. o O januar tanker 2025 0 o

Jeg har også lige modtaget den, og benyttet mig af det. Synes det er et virkelig godt tiltag, og helt enig i at alle firmaer burde have lignede, og gerne med alt muligt som jul, påske, mors/fars dag o.s.v. Og ikke mindst black friday/week!

6 Synes om

Jeg fandt umanerligt nemt i søvn under mit kæmpe hæklede tæppe, det er bare alt for stort at sove med, når kæresten også skal kunne være i sengen, så nu har jeg prøvet og bestille en også må jeg se om det kan hjælpe med at sove lidt bedre :kryds:

5 Synes om

Man skal tænke på at det jo ikke er hele vægten der ligger ovenpå katten. Så selvom dynen måske vejer 5, 7, 10kg eller hvad den nu vejer, så er det jo kun en brøkdel de har over sig. Resten hviler jo enten på menneske eller underflade. Aslan kunne godt lide min tyngdedyne og lignede altid en der havde været i hi når han kom frem fra den igen. :tihi:

8 Synes om

I sammenligning med, at indtil flere katte herinde jævnligt ser ud til at ligge i lag, tænker jeg også vægten fra dynen må ligge under bagatelgrænsen… :smirk:

10 Synes om

@Osquary @DorteH Fair nok, og ja dem der ligger nederste i bunkekatte, må unægtelig havde en vis vægt over sig. :hoho: Dog var flere af dem jeg havde med kæder, og en af grundende til jeg fravalgte dem, var at jeg ligger meget uroligt om natten, og det var ærlig talt ret besværtligt lige at vende rundt på mig selv og dynen, når den var så tung. :tihi: Men igen, formoder ikke at Alvin ville blive ved med at kravle ind under dynen og sove der, hvis det var meget ubehageligt for ham. Og han kunne trods alt selv kravle ind og ud af den. :smil:

6 Synes om

Så er der pakket til Søften og jeg forsøger at nosse mig sammen til at vaske katte

5 Synes om

Kan i udstiller - katte- publikum- bestyrelse- arbejds bier/ hjælper og dommer, salgsboder, alle have en rigtig god udstillingen og få gode oplevelser, og en god udstillingen :smil:,

Rigtig god udstillingen weekend til alle

Og husk i tager afsted med jeres verdens bedste kat /katte
Og kommer hjem jeres verdens bedste kat /katte
Uanset dommeren bedømmelser :klappekat:

5 Synes om

Det var da heldigt, at jeg bare kørte direkte hjem fra biografen :tihi:
Kæresten har været til nørderi med nogle venner, og vi havde selvfølglig glemt at snakke sammen om han kom hjem til aftensmad eller ej :ups:

Det gjorde han ikke fordi de spiste tidligt, men han havde handlet ind til og lavet tarteletter, som han ikke selv spiser, til mig så jeg bare kunne sætte mig til bords :hjerte:

13 Synes om

:inlove: Dét er fandeme kærlighed.

5 Synes om

Sikke en smuk morgen
Helt vindstille

7 Synes om

Så fik jeg nyt tøj snor op, har snakket om det siden foråret 23

Og jeg det er bare en snor der skulle bindes om to træer. Jeg syndes det er så fantastisk

4 Synes om

Jeg var på vej ud til kaninerne med lidt gnavegrønt og helt tilfældigt, kigger jeg i forbifarten ud i indkørslen … og får øje på Donkey :yikes:
Som den gode dreng han er, kom han heldigvis selv ind i haven da jeg åbnede hegnslågen … men hvordan han er kommet ud på den anden side af hegnet, kan jeg ikke regne ud … har gennemgået det hele :surrender:
Øv!
Kattene har ellers haft adgang til haven 24/7 i et stykke tid og det er gået så godt … nu tør jeg slet ikke lukke dem ud i haven!
Men heldigvis var det kun Donkey der var på uledsaget udgang, de andre to lå og boblede indenfor i kradsetræet :kat4:

7 Synes om

:ohdear:
Sikke en forskrækkelse. :kram:
Håber du finder ud af hvordan han er sluppet ud.

5 Synes om

Sikke noget skod. :kram:

4 Synes om

Han afprøver grænser
Men øv du ikke ved hvordan

3 Synes om

Som medlem af nedbrydningsholdet har han vel noget værktøj gemt et sted?
Håber du finder det, så han ikke laver samme stunt igen - og måske lokker de andre med :uha:

6 Synes om

Jeg fik i weekenden en fantastisk gave :smiling_face_with_three_hearts:
Jeg har benyttet mig af nudging i forhold til sko i vores gang. Nogle i husstanden har svært ved at huske, man ikke behøver at sprede skoene i hele gangen :face_with_hand_over_mouth:
Jeg har haft en seddel til at hænge på væggen.
Det mente @Lykke kunne gøres bedre…
Det kan det! se nu her :joy::clap:t2::smiling_face_with_three_hearts:

Lars rystede på hovedet, da jeg viste ham det :face_with_hand_over_mouth:
Men det hjælper ingenting :smile:
Jeg elsker det! :clap:t2:

21 Synes om

Den er så fin! Lykke er super dygtig :blush::+1:

4 Synes om

Den er så fin. :thumbup:

4 Synes om

Jeg tog varmt tøj på, gik med kattene i haven og så gik jeg og ventede på at Donkey viste mig hvordan han kom ud … :felix:
Der gik lidt tid, men som den søde kat han er, viste han mig det til sidst … han er hoppet op på lågen ind til kaninrummet og derfra kunne han sno sig op på taget :venter:
Nu har jeg lavet en foranstaltning, der forhåbentlig forhindrer ham i at lave det stunt igen :kryds: :kryds: … kønt er det ikke, men jeg må finde på en bedre (og pænere) løsning, når det er blevet lidt varmere at arbejde i haven …

12 Synes om