Jeg forstår ikke rigtig hvad du mener?
Når du går ind og søger på pakke nummer, skrive den det samme hvert gang du gør det?
Med venlig hilsen
Ja, bortset fra sidste gang, hvor der står at pakken kan afhentes på Posthus Irma - ellers har der stået, at pakken enten var på vej eller at den ville blive afleveret næste dag.
Tak @Eva tænker lige igen
Med venlig hilsen
Så @Lykke
Alt er pakket af ting i skal bruge
Ridehansker må i selv lige skaffe, hvis han skal have dem på
Kan vi vende i jeres gårdsplads med hest trailer?
Mangler bare lige og få fat i hende her og gjort klar
Med venlig hilsen
OK - nu faldt tiøren…
Det er super træls med den slags - men det gode er at det jo kan holde sig - og hvis de ikke kan finde ud af det så kan du få ny fra zooplus…
Jeg bestiller frost kød fra Tyskland og det kører normalt på skinner - men der har været et par få gange hvor pakken er forsinket og så bliver jeg stresset for det tør jo…køber derfor kun om vinter/forår/efterår…har ikke nerver til det om sommeren Der er typisk for 1500-1600 kr så det er lidt surt hvis det går galt…men de sidste par år har det været den samme UPS chauffør der kommer og han har bare styr på det.
Så måske det kan hjælpe hvis du tænker at i det mindste er det ikke frost
Hvis du har bestilt hjemmelevering og de ikke har forsøgt at levere det hjemme hos dig (hvilket er tilfældet her, hvis jeg har forstået dig rigtig?), så skal du have fat i postnord (jep ved godt det ikke er let), forklare dem hvad der er slet, og understege at du ikke har mulighed for at afhente det, derfor du bestiller hjemmelevering, så burde de få det bragt i orden. Det betyder desværre ikke det altid lykkes, men absolut et forsøg værd.
Dernæst, er du tilmeldt modtagerflex? Som i, at de må stille pakken hvis du ikke er hjemme når de kommer med den. Hvis ikke, kan du gøre det her.
Ja, det er da altid noget, at det er ting, der kan holde sig.
Der plejer aldrig at være problemer med PostNord, når jeg skal have leveret pakker, men denne gang er der da gået ged i den.
Og når man ikke kan få fat i dem er det jo svært at få det rettet -undrer mig over at et så stort firma har en så elendig mulighed for kontakt.
De har ikke forsøgt at aflevere men bare sendt en mail om, hvor pakken kan afhentes.
Jeg ringede på slaget 10, hvor deres telefon åbner, men kom ikke igennem.
Efter 20 minutter valgte jeg at de kunne ringe mig op - men som forventet er der ikke sket noget.
Jeg tror, at jeg vælger at lade pakkerne gå retur, for det er ikke til at sidde og vente på at de reagerer.
Så må de fremsendes igen - de er jo betalt.
Mit indtryk er at nogle af de store virksomheder helt bevidst kun vil have kontakt via chat…så alt andet gør de så besværligt som muligt …
Syntes det er problem når løsninger laves der glemmer tilgængeligehed og per automatik regner med at alle kan og vil bruge mobil apps…
Er du sikker på, det er en hest? Med alt det tøj på
Vi bor 5 min fra Helgstrand… Så derfor hesteland
Ja det er da en dejlig begynder hest
Men sætter hende på stald igen, til næste gang der er kæp hest dressur og spring
Med venlig hilsen
Den slags hest har vi allerede gående hos mine forældre - han hedder Anders
Jeg aner ikke, hvorfor det er en tysk tekst. Men det er altså et link til hans Facebook profil
Var i bagefter i går, med de hjemlige opgaver, gulvspand fundet gulvklud i vand så efter første skrub indgik gulvskrubben strejke
Så stod jeg der
Med venlig hilsen
Det er så træls, når man lige har sat sig op til at nu skal der gøres rent
Ja men det blev jo så på knæerne gulv vask blev ordnet i går
Med venlig hilsen
Den er nok ikke beregnet til at skure græsplænen med
Åhhh det var der det var galt ,
Med venlig hilsen
Så lige denne her artikel, jeg håber for dem det lykkes
Med venlig hilsen