100% korrekt prioritering - kattenusning er jo en klar need to, mens aftensmad måske sniger sig op på en moderat nice to…
Så usandsynligt var det åbenbart ikke
Jeg håber politiet har rigtig gode beviser mod det rovdyr … tænk, hvis Emilies familie endelig kan få den lille smule ro i sjælen, at gerningsmanden er fanget og bliver straffet!
Dilemma er inviteret til fest på lørdag men sidst jeg var i mine pæne sko, gik de i stykker, nu har jeg kigget på nette, men kan ikke finde nogle jeg kan bestille, jeg ved med 100 procent jeg passer, tvivler på jeg får køre lejlighed til en butik
Er der nogle der kender en god butik på nettet, med fest sko/sandaler, eller en skobutik der har stort udvalg, fra thisted til viborg området
Med venlig hilsen
Åh ja de er der selvfølgelig, deres størrelse svinger bare meget
Tak @Skattekat
Jeg har for kort tid siden hentet Donkey ned fra et af lindetræerne for enden af katteindhegningen … altså, på den forkerte side af hegnet
Jeg går udfra, der har siddet en dum due i træet, men hvordan han er kommet der op … det aner jeg ikke.
Den kat er en udfordring og lidt for klog for sin egen sikkerhed
Tja skal man grine eller græde over det
Med venlig hilsen
Tænkte lige sahva… men må jeg spørge hvad der driller med dine fødder?
Jeg har f.eks. en meget bred fod og høj vrist, så jeg elsker mærket new feet (hvilket minder mig om at jeg også burde kigge på nye sko).
Det må du, jamen det er ikke noget på den måde
Men størrelser, jeg har haft sko i størrelse 38, 39 og 40. Jeg svinger meget i størrelse, fra model til model, selv inden for samme mærke kan jeg svinge fra 38 til 40.
Og så er det meget svært og lure pas formen på nettet
Sahva hmm dem må jeg lige tjekke, den siger mig intet tak
Med venlig hilsen
Lidt for kloge katte kan være en udfordring
Døjer du med væske i føderne når str svinger så meget?
Har du ellers selv et sko mærke du synes dine fødder trives i
Nej det gør jeg ikke, for samme dag hvis jeg er i en par sko størrelse 38 kan jeg 10 min trække i en andrn par størrelse 40 og de sidder perfekt begge par og jeg går lige godt i dem, sandaler med høj hæl, er jeg meget glad for hmm de hedder noget tam tjekker lige , 5 min skal lige op af sengen
Med venlig hilsen
De pænere Billi bi, Tamaris, og hmm mener de hedder noget med &co, lige dem jeg kan nu
rickie , green comfort er mest bare daglig sko der er også en par mærke mere
Sofie shorne og en par andre mærker, men den pris, på sko, vil jeg ikke op i nu
Har en par gang fundet gode sko i bilka, men lang tid siden jeg har tjekket der, ved ikke hvordan de er længere.
Der er flere mærker, jeg syndes godt om
, men de er væk nu
Tak så er vi på rette kurs, bare denne dumme rem om benet, den kan jeg ikke med
Men hælen er fantastisk
Tak @Skattekat
Du kan også købe Tamaris på Boozt og Zalando … måske til bedre priser
Der skal en del til for at politiet rejser en sigtelse, men om det er nok til at anklagemyndigheden kan rejse en sag er en anden snak. Vi må se.
Jeg tror de har fundet DNA spor som de kan støtte sig til. I disse tider hvor man kan hente DNA spor ud og sammenligne selv ældre prøver med nye tror jeg ikke på at de vil anklage ham for de 3 ting uden at kunne følge det op med et DNA spor eller måske fingeraftryk på hans/pigernes ting der kan kæde det sammen eller hvad de nu måtte have af kriminaltekniske spor som kæder sagerne sammen.
Sagen med pigen i Sorø fandt sted lige udenfor mine forældres baghave. Dengang var politiet der i flere timer både på den aften hvor det skete og dagen efter for at lede efter/sikre spor.
Jeg vil sige det sådan at jeg synes det er knap så godt politiarbejde hvis ikke de kan koble hans biologiske tilstedeværelse til alle 3 sager (Phillippa, Meng og den i Sorø)
Ikke at jeg skal gøre mig klog på det, men flere af de pensionerede kriminalfolk (Isager m.fl.), som medierne havde talt med, sagde, det ikke behøvede være, fordi man havde sikre spor. Det kunne være, fordi man ville sikre, at han blev afhørt med de rigtige rettigheder - noget i den stil. Jeg går ud fra, det både er for hans skyld i h.t. lovgivning og for deres egen, så de faktisk kan bruge det, han måtte sige. Jeg så også udtrykket “arbejdshypotese” brugt om sigtelsen. Det betyder ikke, de ikke har noget håndfast, men det er bare ikke sikkert. Men det finder vi nok ikke ud af lige med det samme.
Han har lige afgivet dna igen, så det tager vist lige lidt tid at sammenholde. For den gamle dna prøve fra Emilie tiden gav ingenting så vidt jeg læste? Har jeg forstået det rigtigt? Jeg tror det er muligvis i forberedelse af at bilen bliver gennemgået, og evt spor fra Sorø der skal holdes op mod ham. Politiet rejser ikke sigtelse ud af ingenting, men det er ikke nødvendigvis “nok” til at der kan laves en sag på det. Vi må se. Men godt at høre at politiet tilsyneladende var grundige i Sorø. Men ja, hvis de vil afhøre ham med en sigtedes rettigheder om de andre sager, så skal han jo officielt sigtes først.