. o O januar tanker 2025 0 o

Godt du fandt ud af hvordan han kom ud, så de kan bruge haven igen.

4 Synes om

Ja, de drenge er heldigvis kloge nok til at vise os, hvordan man gør :smiley: Jeg kom tilfældigvis ind i stuen i går på det tidspunkt, hvor Guinness havde fundet vej op på taget af naboens skur :scream:

Heldigvis havde jeg for nogle måneder siden klippet huller i det net, der udgør taget, så en besøgende svale havde mulighed for at finde ud og et af dem var så tæt på skuret, at jeg kunne få ham ned den vej. Anden gang var han så hurtig, at han nåede helt op på mit tag, før jeg fandt en løsning på at få ham ned og nu er der stuearrest til min pakke fra Zooplus med mere net ankommer :slight_smile:

8 Synes om

Mira er i Dublin med sin skole. Hun har lige sendt en update hjem med lidt billeder… Hvorfor går der altid kat i mit hoved? :smile:

13 Synes om

Måske fordi det er det område, der har lagt navn til mit opdræt og årsagen til, at der stort set altid er mindst én reference til alkohol i killingenavnene :stuck_out_tongue:

Jeg håber, hun hygger sig - Dublin er en fed by!

9 Synes om

Hm. Af en eller anden årsag har jeg åbenbart ikke fået betalt mit kontingent til Jyrak. :thinking: Så nu rager jeg rundt på nettet for at forsøge at få styr på sagen.
Det hjælper bestemt ikke, at jeg har feber og min hjerne er grød. :face_with_thermometer:

1 Synes om

Sig til hvis du skal have hjælp :heart:

3 Synes om

Det er jo det :face_with_hand_over_mouth: Jeg tror hun hygger sig rigtig meget. De skal i erhvervspraktik derovre. Hun er i en vintage butik med tøj fra 80’erne og 90’erne. Der havde været to kunder i dag :smile: Så hun havde fået tidligt fri :crazy_face:

6 Synes om

Jeg håber, hun får mest muligt ud af den tur :kryds: Dublin er en ret lille storby, så det er nemt at komme rundt, selv på gåben og der er masser af atmosfære og historie og derudover er irerne generelt meget venlige og hjælpsomme :hjerte: :hjerte: :hjerte:

5 Synes om

God bedring :hjerte:

Det kunne det så ikke … jeg har lige lukket ham ind ad hegnslågen … igen :argh:
Jeg skal køre Andrea til Køge i morgen, så er ikke hjemme før engang i morgen eftermiddag … men det betyder desværre, at kattene må lukkes inde …

5 Synes om

God bedring

Han sætter dig rigtig på prøve, sikke frustrerende

2 Synes om

Sådan en bandit! Og det er netop ærgerligt, at det går ud over alle, men de overlever nok :slight_smile:

6 Synes om

Store misse katte kan også få spist noget fejl og skal til dyrlægen

Facebook video kan ses i lille skærm nederst i artiklen

Se videoen: Tiger med bizar årsag til mavepine | TV2 Nord https://search.app/yzKC6NgSJq2mq4tk6

2 Synes om

Mis
Jeg vil blæse på om det var et godt tilbud
Ja 4,44 per pose - dåse
Ja rend og hop
Ikke om jeg vil have det, basta
vil slet ikke kikke på den pose der er hældt op til mig
Nix glem det
Og du siger tilbud, det er hunde æde
nej tak
Glem det

Hvad du skal gøre ved det så
Tja spis det selv
Eller sælg den gode tilbud

5 Synes om

Herhjemme glider moussen en del nemmere ned, hvis den blandes op med lidt vand ellers er Masso helt enig med Mis omkring dåserne :tihi:

2 Synes om

Nu er mit kat’sk ikke så god
Men gad hvid hvad det her betyder :thinking:

Det kan kun være positiv , ikke

Ja det var det her der var bag ved

4 Synes om

Moussen? Er det den der hedder ragout? :thinking:

2 Synes om

Nej, ragout er vist mere hen ad bidder i sovs. Moussen hedder mousse - også på dåserne :wink:

2 Synes om

Okay. Den variant kunne jeg bare ikke finde da jeg handlede på Zooplus forleden. Jeg kunne huske at den blev anbefalet herinde, og i mit forsøg på at få Finn til at spise så meget og fedt som muligt, var jeg på udkik efter noget ekstra lækkert.

2 Synes om