Tak, jeg siger det videre til min kæreste
Vi skal derned igen til April
Jeg tror jeg har sovet fint
Du har i hvert fald sovet længe
Ja, jeg var også helt færdig igår
Vi giver emnet en uge mere, så kom med jeres kedeligste kattebilleder inden næste fredag.
Vi giiider ikke …
Sov endelig så meget du kan, du kan være i søvnunderskud for flere år.
Nogen fortæller, at de sover 14 -15 timer i døgnet de første par uger.
Men hold lige øje med “hændelser i timen”, den skal helst ned under 5 inden længe. Ellers tag fat i dit behandlingssted.
Måske skal du have en anden maskine, eller en form for supplement, til maskinen (evt. medicin af en eller anden slags, det kunne feks. være mod “restless legs”, hvis du har det).
Jeg skal til det første kontrol i April…
Jeg håber bare mine næsebor snart bliver venner med masken
@MorTilKatja
Der er lang tid til 1. april. Hvis dutterne er for store til dine næsebor, skal du ringe til dem, og bede dem sende en med mindre dutter, ellers bliver du hudløs.
Så kom dagen, hvor Frej fik det rigtige besøg, han er nu flyttet til Kolding.
Jeg vil lige give dem en chance, min hud er lidt sart nogle gange, indtil den vænner sig til det
Har lige solgt ‘‘mit’’ gamle køleskab … jeg fik jo min venindes aflagte køle-/fryseskab for nogle uger siden og siden har køleskabet stået og fyldt i mit køkken … det gør det godt nok endnu, men det bliver hentet i morgen
Tillykke Frej du fandt din smørhul , hvor var det godt i gik besøg @Jeanette
Med venlig hilsen
er helt træt fordi jeg brugte 2 timer med at (prøve…?) at få kat ud af haven sent i går …suk hvorfor kan folk ikke holde deres fritløbere inde om aftenen/natten.
Er heldigvis ikke sket før - og håber godt nok at besøg var så træls at det ikke sker igen.
Da jeg gik i seng var en af kattene meget optaget af at se ud af vinduet - og efter en time hvor misserne ikke var gået i seng men spejder ud af vinduer står jeg op og går ud og kikker - finder ikke noget. I seng igen efter en time hvor katte stadig pusler rundt i vinduer står jeg op og ud igen og kikke - og yep her ser jeg sort kat.
Og så ellers en time+ frem og tilbage i haven hvor jeg prøver at få kat ud af lågen som jeg stiller åben. Undervejs er naboens kat så også på vej ind af lågen - men han vender heldigvis om og går igen.
Til sidst blev jeg træt og gik i seng…tror sortemis er ude og havde kattene ude i hold her til morgen - og umiddelbart fandt igen af os noget.
Men 100% er jeg ikke…der var også en anden kat som fik hele områdets solsorte op og køre kl. 4 om morgenen…pænt irriterende måde for folk at blive vækket på en søndag.
Så nu står den på træt resten af dagen - hold fritløber misser inde om natten/sen aften - af hensyn til alle. …
Hvor mange har du bestilt @Skattekat ?
Ikke nogen … de er blevet straffet nok de stakler, der har været i nærkontakt med mig
Faldt over en 30 sekunder video af dejlige Katte , og jeg kan ikke klippe, men klip nummer tre, åh den er sød, når det ikke er mit vasketøj det går ud over
Og klip nummer 4 åh , enten er det en meget glad katte ejer, og ser igemmem fingeren med ennlige unode, eller også har katten sig helt egen menig om ejers smag
https://youtube.com/shorts/IMed7sN0NvU?feature=share
Med venlig hilsen
Lige nu er det en år siden, jeg måtte tage en svær beslutning
En par timer efter skrev jeg det her
Du er ikke glemt beimis , men jeg har stille fundt hverdagen uden dig.
Tak til jer her inden på kattegale. for jeres trøst sidste år og tiden siden. Hvis i vidste hvor meget det betyder for mig.