Jeg håber, du har nogen til at hjælp dig med at handle ind. Havde jeg boet i nærheden af dig, så ville jeg gerne have tilbudt min hjælp ![]()
Tusind tak @Mussi - jeg har bestilt varer til i morgen fra Nemlig Com og jeg har også en meget flink indkøber, der hjælper mig med indkøb, så jeg lider ingen nød ![]()
Lidt royal har man lov at være ![]()
Jeps - i korte bukser… ![]()
Jeg gik også i skole i snevejr, og i træskostøvler.
Nå, du havde dog støvler på, jeg har hørt om nogen, der enten havde et par slidte træsko - eller slet igen ting på fødderne ![]()
Og om sommeren cyklede man 35 km på en cykel uden kæde ![]()
Så dog helst støvler, men sålerne blev aldrig slidte da sneen samlede sig på midten og blev til gyngeheste, godt nok træls at gå på.
Jeg havde også træskostøvler om vinteren og husker hvor træls det var ned sneen, man blev bare højere og højere og fødderne tungere og tungere ![]()
Nemlig, så træls.
I dag er vejen farbar - at kalde den ryddet er nok en tilsnigelse…
Fra tilbagevejen - det er os på højre side af vejen lidt længere fremme:
Det er så bøvlet, men hold op så smukt! ![]()
Selve vejen ser bedre ud end den, jeg kalder “ud over bondemarkens marker”, men kanterne er højere, så jeg tænker, “nogen” har været forbi med en skraber ![]()
Og ja, det ER sgu kønt, især når vi samtidig er velsignet med solskin - men det er også pissebesværligt, fordi det forsinker ALT!
Denne her kan alle vi der har katte kun genkende ![]()
Jeg synes også, det er smukt - især på landet som ude hos Dorte, hvor sneen stadig er HVID! Men jeg får klaustrofobi af snevejr. I den tid, det varer, er verden lidt af lave, og jeg venter bare på at få det overstået.
Adskillige gange - når det blæser som i fredags holder det bare ikke ret længe… ![]()
Den blå himmel gør bestemt heller ikke noget ![]()
Man kan godt se, I har fået meget blæst, sådan som sneen ligger i bølger.
Prisen for årtiets mærkeligste mail går til den, jeg fik her til morgen.
Det var en forespørgsel om, hvorvidt jeg stadig tilbød parringer på min røde kat, Sander.
At hun kalder ham rød er forståeligt, for han var meget mørk creme (sandsynligvis abrikos, men den test er ret ny), men ikke alene var han kastrat, da han flyttede ind i 2007 - han blev aflivet fo ca. 8 år siden ![]()