. o O januar tanker 24

God bedring til både dig og Stine

:kram: :kram:

1 Synes om

Jeg glæder mig til den dag, hvor det bliver muligt igen, at finde underholdning på de forskellige TV-kanaler … uden royalt indhold :cool:

10 Synes om

Vi kører serier pt. - kan bla. anbefale Pigerne fra Englandsbåden… :sunglasses: :+1:

3 Synes om

Der er håndbold med Island lige om lidt. HU! :rock:

5 Synes om

Jeg vil gerne se lidt,
Men har i så nyt smart tv, han kan tager alt via nettet
Kan hele denne her serie anbefales start ved sæson 1

Eller denne her der er to afsnit

Eller de her 3 sæsoner

4 Synes om

:rolleyes2:

Jeg ved jo godt, der ligger masser af stof derude, men meget af det har jeg allerede set, eller også er det ikke noget der fanger min interesse … :venter:

2 Synes om

Stine var så dygtig at tømme blæren på dyrlægens bord, den var fint klar og uden krystaller.
Så hun fik et skud smertestillende, jeg fik Loxicom med hjem, og så vil de selvfølgelig gerne have at jeg begynder at give specialfoder.

Alt i alt, nu er vi hjemme igen, Stine er meget aktiv, og har det lige nu fint.
Nu står den på vådfodermed ekstravæske nogle dage, og så lidt af det der meget dyre foder fra Virbac.

10 Synes om

Det samme her - håndbold, X factor og royalt gider jeg ikke beskæftige mig med, så jeg sætter en af mine DVD`er på.
Jeg har heldigvis mange, jeg endnu ikke har set og så en del, jeg godt gider se igen :thumbup:

5 Synes om

Tak for en dejligt opdatering på Stine :blush:
:tak:

2 Synes om

Har lige fået bestilt vådfoder hos ZooPlus- 170 kroner for en kasse med 12 poser :yikes:
Bestilte 3 kasser så er der til et stykke tid.
D et ville være billigere med tørfoder, men de er så glade for det andet, så jeg synes, det ville være synd at snyde dem for det.

6 Synes om

Ja her for nygeligt så jeg godt hvor meget det kostede :yikes:

Jeg syndes det sidste jeg købte til beimis var dyr, sikke en hop katte mad har taget op af

2 Synes om

Hvilket mærke køber du - for med mindre jeg kigger dåsestørrelse, kan jeg da ikke finde vådmad til en stk. pris på 14 kr…? :thinking:
Men ja, kattemad bliver heller ikke ligefrem billigere… :see_no_evil:

3 Synes om

Jeg tænker Royal Canin … selv om @Eva skriver højere oppe, hun ikke gider beskæftige sig med det royale :gruble:

5 Synes om

Hvor er du sjov @Skattekat :rofl:
Ja, det er Royal Canin- specialfoder til katte med nyreproblemer.

4 Synes om

Vi har ikke hverken tid eller mulighed for at se noget af det, men kan sagtens tænke mig til at det fylder.

Men det er noget spøjst at se sit navn alle vegne lige pludselig, normalt ser man aldrig Daisy nogen vegne, men i øjeblikket er det jo hverdagskost.

4 Synes om

Dét var en god kamp. Især de sidste 2 min :flushed:

1 Synes om

Ha ha kæresten kunne ikke helt forstå, hvordan Mille kan fylde så meget på min hovedpude som jeg mener hun kan, dagens første kommunikation var “Nu ved jeg hvad du mener, hun kom og lagde sig på min pude i nat :hjerte::joy:

Heldigvis bliver han bare glad, når hun vælger ham til putte tid :hjerte:

14 Synes om

Ja, det må man sige - 3 mål på under 2 minutter. Totalt kikset af Serbien, men dæleme godt udnyttet af islændingene :slight_smile:

3 Synes om

Min arm: Smerterne er aftaget henover de sidste par dage, kan jeg mærke.
Jeg er tiltænkt strakserstatning fra forsikringen, så har fået udbetalt et beløb til at købe hjælp og fornødenheder.
Så jeg har besluttet at gå ned til den lokale frisør og få vasket hår.
Og så har jeg gjort noget vildt - jeg har købt en opvaskemaskine.
Og så kommer jeg til at købe noget rengøring, og noget relativt færdig mad.

Stine:
Har det absolut bedre i dag, og går umiddelbart fint på bakken og tisser pæne portioner.
Jeg er glad for at der ikke er krystaller mm, og det primært er irritation, som kan afhjælpes med ekstra væske - i dette tilfælde vådfoder - og så Loxicom i et par uger.
Det er så tydeligt at hun har det bedre end i går, dejligt.

14 Synes om

Lidt royal har man jo lov at være :stuck_out_tongue:

7 Synes om