. o O Februar-tanker

Dejligt, at dyrlægen nu er tilfreds med Rags’ helbredstilstand :heart:

2 Synes om

Hvor er det dejligt at læse Rags er på benene igen. :kryds: for at han begynder at spise godt hurtigst muligt

4 Synes om

Godt at høre, at vores allesammens Rags er i bedring :smiley: :hjerte: Gæve gut!

1 Synes om

Lidt sent med :kryds: og de bedste tanker til Rags. Men læser det først nu. Men så dejligt at læse at det positive resultater :blush: håber de gode ting forsætter

:kram: det tro jeg ikke der er mange der kan

1 Synes om

Jeg forstår godt Manse :smirk_cat:, hvis nu den fætter skulle gøres spise klar, ville der ikke være meget

Med venlig hilsen

Kender du cystofan og cystopro ?

Jeg bruger dem til en af mine med gentagende blæreproblemer.

1 Synes om

Ja, dyrlægen anbefalede Cystophan, så det har jeg bestilt hjem. Skulle komme i morgen. :slight_smile:

4 Synes om

Ellers sig til, jeg har hjemme hvis du gerne vil igang hurtigt.

Tak, Lone, men DAO plejer at levere til tiden og i morgen er tids nok. :slight_smile:

2 Synes om

Jeg formoder din internet boks/router er nede under ? Har du checket om du har samme udfald på nettet tættere på boksen ? Jeg tænker du måske har brug for en wifi booster for at få ordenligt wifi på loftet.

3 Synes om

Ja det er den. Men der har der været. Inter godt på loftet, og har en eller anden dims til og stå der skulle give net. Undskyld er ikke så teknisk med det. :ups:

Gik mig en afløb og skille ad, og sætte ny i det går meget bedre, eller lade mig skille en gammel vaskemaskine af
Det går meget bedre og finde ud ad :wink:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Faldt lige over denne film klip på 10 sekunder, første gang katten ser sne :smiling_face_with_tear:

https://youtube.com/shorts/X-gzAaY76M8?feature=share

Med venlig hilsen

5 Synes om

Jo længere wifi signalet skal jo dårligere signal og især hvis det skal igennem ting (hvilket det jo skal for at komme op på loftet). Hvis du blot skifter udbyder og stadig har boks i stuen og computer på loften risikerer du at få samme problem som du har nu.

Personligt ville jeg overveje at prøve at købe en repeater til at forlænge signalet, som for eksempel denne her

Nu ved jeg ikke hvor stort dit hus er, men jeg ville prøve at sætte sådan en midt imellem din internet boks og din computer på loftet.

Men…
Hvis dit wifi er lige så slemt i stuen som det er på loftet så kan det være enten din internet boks eller din computers netværkskort der driller. Du kan teste det ved at rykke din computer hen tæt ved din boks og se om det hjælper på forbindelsen. Gør det ikke det, bør du prøve med et netværkskabel imellem dem. Hvis det kun drejer sig om wifi problemer bør du have fuld knald på nettet med et kabel og så kan du som regel får din internet udgiver til at give dig en anden wifi boks. Men laver nettet stadig bøvl med et kabel imellem, så er det med stor sandsynlighed dit netværkskort i computeren.

Håber det gav lidt mening.

3 Synes om

Tak :tak: @Kamilia for at skære det så meget ud i pap, at jeg er med på hvad du mener, nu forstår jeg det helt :smil:
Jeg startede med noget internet billigt ikke det store forbindelse, det gik fint på loftet. Men det fungerer bare ikke ret godt i bryggers, men det kunne jeg leve med, gik noget mere moderne det driller jævnligt men skall nu have fundet nyt, vil tænke mig godt om hvad jeg tager, kendt mærke, dyre men måske det fungerer. Ikke kendt mærke, billigere men så måske finde nette de mest sjove steder

Med venlig hilsen

1 Synes om

Haha det er helt ok. Så håber jeg du finder noget der passer dig bedre.

1 Synes om

Så må der stemmes på ugens billede. :slight_smile:

2 Synes om

Havde glemt at stormsikre cyklen, så den var væltet igen…

Har været ude og surre den fast, med misserne som publikum, er sikker på de sad og grinede af mig :stuck_out_tongue:

4 Synes om

Før i tiden var jeg sikker på at finde Katja på de fleste billeder der blev taget, når hun var med i noget…

Nu er hun ved at være god til at “gemme” sig :smiley:

Hele 5 billeder fra da hun var på Epos Efterskole til en af deres “introforløb”

Og dette er det bedste (og det eneste man ikke lige ser ansigter på de andre)

Aner ikke hvad hun er klædt ud som :grin:

4 Synes om

Synes lidt hun ligner en Vincent van Gogh i steampunkudgave med kamera i stedet for malerpensel?

2 Synes om

:person_shrugging: Jeg troede det var en lyserød hest, men hører nok hvad det er, når hun er hjemme fra J-Con i København :smiley:

1 Synes om