Uh, det ser ud til jeg bare skal vente, så slipper jeg for at betale for Aslan (der kun er i det gratis register)
Sammenlægningen har været undervejs længe, dejligt at der nu endelig komme en dato.
Her har jeg også valgt kun at registrere killingerne i den gratis
Misserne var desperate efter aftensmad. Ikke fordi de manglede mad, men fordi de har fået en ide om at hvis de ter sig som om de er døden nær, så kan det være at de får deres vådkost tidligere, og hvis de så får den tidligere, så er der en sandsynlighed for at jeg glemmer at jeg allerede har givet dem vådkost, og giver dem igen inden jeg går i seng. at tænke sig, at kattene har lært at udnytte min ADHD. Bisser.
Problemet i dag var at jeg gik i køkkenet for at vaske op og tage noget aftensmad, og da jeg så går tilbage ind mod stuen…
Jokker jeg lige ned på Delles pote, fordi hun gik ind foran ligesom jeg er ved at tage et skridt. Hun skreg; jeg råbte “For HELVEDE!” (), og hun piiiiilede af sted.
Hun er ok. Jeg kunne godt kalde hende til mig bagefter og vi har puttet lidt. Poten har ikke taget skade, og hun har muligvis lært en lektie om ikke at gå ind foran mig? Hun har i hvert fald holdt afstand når jeg har bevæget mig rundt i lejligheden siden. Så må vi se om lektien varer ved.
Tro på det
Min tossekat har ikke lært det på 14 år, men Delle ligner sikkert ikke ham …
Man kan håbe Delle er klogere
Købte mousse i Bilka og det er mousse, ikke paté. Har begge varianter herhjemme og man kan tydeligt mærke forskel i konsistensen.
Har lige hentet en pakke i Menstrup og på vej hjem, kører jeg forbi to kaniner på frie poter … samme farver som mine kaniner
Måtte lige i haven og sikre mig, det ikke var Hr. og Fru Løvehjerte der var rendt til Menstrup (2 km.) og selvfølgelig var det ikke dem … mine dyr er så lydige, at de bliver der hvor de skal være
Lidt om bæklund. Fra tv 2 nord
Populært kattehjem risikerer at lukke - TV 2 https://search.app/9VebzWhTMZAysCKi9
Tv nord
Har begyndt med nye afsnit af dyre internat
Ja sølle skæbnet men også gode historier
De gamle afsnit kan også ses her
TV2 Nord https://search.app/xGxU17tcg556KXig6
Ser ER, sæson 1, episode 1. George Clooneys gennembrud som meget ung mand uden et eneste gråt hår
Jeg er på Greys Hvide Verden og Patrick Dempsey
Det er lykkedes mig at holde Donkey hjemme i dag, for første gang, siden jeg opdagede hans ulydighed …
Der er absolut ikke en holdbar løsning jeg har lavet, men NU tror jeg på, jeg har regnet den ud … skal bare udtænke en fremtidsløsning
Det er bare så dejligt og du vandt kampen
Kat gives væk
Har fanget tre ja TRE store halsbånds mus her i efter middag
Alle som alle taget med ind i værkstedet og til foderet og sluppet løs
Nu hopper hun rundt i mellem foderet og skubber lidt til den ene mus og lidt til den anden
Jamen
Dyr kan ikke være ulydige - selv ikke katte - they’ve just got better ideas…
Tjah … jeg er i hvert fald optimistisk, at jeg finder en løsning der holder ham hjemme
Det troede jeg allerede i går, jeg havde fundet … gik hele eftermiddagen og lavede patchwork af volierenet og bidefast nylonnet (fra Zooplus) og var rigtig tilfreds med min indsats
Gik ind for at hente noget og vupti! … væk var han
Det understreger jo kun mit svar til @Skattekat:
Kan I huske, jeg for nogle måneder siden skrev om en islandsk influencer, der lige havde fået en kattekilling … efter at have proklameret flere gange, hvor meget hun hadede katte (dyr i det hele taget)?
I dag har hun lagt en ‘‘story’’ ud på Instagram, hvor hun fortæller, hvor meget hun fortryder at have fået sin første kat som 39-årig … hvor meget glæde og kærlighed hun er gået glip af i de år … og at hun er ked af at hendes ældste barn nåede at blive 17 år, før der kom en kat i hjemmet.
Den kat de har, er en lille blå huskat … men nu er der sendt følere ud til et par opdrættere af Ragdoll, for kat nr. 2
Katte er som chips … du kan ikke nøjes med én
… snakkende om Island, så er der fugleinfluenza i øjeblikket og flere katte er døde af den grund
Katteejere bliver anbefalet at holde sine katte inde, så længe, den er på sit højeste …
Instagram
Jeg kan godt blive meget bekymret for de næste 4 år… han er jo ligeså gal i bøtten som Putin