. o O januar tanker 24

I min afdeling er jeg lige nu 3. Yngst… Og alligevel den med længst anciennitet. Der er lidt underligt :sweat_smile:

Som sådan har jeg ikke et problem med at blive ældre… Udover det betyder, der er kortere tid tilbage med Rune :pleading_face: Ja, sådan en type er jeg :surrender:

6 Synes om

Vil det sige, at jeg er midaldrende om 5 år?! :besvimer:

3 Synes om

En af de første gange, jeg følte mig lidt gammel (i hvert fald på arbejde) var, da jeg opdagede, at den mand, som jeg rent faktisk anså for at være ret voksen og klog og værd at spørge til råds om faglige ting, var født EFTER jeg blev student!! Hvordan b…ep kunne han så være voksen? :joy: :joy:

5 Synes om

Hvis jeg skal se på hvornår hhv min mormor og min mor døde (67 og 65 år gamle), så er jeg med mine 38 år over halvvejs. :grimacing:

4 Synes om

Jeg skulle lige slibe en kniv, og på en eller anden måde fik jeg skåret mig i mit ene fingerled :roll_eyes:

Billeder med blod

Resume

Så er jeg om et par år blandt de ældre :scream_cat:

Hvad er man mellem 65 og 80 :p:

1 Synes om

Hønisse …

4 Synes om

Tak for det Hrønn :venter:

2 Synes om

Skulle det være en anden gang …

3 Synes om

Jeg er 38 og min datter siger jeg er fra istiden (jeg må derfor være en frossenpind)
Så jer mellem 60 og 80 må vel være dinosauer (der er i det mindste langt vej fra t-rex til den med store med lang hals)

De der 45-65 må vel værer hajer eller andet der kan overleve og begå sig i alle tidsaldre

2 Synes om

Ja, kan du mærke presset :muhaha:

Som det siger her hehe… jeg vil ikke finde på tarvelige ting ala @skattekat :joy:

Dino-sharks :muhaha:

Ingen tvivl om at min mand vil placere mig i T-rex / raptor afdelingen uanset alder !! :joy:, men det er nok mere pga. temperamentet :joy:

5 Synes om

Alder er spøjst … i mit arbejde er man først gammel, når man runder de 94 år … :hoho:

Vi skal jo helst hele tiden “rehabilitere” borgerne, og det er de “ældre” borgere især.
meeeen når de når 94 år, så må man godt bare være gammel og få hjælp uden en masse træning osv :hoho:

Ældre bliver man også først ved +70-75 år …
50-70 år da er man bare voksen og 18-50 ung voksen i vores system :hoho:

Så I er slet ikke så ældre/gamle som I tror :hoho: :+1:

…. Min mor siger også nu og da, at hun da godt kan mærke at hun ikke er 40 længere … mit svar plejer at være; at det kan jeg også godt mærke at jeg ikke er endnu :hoho:
for 40 år må være en god alder siden hun altid referere dertil - noget godt må ske, det er jeg sikker på :smiley:

Selvom min fys kollega siger, at jeg skal glæde mig til de 55-60 år. Så passer min alder og ryg sammen :hoho:

12 Synes om

Der er mange ting der får en til at føle at alderen ændrer sig.
Jeg er 44 og fik i går udleveret høreapparater, den skal også lige sluges…

Nå ja, og så det at jeg bliver 45 lige om lidt - den skal også sluges…

2 Synes om

40’erne er nemlig et rigtigt dejligt sted at være :slightly_smiling_face:
Jeg er selvfølgelig uerfaren i at være ældre end jeg er nu, men ser jeg tilbage, er det bestemt mit bedste årti :smiling_face_with_three_hearts:

5 Synes om

Tro mig - og det er ikke kun mig, der siger det - halvtredserne bliver endnu bedre :smiley: Eneste minus er virkelig, at man mærker sine skavanker lidt mere, men især mentalt er livet kun blevet bedre med årene :hjerte:

7 Synes om

Jeg havde aldrig rigtig tænkt over alder, men da en daværende kammerat fik en lillebror følte jeg mig lige pludselig helt vildt gammel… var 16 år :laughing:

5 Synes om

Det blæser godt nok meget her i det mørke Jylland, var ved at blive blæst omkuld 2 gange, da jeg var ude med skrald :smiley:

3 Synes om

Blæsten har også været på besøg Sydsjælland :flushed:

3 Synes om

Jeg kunne slet ikke forlige mig med at blive 50 sidste år. Det tal passer bare slet ikke på min opfattelse af mig selv. Så nu har jeg altså bare fødselsdag på fredag - alderen taler vi ikke om :grin:

7 Synes om

Jeg er officielt arbejdsløs, og når dagens jobsøgning er ovre, hvad er så næste projekt?
Køkkenskabe! Indvendig og udvendig :flushed: De har i den grad været et hængeparti alt alt for længe :persevere:

10 Synes om