. o O Maj's tanketråd

Jeg har godt nok dummet mig :ups: undskyld,
Jeg ved ikke om det er dig @galath jeg skal have fat i eller det er dig @Eva_K

Jeg var ved og skrive noget i tråd træf og udstillingen, var slet ikke helt færdig og skulle have noget omformulerer, så kloven her fik trykket på udgiv i stedet for en bogstav, jeg skyndte mig og slette.
Men nu har der blevet svaret, af Eva_K, men jeg kan ikke svare tilbage.
Jeg har ikke fået skrevet det igen, som jeg var igang med, går stadigvæk og tygger på hvordan jeg skal skrive det

Undskyld men hjælp

Med venlig hilsen

Der må gerne grines bag min ryg

Den der tømning af spisekammer, har været meget i tidspres, så nåede først vidre med det lidt i går aftes, og taget lidt fra morgen af.
I går var der to liter æble juice jeg fik gjort rent, samt en liter juice det var svært i samlingen, valgt og hælde den op i en kande og i køleskabet, først da jeg fik den hæld op jeg så det var svenske juice, nå ja men kan vel drikkes.
Stod op meget tidligt, ved godt det er en spørgsmål om påklædning men det regnvejr gjorde jeg opgav gåtur og gik i gang med lidt mere rengøring af ting
2 pakker servietter der var sådan nogle huller i pakning for bedre at åbne så de føste 5 havde fået sæbe, dem hen under køkkenbordet, nemt og bruge når der skal tørres i vasken
3 pakker grød ris de var i poser, :ok:
2 flasker body shampoo :grin:
2 glas sennep
3 poser st peber, de bliver bare klippet op for forneden i posen
3 wc rens mere
12 :uha: poser svesker, må have gang i grød , hun sagde godt nok hun skulle have brugt dem til citron fromage, men … men 12 poser :uha:
En pakke affaldsposer
1 flaske teak træ olie
1 bladglas til blomster
2 bagepulver, dem har jeg hældt om i andre lukkede beholder.
Nå imens jeg gik og lavde det her, var jeg tørstig, havde kommet lige en anelse for meget karry i aftensmad i går den bed lidt.
Pladsen i køleskabet er trang, tog en glas af det juice jeg satte i køleskab i kanden, når det så er helt is kold, smager det næsten slet ikke af svensker, og mine tanker, har virkelig været andre steder, samt og stå stille og vaske de ting af stille har være rolige, så hovedet bare slog fra.
Men gæt en gang hvem der fik drukket denne liter juice. Og først nu slår det mig hvad mange folk drikker svenske juice for :dokdok:
Gad vide hvad fornøjelse jeg får ud af det i dag :gruble: :rolleyes:
Kan sige så meget det bobler sært i maven, men også det eneste indtil vidre :kryds:

Med venlig hilsen

8 Synes om

Da jeg flyttede ind her for to år siden, kom min svigerdatter med en rabarberplante i en potte. Jeg har ingen have her, så som lidt en joke, synes hun jeg skulle have en rabarber :smile: Men en rabarber trives ikke i en potte, et sted hvor der næsten aldrig er sol, så den mistrivedes ret så meget. Så til sidst måtte jeg med blødende hjerte omplacere den, så jeg satte den til adoption på byens Facebook gruppe. Efter grundig udvælgelse og lytten til min mavefornemmelse, tror jeg at jeg har valgt den helt rigtige til at give min stakkels rabarber et nyt hjem. Så nu bor den hos et ungt par her i byen, som har plads til at den kan gro frit i deres have. Han lovede at de vil passe godt på den, da han hentede den :grin:

I skal ikke snydes for et billede af min stakkels rabarber, som mistrivedes ganske forfærdeligt her

12 Synes om

Hvordan går det med pakken
Har du fået fat på noget pakken- svar - kontakt?

Med venlig hilsen

3 Synes om

Ja, jeg har omsider fået svar på min mail til PostNord og de lover, at pakken vil blive leveret i løbet af et par dage.
Nu drejer det sig jo om 2 pakker og hvilken denne henvendelse drejer sig om kan jeg ikke se.
Men jeg håber da, at de finder frem til begge pakker og leverer dem, så jeg er ude af dette rod.

