Jeg synes godt nok det er tit, at de ikke kan finde ud af at stille det der hvor du har sagt de må stille det. Lykkes det nogensinde at de stiller det det rigtige sted?
Det lykkedes faktisk sidste gang, så jeg troede jo, de havde taget den opsang til sig, jeg havde givet dem på TrustPilot … ![]()
Oh well …
Jeg har slet ikke indtryk af, at de læser de anmeldelser de får på Trust Pilot !
Gad vide om de har ansat folk, der ikke kan læse dansk siden det så tit går galt med at sætte levering det rette sted?
Lyder bekendt - har ikke tal på hvor mange slags vådfoder der er blevet erklæret for uegnet til katteføde her i huset. ![]()
Og en forhåndsgodkendt smagsprøve er ikke ensbetydende med at det i praksis kan spises - eller også skifter det bare smag hvis antallet af poser kommer over en vis kritisk masse…
![]()
Hvis ikke de ender med at blive overbevist, så gem dåserne, til vi ses igen - jeg kan sagtens få killinger til at spise det, men ikke de voksne og jeg planlægger et par kuld her i løbet af forår/sommer ![]()
Jeg gav dem ca. ½-delen (200g dåser) og der er da blevet spist lidt, men i forhold til, de plejer at inhalere indholdet fra en alu-pose på få minutter, er det ikke helt godt … ![]()
Dåserne kom jo iskolde ind fra sneen (ikke at det er så meget varmere inde i huset …
) og så er det paté, hvor det jo er bidder i enten sovs eller gelé i poserne … I don’t know
… måske jeg skulle gi’ det en tur i den nyerhvervede airfryer … ![]()
Den afprøvning vil jeg gerne høre nærmere om
Mine hader også animonda. Jeg havde ellers fået det anbefalet. Da killingen var killing spiste han det, men han havde frygtelig afføring på det. Jeg endte med at give de sidste 6 dåser væk.
Jeg sender live om et øjeblik …
Mine hader også animonda.
Jeg har købt det før … til mine tidligere katte ![]()
Candy er sgu så sød ![]()
Når jeg arbejder hjemmefra mener både Dopey og Banshee, at deres plads er enten mellem mig og tastaturet eller halvt tastatur/halvt bord - ret irriterende, når man gerne skal have timer på blokken.
Candy synes til gengæld, at jeg må kede mig noget så grusomt, når jeg bare sidder der og laver ingenting, så hun kommer altid slæbende med sit allerbedste legetøj, så jeg har noget fornuftigt at bruge tiden på. Og nu er hun lige kommet med noget guf, hun har stjålet ude i bryggerset, som hun tænkte, jeg gerne ville smage (og måske ville jeg dele lidt med hende også
?)
Det er fandeme nuttet. ![]()
Så er der igen problemer med Pest Nord.
Jeg skulle have modtaget pakken fra ZooPLus i går, men i dag kan jeg se, at de har returneret pakken, fordi adressen er forkert.
Vel er den ej, men de har garanteret slet ikke været her, men har syntes det var nemmere bare at returnere, så de var fri for at stå ud af bilen og bevæge sig op på 1. sal.
Jeg ringede til ZooPlus, der lovede at sende en ny pakke, som kommer i næste uge, men hvis det er de samme uduelige chauffører, så kan jeg jo forvente at det samme sker igen.
Øv altså, for er skodfirma.
Har du ringet til postnord og brokket dig?
Nej, man kan ikke ringe til PostNord, de har ikke telefontid mere. ![]()
Men ZooPlus lovede et kontakte dem og klage - men hjælper det mon ?
Lige en mærkelig spørgsmål
Jeg er ikke selv på Facebook
Men de der story
Kan man gemme dem, så jeg kan se dem om en uge
Og hvordan
Nogle der kender nogle der er god til photo shop.
Drømmer om at få sammensat 2 billeder, så jeg har et billed med mine søskende, børn og forældre sammen… jeg er lidt ligeglad med hvad støŕrekse den ender på, men det er bare en drøm af mine som jeg gerne betaler for, men jeg ved ikke hvor eller hvad jeg skal søge efter
Det kan man desvære ikke
Øv men tak
Du kan optage det du ser på skærmen, så på den måde kan du godt gemme den og se den igen.
Men så skal du lige sende en privat besked til personene og henlede til det