Tillykke med dagen Solveig ![]()
Stort tillykke Solveig
![]()
Valg er vigtigt, demokrati skal vi passe på og værne om, men jeg synes det er tåkrummende pinligt at voksne mennesker står bare og gentager sig selv for at overdøve en anden ligeså voksen person, der er af en anden mening. Stop jer selv! Den slags opførsel skaber hverken tillid eller vinder stemmer, i hvert fald i min optik.
Hvor spændende - hvor længe har Vaffel været ene kat på matriklen, og hvad er Leo’s baggrund…?
![]()
Tillykke med dagen ![]()
Jeg plejer at stemme Enhedslisten, men nu hvor Katja er næsten 17 år, tænkte jeg det ville være sjovt at høre hvad hun mener ![]()
De har jo lige haft skolevalg, og jeg blev faktisk lidt overrasket over hun har hørt efter
Det ville jeg ikke have gjort ![]()
Her er hended svar:
Hendes far plejer at stemme Venstre (og det ved hun godt)
Jeg går gerne ind på partiernes egne sider og læser om dem. Valgdebatter synes jeg ofte ender i en gang pladder og valggas. Kandidattestene tager jeg også hver gang, og ender gerne op med at synes, de minder lidt for meget om de test man tog i “Vi Unge” bladene som teenager ![]()
I sidste ende sætter jeg mit kryds ved det parti jeg mener kan få en reel indflydelse på de ting jeg finder vigtige, så betyder det ikke så meget for mig, hvilket bogstav der står på sedlen ![]()
Med al respekt for jeres relation, men ved hun, at du deler jeres private korrespondance - endda helt offentligt - herinde?
Vaffel har været enekat i snart 6 år. Leo blev enekat for 8 mdr. side. Hans ejer har lige fået nyt arbejde, som gør at hun ikke er ret meget hjemme, så derfor har hun valgt at finde et andet hjem til ham. Mit indtryk af Leo er at han ligner Vaffel i temperament og sind. Venlig, rolig og mild.
Ja ![]()
Så er det i dag jeg skal skæres i.
Har nok fået 4 timers søvn, men sådan er det.
Hvor er det dog dejligt at stå op til fuglesang så tidligt om morgenen
Krydser fingre for dig
og rigtig god bedring ![]()
Tak, laver separat opslag med resultatet.
Er dog okay og ligger på sofaen.
Delle har været såååååå dygtig og har ladet mig tage alle klør på forpoterne igen. Det er ikke alle der trængte, men jeg fik lov, og hun fik roooooooos og en masse af hendes yndlings snacks (frysetørret kanin). Gad vide om vi nogensinde når til at kunne det samme med bagpoterne. ![]()
Det bliver først lørdag formiddag at jeg henter søde Leo. Ejeren skal arbejde til sent fredag, så vi blev hurtigt enige om at så er det bedre at vente til lørdag
Tilbud på neutralisation Inges Kattehjem
@Beimis - din næste voksdug…?
![]()