. o O januar tanker 2025 0 o

Af en eller anden grund har de ikke moussen på Zooplus. Nogle steder står der mousse, men det viser sig at være blandede varianter, og moussen er så slet ikke en af dem. Jeg ved det af erfaring, da jeg kom til at bestille en ladning, som jeg troede var mousse, men som viste sig at være paté i stedet.

Det gled godt nok også ned, om end ikke med helt lige så stor begejstring som moussen.

Du kan sandsynligvis få moussen i Coop-forretninger. Nok til en anden pris, men hvis du vil prøve, hvad Finn siger til det.

5 Synes om

“Feine Pastete” (jeg køber som udgangspunkt på den tyske side) ryger nemt ned her i huset - tilsat lidt vand, så konsistensen bliver grødagtig :slight_smile: Men ja, ellers har Galath ret i, at flere danske supermarkeder sælger Gourmet Gold mousse. Jeg synes personligt så ikke, at konsistensen er voldsomt meget anderledes end Feine Pastete.

3 Synes om

Jeg bestilte en variant med fin pate sidst, for et par måneder siden og det var moussen vi fik der - men om det var rent held er svært at sige :smile:

5 Synes om

I kampen for at få Simba ned i vægt har jeg købt sådan en automat der giver dem lidt mad fordelt over hele døgnet.

Så må vi se om den virker, hvis den gør får de mad kl 7.00, 12.00, 18.00 og vidst også 00.00 mener jeg den sidste var :smiley:

De får 2 portioner af gangen, så må vi se om de kan deles om 1 :slight_smile:

De får vådfoder når jeg vågner :slight_smile:

De er ikke chippet, så derfor prøver jeg denne løsning først.

Hvis de ikke kan finde ud af det med 1 må jeg prøve at købe en mere og se om de så kan få det til at fungere

Simba syntes først maden skulle ud af skålen inden han spiste det nede i skålen :smiley:

6 Synes om

Denne har vi brugt med stor succes ved ved katte der skulle tabe sig og de stadig havde fri adgag til foder

4 Synes om

Du kan få masser af mousse hos Bitiba.dk . Køber det til min gamle britte. Mener det er zoo plus discount afd.

4 Synes om

Tak, problemet for mig er at Simba er liiiidt for kvik når det kommer til mad, og det er Aslan ikke :grin:

3 Synes om

Tak til jer som hjælper med mousse problematikken, :face_with_hand_over_mouth: Jeg kan bare ikke finde Gourmet Gold Mousse på dåse? Kun i sådan nogle kvadratiske pakninger med 57 gram i hver.
Har I et link?

1 Synes om

Det er det her, jeg køber og tilsætter lidt vand: Økonomipakke: 24 x 85 g Gourmet Gold Fin Paté | zooplus.dk

Det hedder godt nok ikke mousse, men det har moussekonsistens :slight_smile:

Og så kan jeg faktisk se, at zooplus.dk sælger den regulære paté under navnet “mousse”

Der er vist noget, de har taget fejl af:
image

5 Synes om

Ja, det var jo derfor, jeg endte med 48 dåser paté :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Hmmm… Er det jeres opfattelse af hvordan katte ser os?

Man behøver ikke være på facebook for at kunne se det.

3 Synes om

Bitiba har - så vidt jeg kan se - kun denne form for mousse.

@Lovehjerte Der findes moussevarianter på dåse med 85 gram, som hverken Zooplus eller Bitiba har. Den kan ses på nedenstående billede, som @Beimis har postet tidligere i tråden. De to øverste dåser er mousse. Og de kan købes i Coop-forretninger.

3 Synes om

Til Black Friday 2023 købte en en Google mobil, som jeg faktisk er ret glad for.
Juni 2024 var den på værksted, da den pludselig ikke ville lade.
Forrige lørdag opstod der så en periodisk skærmfejl, hvor den pludselig fik grønt, glimrende lys henover billedet. Det er så opstået nogle gange siden, så igår røg min telefon så på værksted igen…
Jeg kan bruge min gamle Samsung - den holder bare virkelig dårlig strøm…

3 Synes om

Det. Er rigtigt at der på gourmet gold står paté, men det har konsistens som mousse. Vi kommer dog osse lidt vand i for yderligere at fortynde det. Virker fint her i huset. Ellers er der applaws mousse…osse fra bitiba.

3 Synes om

Simba har allerede luret hvad lyden af tørfoder der ryger ned i en metalskål betyder…

Aslan syntes den nye dims er liiidt mærkelig :smiley:

4 Synes om

Sikke en fantastisk billed den måde der bliver taget fodder op,og samtidig med der bliver set på goddet automaten :blush:

2 Synes om

Jeg købte dem i løvbjerg
Ved godt den butik er der kun få af

3 Synes om

Stakkels mig, det er også,mig der skal gøre rent i dag
Jeg har det så hårdt

11 Synes om

Ej, nu må den MIShandling altså stoppe! :venter:

4 Synes om

Ja nemlig :smirk_cat:

2 Synes om