.o(Majs tanker)

Nå fik lille fnuller :grin:( ja det hedder han), på 8,2 kg båret hjem efter morgenmaden.
De havde kaldt på ham, han stak hjemme fra i aftes kl 23, da nat maden skulle serveres. Han havde været ved dyrlægen, han havde orm. Men han skulle ikke have den pille, de havde kæmpet, og fået revne arme, og væk var han.
Ja jeg stod med ham, på armen og have lidt godbidder med i lommen for at holde ham, jeg bad dem finde pillen, han hvæsede efter hans ejer, da hun fandt pillen, jeg fik den i hånden, han fik en godbid, og pillen og haps sagde lille fnuller, og spandt for mig, og så fik han lige en god bid mere. Jeg fik og vide næste gang han skulle have loppe kur, ringede de efter mig, det er også klør der sidder “løse”

Med venlig hilsen

10 Synes om

Datteren har allerede smadret hendes mobil… hun har ikke engang haft den i en uge :grin:

Når nu man er megameget B-menneske, skal tidlig op fordi man får besøg, sætter tre vækkeure (de to af dem mobiltelefoner, hvoraf det hele blev sat til at ringe syv gange med fem minutters mellemrum), vågner, står op, går i bad, kommer ud af badet og først der opdager at man er stået to timer for tidligt op! :doh: :dohdoh: :dokdok: Det er godt nok dumt! Nå men i det mindste har jeg haft en nat hvor jeg vendte og drejede mig, og føler at jeg slet ikke har sovet… :zzz: :surrender:

5 Synes om

Så er mine gæster kørt for denne gang :bil:
Det har været hyggeligt, men jeg er også træt i knolden … :rolleyes:

5 Synes om

Fik en stak meget gamle avis sider, hende den ældre havde gemt, men nu skulle væk, ting hun har gemt, som hun syndes var spændende og gemme.
Men jeg skulle igemmem det, for hun troede der ville være noget af det, min morbror gerne ville have til hans udklip

Se lige hvad jeg kom til, lidt sjov og se

Nå den skal lige nær læses i aftenen inden den ryger ud, jeg vil aldrig få den brugt, de ting der er i drn

Med venlig hilsen

3 Synes om

Er der nogle af jer der har internet eller Tv gennem Stofa, der vl dele ud af jeres erfaring med dem ??

Vi er nu komme dertil, hvor fiberen kan kobles til og vi kan vælge udbyder.
pt har vi TV genne antenne hos Norlys og det køre af røventil, men vi tænker også lidt på prisen. Internet er samme pris hos alle udbyder, men der er stor forskel på de TV pakker de tilbyder og hvad der er med. bla er Stofa og Norlys de enest der giver viaplay total med i den store TV pakke

Vi har haft Stofa i noget der ligner 22 år - både TV og internet. Det er yderst sjældent vi har oplevet problemer - det er nærmest aldrig.

Vi har den mellemste TV-pakke, har dog overvejet at skifte ned til den lille fordi vi faktisk kun streamer pt. Så skiftet ville være for at spare penge på TV-pakken fordi vi bruger vores tid på en anden måde, ikke fordi vi er utilfredse.

Det er muligt at det kan fås billigere både TV og internet - men jeg prioriterer at det virker og at det virker upåklageligt (her). Jeg har været tilfreds med hjælpen fra kundeservice de gange jeg har haft behovet

3 Synes om

Hvis du mangler et godt grin… så skulle du tage at tage et kig på denne reel fra IG, den er simpelthen for sjov…! Der skal lyd på så du kan høre lydsporet, det er det der gør den så underholdende :joy:

3 Synes om

Det samme her, jeg vil hellere give lidt mere og det virker, det er så fustrerende at sidde midt i en film eller kamp og lige pludselig er skærmen sort og der står kodet program, på trods af vi betaler for hele pakken :ahhhhhhh:
Knud er nu også ved at være indstillet på, at han må lære at bruge appen, når vi er afsted i camperen :tihi:

