Så har han samme alder som mig ![]()
Tillykke med ham ![]()
Så har han samme alder som mig ![]()
Tillykke med ham ![]()
De skal først designes - herunder vælges designer - godkendes af kongehuset m.m. inden de kommer i produktion og dernæst omløb, så det er et længere forløb.
Jeg fylder 40 om 1½ års tid. Det får mig ikke til at føle mig gammel som sådan. MEN! Min ældste nevø fylder 30 fire mdr efter min 40 års fødselsdag, og DET har jeg det sgu lidt stramt med.
![]()
Jeg har i dag fået lidt efterladenskaber fra andre kræsne katte … 5 dåser Select Gold (200g) og en kasse Gourmet (12x85g) … det bliver spændende, om det er noget D&D vil udsætte deres sarte ganer for ![]()
Det er 4 forskellige smagsvarianter, jeg har åbnet 2 dåser, hver sin variant og resultatet blev det samme begge gange så der bliver 22 dåser til dig … ingen grund til at åbne flere, for at smide største delen ud
![]()
Lige pt. har Latz - kød i gele i visse posevarianter - fundet nåde her i huset
(og nu har jeg formentlig allerede jinxet det…
![]()
Latz gider de godt spise, så sig til, hvis du brænder inde med noget ![]()
Jeg synes bare det er halv-dyrt i indkøb, medmindre det er på tilbud et sted … fandt det forleden i Netto til a-okay pris, men købte kun en kasse, for nu ventede jeg jo forsendelse fra Zooplus ![]()
Tillykke
med din lillebror
Deal! Og jeg er helt enig - det ville være det rene madspild at blive ved med at forsøge ![]()
Jeg kan rigtigt godt lide produktet, så jeg ville gerne fodre mere med det - men når nu møgungerne siger nej, må jeg leve med deres beslutning ![]()
Gourmet er … gourmet ![]()
D&D … og Kodak
Fik lige talt lidt (2½ time
) i telefon med min bror - og skulle takke for lykønskningerne. ![]()
Jeg fik det stramt med min alder den anden morgen… Det gik op for mig, at jeg snart bliver 37… Så er jeg jo næsten 40
… Og så er jeg jo nærmest samme aldersgruppe som kollega
Min kollega er 56… Vi var begge flade af grin over, hvordan min tankespiral fik gjort mig 20 år ældre ![]()
Altså nu blev jeg 40 for en måned siden, det er lidt opreklameret ![]()
Hahahaha, ja det eskalerede da vidst lidt. ![]()
På mit arbejde er jeg blandt de “gamle”. Jeg er den 2. ældste med mine 38 år. Den ældste er midt i 40’erne. Den yngste er 20.
Ja, ja, alle I unge mennesker - jeg skal til 40 års 9. klasses jubilæum til juni ![]()
Jeg var til 50 års studenterjubilæum for 2 år siden. Og min yngste kat er 14 år… ![]()
Det er noget sjovt noget det alder. Jeg er sidst i 40’erne, føler mig ikke sådan mentalt, også bliver min mand ved med at sige vi er langt over midaldrende. Argh, det mente jeg nu ikke vi var, vi var det lige blevet midaldrende, også sad vi og diskuterede lidt frem og tilbage hvornår man er det ene og det andet. Tilsidst slog vi op om der var noget “officielt” nogen steder - shit det er blandet ![]()
Men der var der flere steder hvor de skrev ca. 45-60/65 så var man midaldrende
plus 60/65 så var man ældre
og over 80 så var man gammel
… også var der alt det om biologisk alder, mental alder, social alder osv. Jeg tror det er hvad man selv lægger i det.
Er egentlig ok tilfreds med hvor jeg er mentalt, fysisk/skavank mæssigt kunne jeg godt ønske mig en lidt yngre krop ![]()
Jeg føler mig absolut heller ikke hverken voksen eller gammel… Men et par af mine kolleger kalder mig “mor Daisy”.
Det generer mig nu ikke, og de gjorde i starten meget ud af at forsikre mig at det ikke (kun) er pga alderen. Og så er det ikke rigtig noget nyt, at folk synes jeg er lidt sådan en mor-type. ![]()
Men jeg må erkende, at det var en smule underligt i starten at min CHEF er yngre end mig. En chef skal jo gerne være voksen. Manden er på alder med min lillesøster og hun er jo ET BARN! ![]()
Jeg er 48 og det er midaldrende for mig, for jeg er halvvejs i livet, hvis jeg skal blive gammel ![]()
Det der minder mig mest om det, er når jeg arbejder på plejehjemmet sammen med piger på min datters alder og yngre ![]()
Jeg er over en nat blevet en af de gamle rotter, der ved det meste og mig man spørger til råds…
Det er underligt, for det er jo ikke så længe siden jeg blev færdig som SOSU-assistent (2004)
og jeg er jo næsten lige ansat (2014) ![]()
Min mentale alder… hmmm nogle gange er den 15, andre gange 85 ![]()