. o O januar tanker 24

Trækker du ned i bjælken med tid og hvor meget strøm der er på telefonene skulle der gerne komme en meny som ser således ud

Trækker du menuen med lommelygte ned kommer den til at se således ud

På den kan du vælge skærmoptager, når du begynder at optage med den vil den optage det du ser på din telefon og det er min bedste bud for hvordan du gemmer det

1 Synes om

Kom hjem til at der var en kat i opgangen, som prøvede at komme ind nede ved min “gode” underbo. Bankede på, men det var ikke hans kat. Han mente den hører til hos hans bekendte på 1., så han tog katten ind og ville kontakte dem.
Stakkels mis var meget ked af at være ude i opgangen, men også meget kælen.

8 Synes om

Tak prøver lige

Det er også afsender, der skal kontakte dem. Så du skal altid bare gribe fat i Zooplus/afsender, så skal de tage kontakten - og finde en løsning for dig som kunde :smil:

6 Synes om

Min mor ville være kommet forbi idag og hjælpe med at rydde op…

Jeg har dog givet hende snefri, der er ingen grund til at skøjte rundt på vejene for det :smiley:

3 Synes om

Der er facebook grupper hvor folk hygger sig med den slags og er ret søde til at hjælpe. Og du kan jo sagtens begå dig på engelsk ved jeg :slight_smile:

2 Synes om

:hoho:

6 Synes om

Det her er lidt vildt… To ud af to er nomineret :flushed:

12 Synes om

Har lige kogt æg til frokost og fandt det her i det ene æg… Smed ægget ud for det ligner en orm? :nauseated_face:

5 Synes om

Ard ja det ser det ud til
Uha.
Men det kan ske ifølge det her

6 Synes om

Der var heldigvis ikke noget i det andet æg jeg havde kogt, og de skulle heldigvis skæres i skiver til en æg/bacon sandwich, så ville have opdaget det, med ad. :nauseated_face:

2 Synes om

Den mest geniale salgsannonce jeg længe har set :lol:

15 Synes om

:godmorgen:
Jeg blev vækket ved at der blev serveret morgenmad på sengen … ikke min, bevares … men det er tanken der tæller

12 Synes om

Min lillebror har fødselsdag i dag. Han bliver 37. Det kan jo ikke passe, når jeg kun er i 20’erne. :flushed::joy:

9 Synes om

Tillykke til ham :denmark:

1 Synes om

Lyvogtyve!

2 Synes om

Præciiis!!

1 Synes om

Efternøler…? :thinking: :sunglasses:

3 Synes om

Jeg husker hvordan jeg havde det da mine LILLEbror blev 40…

5 Synes om

Jeg forstår slet ikke min lille dreng blev 30 i juli 23

10 Synes om