.o O majs tanker O o

Maj 2009 :sunglasses:

3 Synes om

Jeg er lige på via computer nu

Vedrørende opdatering som jeg ser det nu

Meget af det som kom over i venstre side var det der før lå øverste højre hjørne

Tilføjet det her jeg har slået ring om på foto
Hvad er det undskyld

1 Synes om

DMs står for “Direct messages” så det er privatbeskeder. :blush:

2 Synes om

Min emhætte virker ikke ordenligt.

Jeg har idag haft varmemesteren forbi for at kigge på den…

Han kunne ikke reparere den, men satte nyt filter i og gav den lidt olie der hvor den behøvede det…

Og så skal jeg vente på en elektrikker ringer til mig, så de kan finde ud af om den skal laves, eller udskiftes (Det er en gammel emhætte)

3 Synes om

Fra ø-distriktet …
Det var en god årgang derovre!

:hoho:

:hoho:

9 Synes om

Nå nu når det bedste ikke bliver idag, må jeg heller få det næst bedste ud af dagen, :crazy_face: så den store kumme fryser der står i garagen er blevet slukket og nu er jeg halv færdig med og tømme den

Kom vidre :fatdetnu:
Den er ikke klar til rengøring endnu

:ballot_box_with_check:
En styk fryser tømt, rengjort og fyldt igen
Sorteret efter slags dato
Og noget der skal bruges indenfor de næste 14 dage
Og jeg har konstateret at jeg har en mave muskle jeg ikke viste jeg havde

4 Synes om

Jeg kom til at træde på Simba da vi var ude at gå :see_no_evil:

Jeg havde ikke set han skiftede retning…

Ih hvor han skreg op…

Jeg så ikke hvor jeg trådte på ham, men han så ikke ud til at have ondt nogensteder bagefter og gik fint videre :person_shrugging:

6 Synes om

Simba :kram:
Og til dig også :kram: næsten sikker på det, lige så ondt på dig

2 Synes om

Ja jeg undskyldte også rigtig mange gange :see_no_evil:

1 Synes om

Min gamle emhætte kunne ikke repareres, så nu har jeg fået en helt ny en :smiley:

6 Synes om

Hvem er det nu der sælger nullerputter? Jeg har en pude der fra med krøyerkugler, og er i tvivl om jeg kan vaske krøyerkuglerne i vaskemaskinen. Nu hvor jeg ikke har kat, forsøger jeg at få rengjort min bolig og ting så godt jeg kan, så min superheltehåndværkerven måske med tiden kan besøge mig uden at tage allergipiller først.

3 Synes om

Den er nok fra Brita Rodam - Hittekat.
Du kan sagtens vaske krøyerkugler i vaskemaskinen, blot du er sikker på, der ikke er huller nogen steder, ellers er det knapt så sjovt at åbne vaskemaskinen bagefter … har jeg hørt :cool:
Du kan pakke den ind i et pudebetræk før vask, for en sikkerheds skyld.

7 Synes om

Tak, det var lige præcis hende. :smil: Jeg tænker at hvis nu jeg vasker det i det betræk der er syet til den, og putter den i en vaskepose, burde jeg så ikke være nogenlunde sikker på det går? Fællesvaskeri, så jeg får måsen i problemer hvis der sker noget. Og jeg kan ikke huller se, mærker og der er aldrig faldet noget ud af den, så tænker den er hel.

6 Synes om

Det har jeg også hørt… :rolleyes:

2 Synes om

Kan hilse fra min datter og sige, det er et mareridt, det skete for hende for 14 dage side

7 Synes om

Ja, pas på med de krøyerkugler.
Jeg har også været der - damn det var ikke sjovt at få ud af tromlen igen. Jge havde heldigvis stor hjælp af min støvsuger.

3 Synes om

Min ADD hjerne kan ikke lade dette spørgsmål ligge, så nu stiller jeg det til jer :smiley:

Hvis man er fadder og efter man er blevet det har meldt sig ud af folkekirken…

Er man så stadig fadder?

Og bonus spørgsmål:

Og er man stadig fadder når barnet er fyldt 18 år?

1 Synes om

Som jeg læser det ja
Noget af det
Står her

2 Synes om

Tak, så er jeg stadig faster fadder :grin:

1 Synes om