Jeg venter med at kigge ind, muligvis til efter at jeg er opereret. SÅ er der det at bruge tiden på der.
Jeg forventer i omegnen af 1.000 retur, det plejer jeg. Og så skal jeg have opgjort kørselsfradrag.
Jeg venter med at kigge ind, muligvis til efter at jeg er opereret. SÅ er der det at bruge tiden på der.
Jeg forventer i omegnen af 1.000 retur, det plejer jeg. Og så skal jeg have opgjort kørselsfradrag.
Nu er det hele gået i stå, fordi login med MitID ikke virker ![]()
MitID går vist ned hvert år på denne tid…
Det er ikke mit indtryk, at det var MitID, der fejlede, men skattestyrelsens system. Det er jo forventeligt, fordi de netop tester systemet med deres sneak preview. Men login virker igen nu.
Må tilstå jeg bruger skatteguiden… var på den onsdag og så jeg skulle havde penge retur og hvorfor…
Det er der mange andre, der også gør. Personligt er jeg tilbageholdende med at dele så følsomme oplysninger med flere end højst nødvendigt.
Midt imellem - det var NemLog-in, der havde problemer: digitaliser.dk - Ustabilitet på NemLog-in
Jeg kigger først når alle andre har fået styret deres lyst og der ikke er kø længere
Me, too - jeg er allergisk, i en grad grænsende til anafyalksi, overfor køer, så kunne ikke drømme om at udsætte mig for en frivilligt… ![]()
Men det er jo en del af konceptet
Jeg siger det hvert år, at jeg synes, det er så genialt af skattestyrelsen, og folk elsker det stadig efter alle årene ![]()
Jeps - men jeg er ikke… ![]()
Små 9000kr tilbage i skat d.24. April😊
3800 tilbage til mig. Det er da et lille plaster på såret, når bilen pludselig kostede 7300 i rep. og ny køler ![]()
3800 tilbage til mig i skat
Det plejer jeg også, men keder mig tilpas meget her fra sygesofaen, at telefonen blev sat i kø. Men nu her er der heller ikke så mange så det var “kun” et kvarters tid i kø mens jeg pløjer hele bagkataloget af “I hus til halsen” igennem.
Og der er også en pæn slat i vente til mig. ![]()
Sikke en fantastisk, dejligt dag ![]()
Vindstille, solen fremme og forårets duft og fugle kvidrende
Tøj på snoren for første gang i år ![]()
![]()
Jeg skal besøge en 6 år gammel Russian Blue i morgen. Hvis han kommer frem og vil hilse på mig, så får Vaffel måske en ny ven
Men russere er forbeholdne overfor nye mennesker og det er bestemt ikke alle de vil nedværdige sig til at snakke med. Min nabo har f.eks. aldrig set Vaffel, selv om hun har været på besøg flere gange. Til gengæld kom han frem med det samme, første gang min rengøringsdame kom indenfor døren. Man ved aldrig med en russer ![]()
Natten til i går vågnede jeg ved en underlig lyd, der blev ved med at “buzze”.
Klokken var omkring 4 om morgenen, så det tog selvfølgelig lidt tid at vågne, men da jeg endelig gjorde, opdagede jeg, at lyden var en kombination af seriøs overgang i ledningen til min multioplader og vand på gulvet fra det faktum, at jeg altid har mindst én vandflaske stående ved sengen.