Jeg føler virkelig med dig, jeg var lykkelig da Jeppe denne gang ville tage hans nye sovsen fra vådfoderet! Da han havde fået repareret kæben nægtede kræet at tage det, uanset hvad jeg gjorde
Spørge man Milles gamle dyrlæger smager metacam bedre end loxicom, både ud fra hendes erfaring med katte og hendes egne smagsløg
Puha, jeg har ondt i maven over den 13 årige pige der er forsvundet
Det er altid frygteligt, uanset hvor det sker, men hende her er forsvundet lige i nærheden …
Så længe hun ikke er fundet, er der stadig håb, men jeg frygter det værste
Ja, hvis ikke det var fordi de har fundet hendes cykel og hendes mobil ville jeg ikke være super bekymret endnu, men når de ting endda ligger i vejkanten, er det ret oplagt, at hun skulle være blevet tvunget ind i en bil
Det ligger tæt på Fuglebjerg, hvor jeg tit er … har lige set billeder fra det hus politiet har spærret af og den røde varevogn med klistermærkerne, har jeg set flere gange.
Jeg ved dog ikke hvem der bor der, men det er ikke det mest diskrete køretøj, så ‘‘alle’’ ved hvem der ejer den.
Hvis han er uskyldig er det frygteligt for ham at blive udstillet, men jeg håber helt vildt at hun bliver fundet om 15 min i live…
Det her er bare skrækkeligt og nu skriver flere at det er tæt på hvor emilie meng forsvandt…
Må tilstå at det her også er min største skræk og at man i nervøsitetens navn ender med at lave regler for ens børns måde at færde sig på, som man ellers ikke havde gjort
Jeg har også tænkt på hende i denne sammenhæng, for ja, der er ikke såå lang afstand mellem Korsør-Slagelse-Kirkerup.
Men det er usandsynligt de to sager har noget med hinanden at gøre og hvis de gør, finder politiet (forhåbentlig) ud af det … de har jo fejlet stort i Emilies sag
Mon ikke også det er derfor, politiet har sat det helt store apparat i sving fra begyndelsen af. Der har ikke været nogen tvivl om, at der ligger noget skummelt bag.
Mister er altså lidt en sær snegl når det kommer til forplejningen her på hotellet… Stine er på vådfoder efter at have fået fjernet en kindtand… Mister kigger på det og på mig og undrer sig virkelig over at nogle kalder det mad…
Nej tak, så hellere sulte…
Tror han er den første kat der nægter overhovedet at smage på vådfoder…
Ikke nok med, at det er upraktisk at bo nordpå, når der er udstilling… Så har jeg lige fundet et sæt regnbue regntøj, som er det, Birk drømmer om. Sælger vil ikke sende, og bor ved Løsning
Jeg synes virkeligt ikke, det er en løsning ikke at sende
Af hensyn til Manses renommé burde jeg nok ikke afsløre dette - men sendte bilen på værksted i sidste uge, med mistanke om museskader, grundet diverse samtidige fejl i det elektriske…
Og det skal jeg sgu’ da love for - den foreløbige opgørelse (efter de kun havde skilt den bagerste del ad ) løb op i +60K og dermed en totalskade…
Så den her flyttede ind i dag - nogen gode råd til museafskrækkende foranstaltninger, ud over at installere kattelem i begge biler…?
Altså nu tager jeg Manse i forsvar, hvordan i alverden, vil du have, han skal kravle ned i motor rummet, der er jo ikke plads i de nyere biler, og han vil nok også få skæld ud, hvis han begynder og hive i kofangere for at komme til.
Lad døre og mortor hjelm , bagklap stå åben ind imellem, bare en idé