Havde en dejlig dag i går med en uventet frokostinvitation - endte med først at være hjemme 19.30. I dag er jeg så sløj. Ondt i halsen. Svimmel. Træt. Utilpas. Der kommer altid en regning på de gode dage … :s:

6 Synes om

:kram:

Min datter har fået kigget i sit gamle legetøj og der dukkede en af mine dukker op, dukken er 50-53 år gammel, fik hende da jeg var indlagt som barn, mener jeg var omkring 5-6år.
Der var tvillinge dukker og husker stadig da jeg fik dem, for drengen havde en tissemand :tihi:
Desværre forsvandt han da min datter havde dem
Tøjet lavede min mor til dukkerne dengang.


11 Synes om

Nemlig … jeg er begyndt at indregne hviledage, efter oplevelser :s:

4 Synes om

Så fik jeg afkalket den kaffemaskine jeg havde glemt jeg havde (Ja, jeg er en ikke-kaffe-drikkende sønderjyde :sunglasses:), og pudset de vinduer der var mest beskidte (de vinduer misserne ligger op af og sætter poter og snude på)…

Skal lige have vasket mit spisebord ordenligt af, og så er der klar til eksen kommer imorgen og hjælper mig med min økonomi, og til min veninde og hendes hund kommer lørdag til Aslans fødselsdag :smiley:

6 Synes om

Simba sad (og sidder stadig) og piver til 2 hunde der er udenfor sammen med deres ejere (de sidder på en bænk)…

Den ene ejer (som ikke snakker dansk) løfter hendes hund op til Simba (jeg sidder i sofaen og ser pludselig et hundehovede :grin: ) (ejeren af den anden kender godt Simba og ved han er venlig)

Jeg går så hen til vinduet og åbner det helt (det var kun på klem), og damen der løftede hunden spørger så om Simba er gravid :grin:

Jeg holder Simba og den lille hund dr bliver løftet begynder at knurre og småbjæffe af os (damen tager så hunden ned igen :D)

Den anden hund er lige ved at kravle op af muren for at hilse på Simba :smiley:

Det hele foregik stille og roligt og vi fik en lille snak inden de gik tilbage til bænken :smiley:

Simba sidder nu og piver og siger fruuu ruuh mmmhuu :grin: det

5 Synes om

Om 5 uger er jeg færdig i praktik og dermed færdig med at bruge 4 stive timer dagligt på transport!
Så er der almindeligt arbejde i 2 uger og så har jeg FERIE!
Jeg har da sjældent glædet mig så meget og trængt så hårdt til det :flushed:

21 Synes om

Yes!! jeg har selv prøvet det med 3-4 timers transport om dagen :unamused:
Det var virkelig ikke fedt.
Jeg gjorde det i rigtig mange år fordi jeg var så glad for min arbejdsplads dengang.
Men jeg gør det ALDRIG igen.
Den ferie er dig vel ondt når du når dertil :smiley:

2 Synes om

Hvis man har fulgt med i Landmand søger Kærlighed, så er Jack fra Haderslev død :frowning:

Jeg kender ham fra da jeg havde hest opstaldet hos ham på Vandlinggård

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0sMKrBVD1Kn7k2m3ebiQ2YFJqjKszdFaxFHaD7uLhGEM7UMhniBPCQ9GKbR1K5Vj8l&id=100020797097270

3 Synes om

Tina Turner :lys: :riprip:
Jeg så hende i Parken i år 2000…Wow det var en fantastisk koncert.
En kæmpe stjerne der skal tilbage på himlen nu :sparkles: :sparkles: :sparkles:

5 Synes om

Åh, det er surt at vågne kl 4, når man faktisk kunne sove til 5-5.30. Men nåja, mere tid til kaffe. :coffee: :sweat_smile:

3 Synes om