. o O Maj's tanketråd

Jeg er ved at afprøve det her: Vanish - Tæpperens Pulver - 650 gram på mit ulækre gulvtæppe i stuen. Jeg har ingen forventning om at det på mirakuløs vis får gulvet til at se pænt ud, men hvis det kan fjerne lugtgener fra tæppet, bliver jeg nærmest lykkelig … :kryds:

5 Synes om

Der kan faktisk godt klare meget, men skal det hvile en 1 time inden man støvsuger, skal man bare give det tre timer i stedet, det er bare nok for sent og give dig den råd nu :speak_no_evil:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Bevares - så sparer du jo også kaffen…! :unamused: :tonguenanananana:

4 Synes om

Du nævnte ikke noget om at du ville bringe ud … :venter:
Kombardo!

3 Synes om

Nå ja der var jo en del renovering her i efteråret og d
a vi troede vi var færdig igen x 2, meget af det hele var pakket ned, og nåede jo ikke udpakning,
Og heller ikke bare sådan lige da alt opbevaring pladsen er ændret, så en del må flyttes rundt på mange gange før det kan hænge sammen.
Er begyndt med og tage en stor kurv frem, de dage jeg har kan holder mig oprejst
Kom til noget jeg aldig har brugt, kun lagt i skabet , hmm mon ikke det skal væk. Eller gemmes til det er mode igen :tihi:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Så har jeg fået min plantet om i regnvejr, selvfølgelig i år var der ingen aflægger , men har sat noget af grene så den skal lave aflægger, nu, det plejer og lykkes, håber også det sker denne her gang , du får snart den får lavet nogler og rodnettet er så klar den kan klare en postgang @Skattekat , nu jeg er i gang, er der andre der ønsker hvis der bliver mere end en, med lidt held bliver der 4 aflægger
Det er denne her blomst vi snakker om

Med venlig hilsen

6 Synes om

Den er lidt nuttet… Hvordan er de at passe?

1 Synes om

Meget nemt i nyt jord med hestepære om forår, inden den kommer ud og stå, men må ikke ramme ind i frost.
Og meget gerne en gang nyt jord når den skal ind til efterår.
Den skal lige have lidt vand når den er omplanter når den skal ud,
om sommeren passer den stort set sig selv, men mindre, meget tørre perioder om sommer skal den have lidt vand, men nemt og se, når blade begynder og hænge, er det tid til børnene skal have gang i en vand kamp over den. Om vinteren får den en sjat når vindues pudsning er i gang.
Og ja den taber blade og ser meget kedeligt ud i april, så er det tid til omplantning og ud. Jeg trækker nu altid min til her i maj
Og når først den er blevet lidt stor, er der næsten altid aflægger, når den bliver plantet om. til nye, og det er bare i en potte med jord i, så kommer de 9 ud af 10 gange

Med venlig hilsen

Rettet min stavning blæser i vinden, jeg ved grunden, men beklager i får stavebøf i tiden

1 Synes om

Nu løber jeg tær for tålmodighed…

Jeg viste ikke at en ragdoll ikke var hvid med maske eller at det at skrive at den er hvid med maske, betyder at katten er helt hvid…

Den dame som vil diskuttere med mig om at en siameser, burmeser, birma mm ikke er hvid med maske, bare for at hun henviser til ragdol klubben som skriver at ragdollen har maske…

Nogle gange tænker jeg at jeg er født på mars hvor andre er fra månen

5 Synes om

Går fra og til sortering af noget jeg har gemt, sådan ren refleks, har jeg klippet frimærker af breve, det er jo ikke mange der er på mere, ikke færdig med sortering endnu
Er der nogle kattegale der samler på frimærker
(tanken frimærker samler med hjælp, af katte uha uha :slem: :uha:), så sig til, så bliver de afklip lagt i en brev og sendt ved første kommende lejlighed

Med venlig hilsen

Opfølgning på den artikel jeg henviste til

Med venlig hilsen

6 Synes om

Mens jeg spiste aftensmad, ingen kat i sofaen, straks jeg sætter mig for at hækle, så er Jeppe på pletten :joy:

5 Synes om

Jeppe vil holde på hans tæppe :blush:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Tydeligvis, men det ville altså være nemmere hvis han kunne vente til jeg var færdig :joy: jeg mangler kun omkring 30 rækker førend bagsiden skal monteres, så nu vil jeg gerne bare være done med det :sweat_smile:

3 Synes om

Og så skal du igang med tæppet til mille :thumbup: undskyld husker jeg helt fejl nu :ups:, er lige pludseligt meget i tvivl
Med venlig hilsen

2 Synes om

Jeg holder stadig på, at det tæppe jeg gerne vil arbejde på må være til deling, det bliver det rigeligt stort til :smiley: Mille er allerede godt i gang med, at overbevise mig om, at de skal have det mellem størrelse tæppe, jeg arbejder på når jeg ikke skal tænke for meget over, hvad jeg laver ind i sengen når det er færdigt :joy:

Hun er ret lige glad med, at de allerede har to i sengen og et i den af transportkasserne jeg bruger mest, hun ignorerer pænt hendes dyrlæges kommentarer om, hvor forkælet de er, at have hjemme hæklet tæpper i kassen :joy:

Jeg tror der går mindst et par måneder, inden jeg starter op på næste kæmpe tæppe efter det her, skal jo lige have fyldt gavekassen, så jeg ikke har så travlt, hver gang jeg skal se venner med børn :sweat_smile:

4 Synes om

Her for en stykke tid siden, fik jeg en paraply af en som havde fået den i firma julegave, og vedkommede mente det var mere mig, den ville aldrig bliver brugt af ham
Jeg sagde tak :thumbup: :star_struck:

Med venlig hilsen

14 Synes om

Ej den er fed :star_struck:

3 Synes om

Så flot af alle dem der holdt vagt i så mange timer :heart:
Bedårende killing… hvordan nogle kan dumpe sådan nogle søde killinger er bare uforståeligt :broken_heart:

4 Synes om

Det er simpelthen længe siden jeg har lavet så lidt på en søndag :blush:
Tømt opvaskemaskinen og slået græsset i indhegningen… That’s it!
Samlet aktivitetstid 16 minutter :besvimer:
Til gengæld har vi siddet i udestuen hele formiddagen med døren åben og misserne fræsende ud og ind og så om igen :heart:

12 Synes om