. o O Marts tanker 2026. O o

Så fik jeg set på årsopgørelsen - det bliver alligevel til godt 2600 tilbage til mig.

7 Synes om

Uf det lyder ikke optimalt. Godt du vågnede!

6 Synes om

Ja, det er jeg også glad for :slight_smile: Det kostede mig min tablet, der lå til opladning, men det er trods alt billigt sluppet.

6 Synes om

Håber forsikringen dækker. :heart: Men ja, absolut billigt sluppet alt taget i betragtning.

3 Synes om

Jeg skylder for første gang til skat og må ærlig indrømme jeg ikke helt forstår hvorfor.

Havde ellers store planer for de penge, men så kan jeg lære ikke at regne med at få noget :hoho:

9 Synes om

Tillykke … du er officielt blevet voksen :flag:

8 Synes om

:pplllllll:

4 Synes om

Jeg fik lavet en karektatur tegning af mig, misserne og Kenny (de andre 2 er Katjas)

Jeg viste det til Katja:

K: Hvem har tegnet det?

Mig: Chatgbt

K: Det bruger altså rigtig meget vand.

M: Vand?

K: Ja når den skal nedkøle servene.

Ja ja, det med vand glemmer hun vidst når hun tager bad :grin:

Det er lavet med disse 3 billeder:

9 Synes om

Jeg skal også have penge tilbage… Eller dvs de beholder dem nok, da jeg vidst nok skylder til det offentlige

3 Synes om

Sikke en skøn foto af Aslan pg Simba :heart_eyes:

3 Synes om

Ah, det er derfor, du ikke har nogen ben på karrikaturen :grin:

5 Synes om

Det er da bare Aslan der er så kæmpe stor, så han kan dække mine ben :grin:

4 Synes om

Ja Simba var ved at lære Aslan at trykke på Godbid knappen :smiley:

3 Synes om

Det er lige gået op for mig, at det kun er lidt over 1 år siden vi første gang mødte Tikka på hjemmebane - det er altså mindre end 1 år siden hun flyttede ind :uha:

Jeg forstår slet ikke, at det lille putte monster, der stort set hver nat og dagligt skal tilbringe timer klistret tæt op ad mig, ikke har været en del af vores familie i længere tid - vi skulle have kat nr. 3 fordi Mille og Masso manglede en, men jeg skal da lige love for, at hun har gjort mig opmærksom på, at jeg absolut også manglede hende :hjerte:

Siden vi sagde farvel til Mille, har vi kunne nyde at se, hvordan hende og Masso er gået fra at være legekammerater, til at kunne putte sammen og vaske på hinanden, ligesom Mille plejede at vaske dem :inlove:

14 Synes om

Endnu engang er jeg så glad for at I gav hendes chancen :heart: så fantastisk hvad det rette hjem gøre :heart:

6 Synes om

Leo ville gerne hilse på mig og både blinkede til mig, gned sig op af min hånd og ville gerne lege. Så på fredag henter jeg ham og så må vi se hvad de siger til det, når de bliver præsenteret for hinanden. Jeg håber sådan de kan blive gode venner, for de trænger virkelig til en misseven begge to :bebe:

22 Synes om

Jeg håber virkelig at det kommer til at fungere mellem Vaffel og Leo :kryds:

4 Synes om

Det håber jeg godt nok også. De har nogenlunde samme temperament og det er en god start. Jeg fik en af Leos nullerputsenge med hjem, så Vaffel kunne få lov til at snuse til den. Jeg skal da godt nok også love for der blev indhaleret til den store guldmedalje, da jeg præsenterede den for Vaffel :hoho:

15 Synes om

Stort tillykke med fødselsdagen :flag: @solveig håber du har en dejligt dag :heart:

5 Synes om

Tusind tak :hjerte: Jeg har haft en skøn dag. Min datter inviterede mig ud til brunch, endda med et glas bobler :champagne:

13 Synes om