne inde i stuen - de skal slæbes i skuret (indtil jeg får alten igen)… men først på søndag :ups::tihi:

Dejligt så er det i det mindste læst:D

Fredag d. 13… :muhaha:

:os::os:

. o 0 så er der bestilt mere tobak hos ‘Smokey’…

. o 0 bliver nødt til at have noget almindeligt tobak osse…

. o 0 går ud fra, at man kan blande mentol-juice med almindeligt tobak-juice - for ren mentol er… STÆRKT !!! :uha:

. o 0 er vant til at blande 1 pk. almindeligt tobak og 1 pk. mentol når jeg ruller…

. o 0 nu må vi se, hvordan det nye smager… :kryds:

. o 0 så er der bestilt mere tobak hos ‘Smokey’…

. o 0 bliver nødt til at have noget almindeligt tobak osse…

. o 0 går ud fra, at man kan blande mentol-juice med almindeligt tobak - for ren mentol er… STÆRKT !!! :uha:

. o 0 er vant til at blande 1 pk. almindeligt tobak og 1 pk. mentol når jeg ruller…

. o 0 nu må vi se, hvordan det nye smager… :kryds:[/QUOTE]
PinkMule har en oversigt over de juice, der er skadelige for tankene og ret hurtigt nedbryder dem.
Jeg mener, at Menthol står som nr. 1.

Og lige et tip:
Du skal ikke dampe, som du ryger. Det vil sige, sug dampen l a n g s o m t ud (og ikke ret meget ad gangen).

Arbejdet er rigtig stresset for tiden. Alle render rundt sådan her :panik:

Men i dag var dejlig rolig (for mit vedkommende). Fik nået en helt masse og kørte tidligt hjem, så jeg undgik myldretrafikken :wehu:

Har taget en fridag på onsdag, fordi elektrikeren kommer og skal lave nogle ting. Det bliver dælme dejligt. :slight_smile:

Nu er det WEEKEND :wehu: :thumbup::rock:

Glæder mig til nabofest i morgen :slight_smile: Måske jeg skal tage en flaske vin med, så Charlotte kan få sin nysgerrighed stillet :smiley:

[QUOTE=Mega;1124784]PinkMule har en oversigt over de juice, der er skadelige for tankene og ret hurtigt nedbryder dem.
.[/QUOTE]

Man får altså et HELT andet billede, når man i farten læser det som tankeRne… :smiley:

Juice, der er skadelig for tanker og ligefrem nedbryder dem? :uha:
På den anden side… visse tanker kunne det jo være ret godt med… :lys-ide:
Hmm… :gruble:

[QUOTE=Ann R;1124795]Man får altså et HELT andet billede, når man i farten læser det som tankeRne… :smiley:

Juice, der er skadelig for tanker og ligefrem nedbryder dem? :uha:
På den anden side… visse tanker kunne det jo være ret godt med… :lys-ide:
Hmm… :gruble:[/QUOTE]
Sådan læste jeg det også, og tænkte “der er vist en der har drukket af natpotten!” :klapper: (Undskyld, Mega :ups:)

.oO(Hvordan skete det lige :gruble: Stegt flæsk _____ Karbonader_____ Krebinetter_____ KATTE :slight_smile: Ja da :smiley: På et katteforum ender ALT med kat :smiley: )

.oO(når jeg får SÅ meget ros for den bukselynlås jeg skiftede den anden dag, har den 3 år - 9 mdr. lange skrædderuddanelse ikke været helt forgæves :rock:)

o 0 ( Sulten med sulten på :frowning: )

.oO(er ved at gå til af sult, så nu simrer der masser af rodfrugter til en suppe :))
.oO(kunne ikke overskue at vente 45 minutter på de hele kyllingelår jeg ellers havde tøet op, så de må blive min aftensmad i morgen …)

Jeg skal have dampet blomkål med Mornaysauce + en ristet pølse.