. o O januar tanker 24

Jeg kan simpelthen ikke huske, hvem der gerne ville se et billede af min malede lampeskærm tændt. Men her er den (taget juleaften, men så glemte jeg alt om billedet igen :joy:)

De lyse markeringer er revner i det inderste stof. Jeg har sidenhen drejet lampeskærmen, så de vender indad. Spraymaling gør lyset mørkere og med grønt skær, men det er også tiltænkt som hyggebelysning. Når lampen er tændt, kan man se, at jeg har givet tykkere lag nogle steder. Men ikke mere end ingen af os tænker over det i det daglige.

Manden blev derudover meget overrasket over, at han gav mig den :joy:

8 Synes om

Tror det var @Vipstosen

De bygninger (drivhus) der allerede er meget tæt på at blive ramt, er dette firma ORF Genetics - About Us

2024-01-14

2 Synes om

Hvor er den fin :star_struck:

Håber ikke du har familien der :kram:

1 Synes om

Ikke tæt familie, men mon ikke jeg har nogle slægtninge boende i byen … det har jeg haft :flushed:

2 Synes om

Så har vi en Kong Frederik d. 10. Og en Kronprins Christian.

“Så” sagde Dronning Margrethe da hun havde skrevet under :grin:

Og efter at have overladt stolen til Frederik sagde hun Gud bevare Kongen

6 Synes om

Er det kun mig, men var der ikke en lille tåre i Margrethes øje, da hun vender sig og går? Rørt det var hun i hvertfald og det samme var Frederik helt sikkert.

En helt anden oplevelse end da jeg oplevede Margrethes proklamation i sin tid. Den sorg der var i hendes ansigt, da hun stod der alene på balkonen, glemmer jeg aldrig.

11 Synes om

Det så helt anderledes ud end de film der blev vist fra da droningen blev droning…
Sløjfer de kongelig hoflevenradør?

3 Synes om

Fejringen var meget mere afdæmpet i 1972, fordi vi også sørgede over Frederik 9.

9 Synes om

De har snakket om at sløjfe det.

Og de der protektor-ting bliver nulstillet

1 Synes om

Jeg synes det er en god ide at abdicere. Det har været fest og hyldest i dag, netop fordi der ikke er en familie der er tynget af sorg :slightly_smiling_face:

12 Synes om

I dag har jeg ryddet op på kontoret i min børnehave, og fandt en mødeprotokol fra 1980. Et dokument fra en anden tid

16 Synes om

Jeg er super træt af vejret. Det der tø i lørdags, med regn, efterfulgt af hård frost, har gjort alle gåturssteder ufremkommelige. Der ligger is under al sneen. Både så man glider, men også i skarpe klumper med risiko for hundens poter bliver skåret :pensive: vi vil så gerne gå nogle gode ture sammen, men det er slet ikke muligt. I dag startede med hun gled og slog hagen i jorden. Hun er ok, men bliver SÅ ked af det og påvirket. Vi måtte vende om ret hurtigt. Så står den på have igen. Suk. Jeg glæder mig til al isen er væk.

6 Synes om

Onkel Karl har været til syn i dag … dejligt med en bil, hvor den eneste forberedelse var, at muge ud i kabinen inden jeg kørte hjemmefra :laughing:

14 Synes om

Den situation kan jeg godt relatere til - tilføj evt. “samt skrabe det værste skidt af ydersiden”… :see_no_evil: :smirk:

3 Synes om

Ingen grund til at overdrive … :venter:

5 Synes om

De skal jo lige ha’ en chance for at afgøre, om det faktisk er den rigtige bil, de syner… :sunglasses:

5 Synes om

Hvor er jeg glad for, at jeg ikke behøver bevæge mig ud i det vejr

:wehu: :wehu: :wehu: :wehu:

6 Synes om

Jeg er sur på PestNord - igen! :hmpf:
Har fået levering fra Zooplus og har en flex-aftale der lyder på, at pakker skal efterlades i garagen. Fik melding om at pakken var leveret, men da jeg kom ud, så jeg fodspor i sneen, hen til hegnslågen (hvor det jo er låst, så ingen uforvarende lukker kattene ud), men ingen fodspor mod garagen og heller ingen pakke der … :gruble:
For nej, postbudet har i stedet valgt at losse den af i sneen, ved min hoveddør :ahhhhhhh:
Hvor svært kan det være …
Nåh, men jeg havde tænkt, mine vådfoderhungrende katte (D&D) skulle have noget mere lækkert, end supermarkedsmærker, så bestilte Anemonda Carny til dem … er de så begejstrede spørger I :huh: … ikke voldsomt, men så er det godt jeg kun bestilte 24 dåser …

9 Synes om