Af en eller anden grund har de ikke moussen på Zooplus. Nogle steder står der mousse, men det viser sig at være blandede varianter, og moussen er så slet ikke en af dem. Jeg ved det af erfaring, da jeg kom til at bestille en ladning, som jeg troede var mousse, men som viste sig at være paté i stedet.
Det gled godt nok også ned, om end ikke med helt lige så stor begejstring som moussen.
Du kan sandsynligvis få moussen i Coop-forretninger. Nok til en anden pris, men hvis du vil prøve, hvad Finn siger til det.
“Feine Pastete” (jeg køber som udgangspunkt på den tyske side) ryger nemt ned her i huset - tilsat lidt vand, så konsistensen bliver grødagtig Men ja, ellers har Galath ret i, at flere danske supermarkeder sælger Gourmet Gold mousse. Jeg synes personligt så ikke, at konsistensen er voldsomt meget anderledes end Feine Pastete.
Tak til jer som hjælper med mousse problematikken, Jeg kan bare ikke finde Gourmet Gold Mousse på dåse? Kun i sådan nogle kvadratiske pakninger med 57 gram i hver.
Har I et link?
@Lovehjerte Der findes moussevarianter på dåse med 85 gram, som hverken Zooplus eller Bitiba har. Den kan ses på nedenstående billede, som @Beimis har postet tidligere i tråden. De to øverste dåser er mousse. Og de kan købes i Coop-forretninger.
Til Black Friday 2023 købte en en Google mobil, som jeg faktisk er ret glad for.
Juni 2024 var den på værksted, da den pludselig ikke ville lade.
Forrige lørdag opstod der så en periodisk skærmfejl, hvor den pludselig fik grønt, glimrende lys henover billedet. Det er så opstået nogle gange siden, så igår røg min telefon så på værksted igen…
Jeg kan bruge min gamle Samsung - den holder bare virkelig dårlig strøm…
Det. Er rigtigt at der på gourmet gold står paté, men det har konsistens som mousse. Vi kommer dog osse lidt vand i for yderligere at fortynde det. Virker fint her i huset. Ellers er der applaws mousse…osse fra bitiba.