.o(Majs tanker)

Gamle sølv ting, både 2 og 3 tårnet. bliver mørke med tiden, når det ikke er pudset, det ved jeg og er med på, men nu er jeg lige blevet bildt ind, det kan stål fade også :gruble:, og tin, men den hopper jeg nu ikke på, med tin

Med venlig hilsen

1 Synes om

@Skattekat - er det ikke lige ham her I mangler, så de 2 nedrivningshold kan blive mere jævnbyrdige…? :sunglasses:

6 Synes om

Havde det været en hunkanin … at sammenføre 2 fremmede hankaniner er ikke noget jeg vil påtage mig :flushed:

2 Synes om

Og her gik jeg og troede, at katte var udfordrende at sammenføre… :thinking: :smirk:

2 Synes om

Det er de også :wink:
Kaniner er nuttede, men de kan skam også gøre frygtelige skader på hinanden, hvis de kommer op at slås :surrender:

4 Synes om

Jeg har fint besøg :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

Så er 2 ud af 5 klækket

4 Synes om

Hvor er hun dejlig :heart: Hun ligner storesøster.

1 Synes om

Det synes jeg ikke hun gør, men der er nok visse ligheder :smiling_face_with_three_hearts:
Marion leger :tihi: Hrönn Samsonardóttir Meyer on Instagram: "Man behøver ikke være en kat, for at synes kuglebanen er sjov at lege med 😆 .. .. #marionjoséphine #mitbarnebarn #lillesøster #legebarn #kattelegetøj #kuglebane #aktivitetslegetøj"

3 Synes om

Jeg syntes jeg kan se 3 unger i storkereden nu :smiley:

5 Synes om

Når man er til dansk rap fra dengang rap havde sin storhedstid, så kan man vist ikke stå for denne her :grin:
Hey Bobby - Niarn

Jeg har i mange år døjet med, at min terrassedør ikke kan “låses” fordi mekanismen er gået i stykker, så hvis det blæser, må jeg give den noget modstand for at holde den åben og lige i disse dage blæser det faktisk ret meget (men på den anden side er det lunt og solen skinner, så kattene vil gerne ud).

Tidligere i eftermiddag åbnede jeg vinduet, der vender samme vej, fordi jeg lige skulle fjerne en gang ufordøjet tørfoderopkast på karmen - og opdagede, at det ikke har problemer med at holde sig åbent :smiley:

Nu skal kattene så lære, at man rent faktisk også kan gå ud den vej :sweat_smile: :sweat_smile:

10 Synes om

Jeg har sådan nogle glaskrukker, jeg har modtaget dem men færdigretter i, og åbnede dem ved at trække i gummiringen så låget kom løst. Men jeg kan godt nok ikke gennemskue hvordan jeg kan genbruge dem, som i, hvordan jeg kan lukke dem helt tæt igen. For ligegyldigt hvor hårdt jeg prøver at presse låget på igen, så bliver det ved med at ligge løst. Er der nogen her kan ved mere om dette end jeg? :smil:


2 Synes om

Der mangler nogle metalclips man fæstner låget med

3 Synes om

Det var der ikke med fra start af, og der sluttede det fuldstændig tæt. Jeg ved godt hvilke du tænker på, for det har nogle af de andre glaskrukker jeg har. :slight_smile:

2 Synes om

Der har sikkert været vakuum i da du fik dem, og derfor sluttede de tæt.

4 Synes om

Jep, der skal undertryk til:

4 Synes om

Ja det var nemlig også min tanke, men jeg kunne ikke gennemskue hvordan jeg skabte det igen. Der har bare være almindelig aftensmadsretter i. Tak for at gennemskue hvad man skulle google. :tak:

3 Synes om

Ja og klips kan købes, jeg har her fra morgen , lige fundet dem, da jeg mangler gummi ringerne, og skal have fat i dem

https://www.sylteglas.dk/shop/59-weck-tilbehoer/518-klammer-til-weck-glas---12-stkpk/

Med venlig hilsen

3 Synes om