Jeg kan simpelthen ikke huske, hvem der gerne ville se et billede af min malede lampeskærm tændt. Men her er den (taget juleaften, men så glemte jeg alt om billedet igen )
De lyse markeringer er revner i det inderste stof. Jeg har sidenhen drejet lampeskærmen, så de vender indad. Spraymaling gør lyset mørkere og med grønt skær, men det er også tiltænkt som hyggebelysning. Når lampen er tændt, kan man se, at jeg har givet tykkere lag nogle steder. Men ikke mere end ingen af os tænker over det i det daglige.
Manden blev derudover meget overrasket over, at han gav mig den
Er det kun mig, men var der ikke en lille tåre i Margrethes øje, da hun vender sig og går? Rørt det var hun i hvertfald og det samme var Frederik helt sikkert.
En helt anden oplevelse end da jeg oplevede Margrethes proklamation i sin tid. Den sorg der var i hendes ansigt, da hun stod der alene på balkonen, glemmer jeg aldrig.
Jeg er super træt af vejret. Det der tø i lørdags, med regn, efterfulgt af hård frost, har gjort alle gåturssteder ufremkommelige. Der ligger is under al sneen. Både så man glider, men også i skarpe klumper med risiko for hundens poter bliver skåret vi vil så gerne gå nogle gode ture sammen, men det er slet ikke muligt. I dag startede med hun gled og slog hagen i jorden. Hun er ok, men bliver SÅ ked af det og påvirket. Vi måtte vende om ret hurtigt. Så står den på have igen. Suk. Jeg glæder mig til al isen er væk.
Jeg er sur på PestNord - igen!
Har fået levering fra Zooplus og har en flex-aftale der lyder på, at pakker skal efterlades i garagen. Fik melding om at pakken var leveret, men da jeg kom ud, så jeg fodspor i sneen, hen til hegnslågen (hvor det jo er låst, så ingen uforvarende lukker kattene ud), men ingen fodspor mod garagen og heller ingen pakke der …
For nej, postbudet har i stedet valgt at losse den af i sneen, ved min hoveddør
Hvor svært kan det være …
Nåh, men jeg havde tænkt, mine vådfoderhungrende katte (D&D) skulle have noget mere lækkert, end supermarkedsmærker, så bestilte Anemonda Carny til dem … er de så begejstrede spørger I … ikke voldsomt, men så er det godt jeg kun bestilte 24 dåser …