Asani virker til at have det godt, efter han har fået tanden fjernet. Sygeplejersken fortalte, de havde været nødt til at give ekstra bedøvelse, da de begyndte at pille ved tanden - selv om han var i narkose. Men den så godt nok også skidt ud på røntgenbillederne. Stakkels kat, hvis han har gået og haft ondt i længere tid. Men tanden blev jo godkendt ved røntgen for et år siden. Det går åbenbart stærkt, sådan noget TR, når det først sætter ind
Sidst jeg skulle købe tørfoder (Hill’s) blev jeg også nærmest chokeret over prisen hos Maxizoo - 15 kg koster nu over 1000 kr. Men en ekspedient var så venlig at fortælle mig, at de laver prismatch, så jeg fik det til prisen hos Bitiba (580 kr.). Med medlemsrabet sparede jeg yderligere lidt procenter. Jeg var noget overrasket over hvor nemt det var at få prisen ned, så måske andre også kan bruge det tip
Godt at høre, at han har det bedre. Mine gutter skal ved næste dyrlægetjek en tur i røntgen for at være sikker på, at de ikke har progressioner i deres TR.
Hvor ville det være lettere, hvis de bare kunne fortælle os, at de havde ondt i bisserne
Der er så dejligt, der er internet igen, mange ting er nemmere, men ja nu har jeg bevis, for mig selv, man kan leve uden. Men det er bare sjover med
Med venlig hilsen
Vi går nogle stykker sammen og samkøber Absolut fra Agrosam - en palle med 80 styk = 79 kr/13 kg. Men for et par år siden var det 70 kr…
Jeg fik en kæmpe forskrækkelse her til morgen. Nalle fik revet sit kradsetræ fri af væggen. Jeg har ellers fastgjort det med skruer og raugplugs. Det væltede ned over min fladskærm, med Nalle på, som faldt ned på gulvet. Det troede jeg ikke tv’et overlevede, men det gjorde det utroligt nok. Og Nalle slap med forskrækkelsen. Nu har jeg skruet kradsetræet fast med 10 cm lange skruer og ekspansionsbolte, så nu løber det ingen steder. Og Nalle har allerede været oppe i træet igen. Happy ending
Dejligt alle holdt, og Nalle har været oppe og tjekke, det er stabilt igen
Men sikke en forskrækkelse du må have fået, for ikke og snakke o Nalle
Med venlig hilsen
@Beimis ja. Dejligt at hverken Nalle eller TV kom til skade.
Ja ved godt dvd er gammeldags
, har aldrig fået dem set.
Men er der alligevel en her, der vil gerne have en eller to eller alle tre . Så sætter jeg en langsom brevdue på dem, næste gang jeg kommer ved posten.
De er helt gratis,
Kun krummerne tilbage
Regner med de ryger i affaldsspand torsdag
Med venlig hilsen
Hvordan er det ift Classic?
Både kattene og jeg er lidt kræsne…
Jeg er så gammeldags at jeg stadigvæk har alle mine dvd’er. Og jeg vil faktisk gerne se Han er bare ikke vild med dig, og Prag, hvis der ikke er andre der vil have den.
Hvis du kommer forbi en genbrugsbutik, Røde Kors, Blå Kors e.l. så plejer de at tage imod dvd’er og cd’er m.m. Og Krummerne er der sikkert en børnefamilie der gerne vil have.
Det er dine, @Enki du får dem, næste gang jeg rammer en post hus
Det ved jeg godt, jeg kunne men det bliver ikke
Er det her til og smidde i nærmeste rigtige skraldespand, eller kunne jeg få brug for det igen, eller bare noget af det igen?
Med venlig hilsen
Ørj, der er knald på kattene her til formiddag - mere end sædvanligt. Og jeg har sovet længe, og er kun i gang med første kop kaffe. Er slet ikke gearet til deres energiniveau.
En dag som i dag, kan jeg godt fortryde at jeg ikke har valgt en mere sofapude-agtig race.
Den kan du vist godt deponere på genbrugspladsen. Jeg havde sådan en tilbage i 00’erne. Det er usandsynligt, at den stadig kan bruges så længe efter.
Nåh, jamen så kan det jo åbenbart stadig bruges. Så er det bare mig, der er forkert på den.
Bedre IMO. Gik væk fra Extreme Classic fordi jeg havde problemer med at gruset lugtede dårligt i et par storkøb med års mellemrum. Men Absolut med Aktivt Kul er IMO bedre klumpende, mindre støvende og bedre lugt-neutraliserende. Der ryger samme mængde udenfor bakken.
Sikke en god og brugbar ide, det kan jeg da kun håbe at flere butikker m.m. vil støtte op om.
Nej det tro jeg ikke det er, nok bare mig der har kørt, med den helt gamle forbindelse , det bliver sat til genbrug
Med venlig hilsen