6 Synes om

Nogle gange må man bare tage den hårde beslutning og omplacere :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Synes om

Faldt over den her " grimmmer " side :slem:

Jeg vil ikke have skyld for hvis kortet må igemmem hjemmesiden :flojte:

Med venlig hilsen

3 Synes om

I de dage her, havde beimis og jeg kæmpet, vores kampe med en slags medicin, den 21 maj sidste år fik beimis munden ryddet næsten.
De knuder i maven jeg havde over det her, det jeg udsatte beimis for, men lige i dag sidst år var det hele fremad nu, jeg kunne ikke se det der , men bagefter kunne jeg,
hvis jeg havde vist hvilken forløb vi ville have gemme gået, og hvordan livet ville se ud om en år, ja så mener jeg stadig det var det rigtige der blev gjort.
:pote: :pote: :pote: :pote: er stadig lige store og dybe

Og selv om jeg ved hvad det kostede af løsninger og af mig personligt, var jeg klar til og tage samme tur igen
Beimis fik mig lokket her ind, hvad jeg ikke gjode for ham, men samtidig havde jeg ikke været her havde jeg ikke kunne klare det, så tak til jer

Med venlig hilsen

14 Synes om

:kram: Godt du fandt her ind.

4 Synes om

Ja, godt du fandt herind og godt vi fik lov at lære smukke Beimis at kende. :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Vi kan jo ikke undvære dig herinde… Det du skriver får altid mig til at smile… Idag sad jeg og diskutterede med mig selv om jeg skulle google bladglans, fordi jeg så mig selv tænke på blank polerede blade…

Så du er for mig ved at være en af de personer der altid får mig til at tænke og smile…

(og jeg håber så inderligt at vi igen oplever dig dele billeder af en ny kat som har taget dit hjerte med storm)

7 Synes om

@Beimis … du viste på et tidspunkt, billede af en tæt og flot opstammet husløg … hvordan er det lykkedes at få den så flot?
Jeg bliver helt flov over, at vise billede af min … :flushed:

2 Synes om

Så skulle du se mine nu :see_no_evil: så er du ikke flov
Jeg er altid så bekymret for at få dem for tidlig ud, for hvis de får frost er de over det. Men få den plantet om i noget nyt jord og 4 -5 hestepære( kan du ikke lige skaffe det så andet gødning) til i jorden få den ud og stå, pas lige på med vinden den første 14 dage, så sker det meget i løbet af sommeren, vendt så længe som muligt med og tage dem ind til vinter, men de må ikke få frost

Måske jeg kan få com slæbt afsted og få taget en billed

Med venlig hilsen

1 Synes om

Hestepærer har jeg ikke lige på lager, men Hr. og Fru Løvehjerte er storleverandører i kaninlort … det kan vel også noget :slem:

1 Synes om

Hvor mange vil du ha’…? :sunglasses:

1 Synes om

Jo hvis du vil tage blomsten af med livet, så bruger du bare kanin piller, :muhaha: tag lige i mod @DorteH tilbud
Lidt jord hestepære og jord igen inden planten kommer ned. Få lige blomsen sat uden for løve række vide, kunne forstille mig den var god for dem, hvis jeg havde en til og stå på hjørnet kunne jeg være sikker på beimis lige tog en blad hapser, når han gik forbi, dem blade han har spist, er jeg sikker på den ikke er giftig

Med venlig hilsen

Jeg kan godt skaffe det tættere på, har naboer med heste :wink:

2 Synes om

Hvis der er når jeg skal have min plantet om, her i nærmeste fremtid, en lille aflæggere, skal jeg sende den til dig?

Med venlig hilsen

1 Synes om

Det er faktisk noget der poler bladene så de kommer til og skinne :ok: :wink:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Det må du meget gerne :blomst:
Jeg havde en stor og grenet plante for mange år siden, men den gik ud og jeg var i flere år på udkig efter en ny plante … så den jeg har nu på Instagram for et par år siden, hvor den var en del af en præsentation for noget helt andet, men hvor jeg nødede ejeren om at sælge den til mig … :tihi:

1 Synes om