. o O Aprils tanketråd

Åh, den er skam kendt og brugt mange steder på Facebook. Jeg tror faktisk, at der er mere maskine end mand bag. Det er sådan en led måde at forsøge at lave penge på.
Men den her ang. Fritzz er personligt målrettet Fritzz/mig. Jeg tror virkelig, at han vil have fingrene i min kat. Mærkværdigt. :flushed:

3 Synes om

Han prøvede først med at han havde prøvet at anmode om venskab, men da jeg viste at det havde han ikke, så anmodede han mig om det…

Han svarede på spørgsmål indtil der, men det virkede ret google translate :smiley:

1 Synes om

1 Synes om

Lod opvask, være opvask og kl 18:20 gik ud og gik en tur på 1:20 min, det var vist det bedste jeg har lavet i dag, hvis jeg spørger mig selv, den 11/2 time går tur i eftermiddag gav ikke rigtig noget, så nu er benene op, og er der nogle der løber med opvask i nat, så skal de have lov til det :tihi:

Med venlig hilsen

6 Synes om

Den væddemål om de andre kunne se forskellen på norsk skovkat og en maine coon, ja den vandt jeg igår, jeg viste de billeder @Jeanette havde fundet frem, de sagde man kunne se forskellen, de var godt nok ikke glade for at indrømme det. Og billeder @Barky havde fundet frem, der kunne de se en norsk skovkat, l
så til sensommer glæder jeg mig til nu :smil:

Tak for jeres hjælp @Jeanette og @Barky med billeder. :tak:
Det var også fordi vi kom til og diskutere med dyrenes beskyttelse og vi kiggede på hjemmesiden, jeg opdagede den hellige birma i går

Med venlig hilsen

9 Synes om

Kan katte tåle honning?

Simba er ret intereseret i når jeg putter honning i min te, må jeg lade ham smage lidt honning? (Han får ikke te, ville lade ham smage fra skeen eller en finger)

Som udgangspunkt må mine smagt alt. De nakker alligevel alt muligt, når jeg vender ryggen til :crazy_face:
Hvis en smagsprøve kan tage livet af dem, havde jeg ingen katte :sunglasses::joy:

5 Synes om

:rofl: Simbas mave plejer heller ikke at være sart… Har kun oplevet det ved fløde(is) og så kan han åbenbart ikke fordøje peanuts ordenligt :person_shrugging:

Men tænkte lige med honning at det jo ikke må gives til babyer, så om der var noget i de ikke må få :smiley:

Vil jo nødig gøre ham syg (især ikke når jeg også er det, magter ikke han også er syg lige nu :see_no_evil:)

:slight_smile:

1 Synes om

På den her dejlige solskinsdag - tror jeg, at jeg køber mig et abonnement på TV 2 Play og sætter mig indenfor og ser Paris-Roubaix hele dagen :rock:

Så bliver det kattenes opgave at udnytte solskinnet - men der er heller ingen tvivl om, at de elsker det. I går stod havedøren åben i en periode. Det har de ventet på. Det er slet ikke det samme, at de selv kan gå ud og ind ad kattelemmen.

9 Synes om

Ny måde at bruge noget af garn lageret på, jeg mangler virkelig grydelapper, men er samtidig fokuseret på, at få mit kæmpe tæppe færdigt, hvilket tager tid med to putte dyr :tihi: Så min veninde skulle ikke tilbyde 2 gange, at jeg sendte garnet til grydelapperne med hende hjem og sendte et link til opskriften! Jeg havde fundet et med billede af en broche fra Ringenes Herre, i en teknik jeg hader at hækle, men hun absolut ikke har noget imod at hækle, så det er virkelig win-win hun har et projekt der ikke skal på hendes gavelager og jeg får fine grydelapper :thumbup:

5 Synes om

Billede? :smil:

Jeg har lige lavet syltede rødløg til i morgen … var I klar over at det lugter af kattepis? :surrender:

1 Synes om

Æh… nej :face_with_raised_eyebrow: De syltede rødløg jeg plejer at købe, gør i hver fald ikke.

De gør det i starten af syltningen … i min næse :crazy_face:

1 Synes om

Ikke at jeg havde planer om at sylte selv, men nu har jeg da slet ikke. :hoho:

1 Synes om

Men skulle man have nogle “venner” der synes man er en kattetosset, på den dårlige måde, og man ikke kan gennemskue hvordan man slipper af med dem på en pæn måde, så tænker jeg syltede rødløg der lugter af kattepis, er oplagt. Især hvis man nævner at det er hjemmelavet. :klappe:

1 Synes om

Og hverken min veninde eller jeg, havde tænkt os om, så det bliver vist også til en karklud, vi var helt klar over, at en firkant ville blive ca 30*30 cm, vi tænkte bare ikke over, hvor stort det er til grydelapper, førend hun var ca halvvejs ned den første :joy:

6 Synes om

Når man sidder og råber af tvet og de så ikke vælger den Julekalender jeg råber til dem, og som endda ville give et 0-svar

:hmpf: :grin:

3 Synes om

Jeg havde også et 0 svar : Hallo det er jul. :nissevink:
Hvilken havde du?

1 Synes om