. o 0 septembers tanker

Et perserdyr faerdigvasket og laekker… Naeste mangler bare at blive toerret…

Og saa er jeg bare SAA klar til et glas dejlig koelig Riesling :slight_smile:

Mystisk - Kan det virkelig passe, at der HVER gang, jeg lukker pc’en, er opdateringer til den - og tre hver gang?

Prøv at genstarte den, for jeg vil gætte på at det er de samme opdateringer, som den ikke kan få installeret ordentligt.

.oO(Burde egentlig komme i gang med at sy det der underskørt færdigt til oktoberfesten i morgen :neje:…har egentlig mere lyst til bare at surfe på youtube og drikke et glas hvidvin til…)

.oO(hjælper heller ikke at Flykra ligger så sødt og putter hos mig…)

.oO(Hvor blev motivationen egentlig af? :tihi: :ups:)

Nu den heldige indehaver af et kattebakkeskab :wehu:
Hector mangler stadig at finde ud af fidusen.

Havde selvfølgelig endelig fundet et sofabord, jeg kunne lide som ikke kostede 300000000 kroner, og så var det udsolgt :thumbdown:

[QUOTE=ThildeL;1124989]Nu den heldige indehaver af et kattebakkeskab :wehu:
Hector mangler stadig at finde ud af fidusen.

Havde selvfølgelig endelig fundet et sofabord, jeg kunne lide som ikke kostede 300000000 kroner, og så var det udsolgt :thumbdown:[/QUOTE]

Jeg stemmer for billeder :smiley:

Okay så.

Det er taget med Iphone så det er ikke verdens bedste kvalitet

[QUOTE=ThildeL;1124995]Okay så.

Det er taget med Iphone så det er ikke verdens bedste kvalitet[/QUOTE]

Det er drønflot og diskret! :thumbup:

Enig! Men… må vi se indeni også? :bebe:

Hvor er det flot, Thilde :thumbup:

Kunne godt have ønsket lidt lunere vejr, nu dagen skal tilbringes udendørs.
Eftersom praktik talt alt mit varme tøj stadig er til opbevaring, må det blive lag på lag på lag. :høhø:

[QUOTE=Tea;1125015]Kunne godt have ønsket lidt lunere vejr, nu dagen skal tilbringes udendørs.
Eftersom praktik talt alt mit varme tøj stadig er til opbevaring, må det blive lag på lag på lag. :høhø:[/QUOTE]

Vi skal mest være i kælderen… Sorry jeg er for doven til at rejse mig fra sofaen til at sige det, eller råbe det… :hihi:

Åh, fedt! Så skal jeg ikke klage. :smiley:

Skal nok lægge et billede op af det inden i :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;1124995]Okay så.

Det er taget med Iphone så det er ikke verdens bedste kvalitet[/QUOTE]

Den er da for sej :slight_smile: Men kan altså ikke lade være med at grine…minder mig om sådan en på udstillinger, stik næsen ind og snuuuuuus…kan du gætte hvad det er? OMG tror nok lige jeg ville kunne gætte det :lol:

Ostepasta + Lilly = Flot gul plet i den fine hvide pels… Gris…:tihi:
Og hun ser så sjov ud når hun forsøger at slikke det af, for hun kan ikke helt vride tungen så meget af led som kræves.

Sådan her ser det ud indeni, og så er det fuldstændig spejlvendt i den anden side.

Yvonne @ Du skal være så velkommen at komme og lege den leg med det :muhaha:

[QUOTE=ThildeL;1125039]Sådan her ser det ud indeni, og så er det fuldstændig spejlvendt i den anden side.

Yvonne @ Du skal være så velkommen at komme og lege den leg med det :muhaha:[/QUOTE]

Det er et rigtig flot skab! Hvor er det fra? :slight_smile:

Det er en “Bestå” reol fra IKEA på 120 x 64 x 40 cm, hvor der er købt 60 x 64 cm “Bestå” låger til og hvor kun 2 af hylderne er sat i (der fulgte flere med).
Er også rigtig glad for det! Man kan SLET ikke lugte bakkerne ude i gangen eller nogen steder mere.
De låger, jeg har valgt var en nyhed åbenbart, så jeg kunne slippe for at det hele var hvidt. Elsker sådan noget ‘Ligner træ’ noget. :stuck_out_tongue:

I to har altså en vis underholdningsværdi :hjerte: :klapper: