.o O majs tanker O o

Jeg syntes de var lige ringe alle - skrig, skrål og støj ingen rigtige melodier. :confounded:

Jeg savner de gamle MGP dage, hvor det var rigtige sange, der deltog. :ok:

3 Synes om

Det burde også været fuldstændig lige meget, men så længe folk der skiller sig ud ikke bliver anerkendt, er det både stort og nødvendigt at vi snakker højt om det. Så længe der stadigvæk findes lande hvor der er dødsstaf for at være homoseksuel m.m., er det nødvendigt at vi snakker højt om det, og det bør vi gøre indtil det er blevet fuldstændigt irrelevant at snakke om.

7 Synes om

Det gør mig så ondt at han er blevet bidt… mangler han noget så sig til så skal vi nok havde det med ned af… men sikke en træls oplevelse

Den hule du vandt, er det en man kan købe? Synes den er virkelig fed (håber man kan købe dem i næste weekend)

4 Synes om

Det her! :heart::smiling_face_with_three_hearts: Det er lige præcis derfor.

4 Synes om

Hver gang jeg prøver at skrive “morsdag”, retter min telefon det til “mordsag” :yikes:

9 Synes om

Måske fordi det hedder mors dag?

3 Synes om

6 Synes om

Godt det er godt vejr idag, fik sendt Toby forsent ned til bussen, så han måtte vente ekstra, og nåede ikke toget, så må med et andet tog og så skifte i Kolding til bus :see_no_evil:

2 Synes om

Den er stor og lækker, mens vores kræ, vil ikke bruge drn slags huler :crazy_face:
Butikken der har sponsoreret den plejer at være på slle shows

5 Synes om

Så kan det godt tænkes jeg vil købe den af dig,hvis i bliver ved med at vinde alt

2 Synes om

I dag blev resultatet uden bedste kategori 3 og BOB,.men ellers de samme NOM.
Daniela vand bedste veteran med Katie i dag

Danielas katte

16 Synes om

Endnu engang stort tillykke med det hele :flag:

Hvordan går det med Knud 's hånd

1 Synes om

Er katie ikke fra jer. Synes jeg husker hende

1 Synes om

Tusind tusind :heart: Det går fint med hans hånd :heart:

Jo hun er fra Knuds E kuld født 8. Juni 2016. Datter af Marikix :heart:

4 Synes om

Jeg ved ikke om I så det, men det var helt vildt så flotte farver nattehimlen havde med det blotte øje i forgårs :grin:

Jeg var så heldig at blive ringet op ved midnatstid af en veninde om det, da hun vidste jeg rigtig gerne ville se det. Fik disse billeder bl.a. :rock: De er lidt mere pink end vi så, men faktisk ikke meget. Og det her er altså i udkanten af Århus taget ind mod Århus eller direkte opad

Nordlyskrone hedder det åbenbart, når det er sådan lige op midt på himlen

11 Synes om

.oO Majs tanker …

10 Synes om

Præcis hvad jeg tænker hver gang jeg ser overskriften - og næste måned kan vi jo ta’ en squash tanker tråd…? :cucumber: :thinking:

5 Synes om

Også jeg :blush:

5 Synes om

Jeg har siddet på mine hænder, siden 1. maj …

5 Synes om

Hvilket årstal…? :sunglasses::grin:

4 Synes om