. o O januar tanker 24

Overskabene … ?

3 Synes om

Benene oppe, med en god drink ( hvad end du mener det er) og snolder inden for rækkevidde og en bunke katte i skødet

4 Synes om

:crazy_face: Fru Kæk
Der findes midler nå! :smile:

4 Synes om

Det er fristende, men det må blive til aften :wink::+1:t2:

2 Synes om

Ups lige til jul kom jeg til og købe en lille ting til mig selv, jeg faldt over på nettet
Gamle chokolade forme
De har var så specielt
Yps fy fy

8 Synes om

Flot køkken, den mindet meget og vores :heart:

Jo tak :slightly_smiling_face: Det har en del år på bagen, og med to mænd med sorte fingre er det bare mere end almindelig upraktisk :crazy_face:

1 Synes om

Men så vil vi gerne se chokoladen :wink:

1 Synes om

Det bliver så ikke lige nu

Det med og tempering af chokolade driller mig engang til julen 2021 kørte det på skinner og lykkes hvert eneste gang. Så gik det i ged og har kun lykkes mig 4 gange siden

3 Synes om

Jer der er på Facebook, kan i få lov til at sætte flere billeder ind i et (start)indlæg?

Jeg plejer godt at kunne, men her til aften måtte jeg ikke :person_shrugging:

Jeg kan godt tilføje flere.

Hmm så er der nok bare min der driller idag :smiley:

Så fik jeg bestilt og modtaget en transporttaske. Jeg går jo principielt ind for at begrænse mængden af pakkedims, men det her er en kende minimalistisk. :sweat_smile:

9 Synes om

Og omvendt med ekstra plast :joy:

3 Synes om

Ja :tihi:
Men tasken var hel og fin indeni, så jeg har bare samlet den og sat den til at lufte lidt ud, og måske få lidt lugt af lejligheden, så den ikke stinker alt for forfærdeligt når den skal i brug.

3 Synes om

Nogle der kommer forbi bilka og som jeg ser det har alle bilka denne her bog til 80 kr

Men jeg vil ikke selv få lavet transport for alle bilka har under 5 stk

Men kommer du forbi og vil købe den til mig vil jeg blive meget glad

1 Synes om

Jaaaaaaa sådan Danmark :denmark::denmark::denmark::denmark:

5 Synes om

Jeg skal nok købe den til dig… jeg lidter en tur i bilka i dag og kigger

4 Synes om

Jeg var engang for længe siden på en stor kæledyrsmesse i Fredericia, hvor der også var katte udstilling. Bliver den (type) messe ikke afholdt længere?

1 Synes om

Vild med dyr messe mener jeg den hed, jeg har ikke hørt om flere her i byen :slight_smile: Tror der er for meget rengøring i forhold til kreative messer :slight_smile:

2 Synes om