Der mangler et billede
Ser lige om jeg kan huske det i morgen i dagslys, du skal da også have den med en pænere baggrund end en stak fyldte Ikea-net ![]()
Ja jeg smiler
, men hmm det kunne også se dyrt ud
, det Simba laver der
Med venlig hilsen
Jeg er mere nervøs for han lukker Aslan ud ![]()
Simba kender området, det gør Aslan ikke og Aslan er ret introvert ![]()
For biiib da også, har glemt at bestille mere Ritalin Uno, har kun til idag ![]()
![]()
Kiggede lige på lægens facebookside, de tager kun akutte patienter imorgen
Og jeg skal ind denne gang for at få medicin, da jeg slap sidst
Det lyder akut for mig.
Jeg håber lidt på de bare vil klare det over telefonen, så jeg ikke behøver derhen ![]()
Øv, mig og Simba fandt en død solsort-han i vejkanten… Jeg ved ikke om han er blevet taget af en kat (ja der er nogen idioter der lader deres katte gå frit heromkring) eller om han bare ikke har fået halefjerene med sig, når han er fløjet over vejen…
Jeg har hvertfald puttet ham i bioaffald.
Har fået en tid kl 10.15 til medicintjek
Så de syntes vidst det også er akut (jeg sagde også jeg var løbet tør igår)
Sidde længe i venteværelset… være inde ved lægen i under 5 min…
Weee… eller noget…
Hader når jeg skal op til lægen og have mere Ritalin Uno ![]()
I det mindste var recepten klar så hurtigt at da jeg havde taget elevatoren ned fra 6. Til st. Kunne jeg gå ind på apoteket og købe det med det samme…
Heldigvis er det meget billige nu… 75,50 for 3 pakker (rækker ca. 1,5 måned) hvor der før kostede langt over 800 for 1 pakke ![]()
Ja, dem er vi jo stadig nogle af…
Men rent statistisk - placeringen taget i betragtning - så er sandsynligheden nok større for, at det er “en idiot bag et rat” der er synderen i det konkrete tilfælde.
Ja måske, de kører ikke så hurtigt heromkring, mens kattene nærmest kan plukke fuglene i buskene når de ligger på æg
Ej men altså… håber du klager over det
Jeg har i hvert fald skrevet til dem, at de vil tilgodese både mig som kunde og deres medarbejderes arbejdsmiljø, hvis de holder sig til aftalen.
Hvis de sætter pakkerne i carporten, skal de nemlig ikke løfte så langt. Bilen kan køres 30 cm fra aflæsningssted. Derfor er det endnu mere sort, at de er sat foran døren.
Ej, hvor er det dårlig stil, at de bare er smidt på den måde. ![]()
Ved ikke om jeg hjælper nogler, men lige gået ude, i meget lidt tøj, dejligt at leve hvor krager har mad pakke med, men begyndende katte koncert, 3 styk, nu blev de spredt alle vinde, genbos genboes kat sad så ude i garagen i en have stol, han kom en gang hvert 4-5 måned. Han sad og missede med øjene. Han blev lukket inde i værkstedet, jeg går ikke hjem med ham nu, han fik vand til rådighed. Så han må jeg hjem med, når det er blevet morgen, men kravlede nu i seng igen
Med venlig hilsen
Så er jeg i gæstepause … søster og svoger er kørt videre til vores anden søster og svoger i Jylland ![]()
De kommer dog retur på mandag og bliver én nat mere.
Helt som forventet har Kodak ikke så meget som blinket et øje, mens Donkey har gemt sig … han er dog kommet frem (forsigtigt) om aftenen, så de har fået lov at se ham (men ikke røre
) og det er mere, end hvad jeg havde forventet, så mor her er stolt ![]()