. o O Januars tanketråd

Øv, min datters første trackable er blevet markeret som “Missing”

Hun har en mere ude i verden, som vi håber ikke bliver væk.

Snippet fra BT: ‘‘Her boede han sammen med sin tvillingesøster, der ligesom ham oprindelig er fra Irland.’’

No shit Sherlock …

10 Synes om

…. Men det har de altså … :hoho:

3 Synes om

Det er simpelthen dybdeborende journalistik :woozy_face:

1 Synes om

:rofl: nøj du fik lige min dag til og ende godt der, :rofl: den smiley der :joy:
Tak

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Men Get Fuzzy, En lodden affære på engelsk, kan nu også lånes på biblioteket. Mit engelsk er desværre ikke supergodt, og slet ikke hvis jeg skal læse eller skrive det, så er tingene oversat til dansk, så læser jeg dem på dansk. Jeg har dog fundet ud af, at flere af mine yndlings tegneserier, har mistet op til flere sider, når de bliver oversat, så ville ønske mit engelsk var bedre. Og ville ønske at jeg kunne fransk, da min yndlings tegner Enki Bilal, udgiver på fransk, og ikke alle hans ting er udgivet på dansk.

Det her skrev du @Enki i sidste måned, ved ikke om det har din interesse men

Her er en tilsalg, kom til og tænke på dig, jeg får den simpelthen ikke læst, når den ikke er dansk. Havde den været på dansk havde jeg købt den

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Tak, men som sagt vil jeg helst læse på dansk , da det kræver for meget af mig at læse på engelsk. :slight_smile:

2 Synes om

Nu kan jeg ikke huske, hvor det var vi snakkede gennemsnitsvægt, men har været i gemmerne :slightly_smiling_face:
Mine har et snit på 89 gr.
Største 117 gr og mindste 57 gr.
Sidste kuld trak godt ned, snittet var før 94 gr :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Så har jeg for første gang i mit liv bestilt en hel ny seng…

Og den passer SÅ godt til hvor jeg bor… Det er en Freja seng med Frigg ben :rofl:

Jeg bor på Friggsvej og nabovejen hedder Frejasvej :smiley:

9 Synes om

Sådan en her uden gavl, med sort lagen (tilkøb) og med levering hvor de bærer den op…(at de bærer op er også tilkøb)

Har dog ikke alle de penge, køber den via lån hos Santander (Julius (min talnørd-kæreste der har arbejdet i hans fars bogføringsfirma) har sagt god for det) hvor jeg skal betale 300 og noget hver måned i 20 måneder :slight_smile:

5 Synes om

Jeg sidder og venter utålmodigt på min nye seng. De skulle komme mellem kl 10 - 12, så det burde ikke vare længe nu :felix:

6 Synes om

Hvor har du bestilt fra? (Og hvilken seng?) :slight_smile:

Mens jeg var i bad i morges, kom Manse ind og satte sig på toiletsædet - da jeg kommer ud og tager mit håndklæde, hopper han ned og stiller sig på bagbenene op ad et andet håndklæde og miaver.
Det fortsatte han med, til jeg tog håndklædet og “tørrede” ham også… :smirk_cat: :smirk:

11 Synes om

Jeg har bestilt ved Sengestudiet Jeg købte også min gamle seng der for 10 år siden. Øhm… ved da ikke lige hvad min nye seng hedder. Jeg ved bare den er fantastisk at ligge i og at det er en elevationsseng :ups: Jeg ved heller ikke hvad den nøjagtig kostede, for det er en gave fra min søn og svigerdatter :thumbup:

7 Synes om

Simons cat - Guide to resolutions

5 Synes om

Øv, der skal man også være medlem :slightly_frowning_face:

Nå pyt, jeg så den på YouTube - den er herlig :wehu:

3 Synes om

17 indlæg blev skilt fra til et nyt emne: Racer og temperament

der sker da lidt i den lille by :s:

Tåbelige tosse …

Jeg forstår slet ikke at du ikke kan se de ting, denne her kan jeg også se uden at være logget på. D.v.s. det burde du også kunne. Jeg forsøger at være opmærksom på ikke at dele ting der kræver at man er oprettet, netop så alle kan se det.

1 Synes om

Undskyld, jeg kan godt se den, men da der stod at jeg skulle logge ind, troede jeg ikke at jeg kunne. :dokdok:
Jeg skulle bare trykke på filmen, så gik den i gang. :hoho:

5 Synes om