. o O aprils tanker

Jeg har været syg af flere omgange siden lige før påske - senest med en rigtigt grim betændelse i tåresækken i det ene øje.

Den er nu ved at falde, men til gengæld skaller huden under det øje noget så frygteligt, så jeg gik en tur i Matas idag og bad ekspedienten om hjælp til at finde en fed creme, der med sikkerhed kunne bruges under øjet (jeg skal sjovt nok ikke have noget nyt “stads” ned i den tårekanal). 70% af alle hylderne har overskriften “Hudpleje”, så jeg tænkte, at det ville være hurtigst at spørge.

Efter at have konsulteret hendes kollega blev jeg ledt over til en hylde med produkter fra en dansker, som jeg ganske perifert har hørt om. Cremen blev prist i høje toner og kunne selvfølgelig også bruges på resten af kroppen, hvis jeg havde lyst. Så får man måske lidt for sine penge, for det viste sig, at denne fantastiske øjencreme kostede næsten 700 kroner!!!.

Jeg kom derfra med en Matas Natur øjencreme, der godt nok ikke var fed nok til at kvalificere som fed i hendes optik, men til gengæld kostede den en brøkdel af den første og giver garanteret en masse god fugt.

Mon Matas ekspedienter er provisionslønnet? Jeg lignede nemlig garanteret ikke én, der automatisk ville søge i retning af cremer til den pris.

9 Synes om

Jeg har endnu ikke oplevet de små mærkater kunne holde en rullet sang,

Med venlig hilsen

2 Synes om

Hold dog op…. Du er opdrætter… alle ved vi tjener kassen :sunglasses::smile: Jeg er ret sikker på den anden også kan gøre tricket :wink::+1:t2:

5 Synes om

Kan -kan ikke - skal - skal ikke - kan - kan ikke - være bekendt/ tillade mig at tage noget af det kransekage med og give væk, hmm :thinking: :flushed:

Det ligner jeg ved ikke hvad. Men det smager af kransekage, bare ikke det tilsatte spiritus.
Det er hård uden og om blød svampet inden i. Glasur har sat sig, ja og hullet i sprøjte posen, blev selvfølgelig klippet en halv millimeter for stor, så det er til den store side, med de linjer der er på
Nå der er tid endnu, inden jeg skal ud af døren, så kan nå mange, kan - kan ikke, på to timer :woozy_face:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Selvfølgelig kan du det, det er smagen der er vigtig ikke udseendet

2 Synes om

Du skal slet ikke have en øjencreme. De er målrettet mod rynker og deslige ( og virker forøvrigt ofte ikke bedre end helt almindelig hudcreme)

Dap ned på apoteket og få dem til at hjælpe dig.
Tænker du skal have en fedtcreme, vandfri salve eller eventuelt et produkt fra visyne eller lignende ( laver øjendråber), som må komme både i og omkring øjet.

4 Synes om

Så er der ny tråd :slightly_smiling_face:
Hvis nogen skulle være rendt ind i et prikkedyr :wink:

3 Synes om

Samvær er efterhånden blevet ret nemt…

Alt jeg spørger om vi skal lave siger hun nej til :grin:

Så sidder vi bare og ser tv :smiley:

Se hvor glad teenageren er :roll_eyes::see_no_evil:

7 Synes om

Jeg har nusset ninus-unger i dag :smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

Tak :slightly_smiling_face:, de kom med, og med den fart, der blev taget af dåsen, kunne de vist lige spises

Med venlig hilsen

3 Synes om

De øjne der, :laughing: fra hende af :joy:

2 Synes om

Jeps :smiley: Mor er SÅ træls :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Fra “At tænke sig” :wink:

3 Synes om

Nogen burde lave aftensmad og jeg har på fornemmelsen det bliver mit job … igen

3 Synes om

Samme her, jeg er lige blevet færdig. Men opvasken, nægter jeg og tage nu, nu vil jeg snart hilsen på min dyne og pude.

Hvor finder du den venter smiley henne?

Med venlig hilsen

1 Synes om

Du må instruere nedbrydningsholdt lidt bedre - de behøver jo ikke absolut kun kunne lave ulykker :tihi:

4 Synes om

Her: Cosgan.de - Animierte Smilies und Gifs

1 Synes om

Åh nu skal jeg lige have det helt skåret ud i pap, men skal de hentes ned på computeren eller skal jeg ind og kopier en, når den skal bruges :ups:

Med venlig hilsen

Du kopierer dem ind hver gang …
Du klikker på den smiley du vil bruge og så kommer der et link i en blå farve, nederst på siden … Ctrl+C og når du vender tilbage til dit åbne svarvindue på KG … Ctrl+V … og så bør den være der.

2 Synes om

Gik ud i køkkenet, fik kigget ind i soveværelset hvor der lå en kat på sengen … ‘‘den trænger til at blive nusset’’ tænkte jeg … og nu har jeg lige skruet knagerækker på siden af mit klædeskab - stadig ingen aftensmad

5 Synes om