. o O marts tanker

Jeg var lige udenfor en tur, for at se hvordan det ser ud udefra. Man kan absolut ikke se noget som helst udefra, andet end sit eget spejlbillede :thumbup:

14 Synes om

Det bliver du glad for :smiley:

Det er jeg allerede og jeg er meget glad for jeg fik en professionel til at sætte det op. Så er jeg sikker på det er gjort korrekt, for filmen i sig selv er ret dyr og også FOR dyr til at eksperimentere med. Det er min fødselsdagsgave til mig selv i år :grin:

10 Synes om

Tjek også lige efter mørkets frembrud, og med lys tændt indendøre - bare for at være sikker

Jeg er sikker på at du bliver glad for løsningen, for det at nogen kan kigge ind er absolut ikke rart…

4 Synes om

Spejleffekten virker kun så længe jeg ikke tænder lys efter mørkets frembrud. Men det er også lige meget, for da ruller jeg alligevel altid gardinerne ned. Det er langt hyggeligere, end at kigge på mørket udenfor :smil:

7 Synes om

Det brænder i min karré i aften :disappointed_relieved:

Umiddelbart er jeg ikke truet

5 Synes om

Så er ligestilling kommet ind i Landmand søger kærlighed :smiley: 3 kvinder og 3 mænd denne gang :smiley:

Den ene mand er en gammel kending Svend :smiley:

1 Synes om

Til morgen ser der sådan ud

Desværre var der en der omkom😥

Jeg sad og krydsede fingre for at det ikke bredte sig, da jeg lige nu har lånt min transportkasse ud. Samtidigt gider jeg heller ikke alt besværet med genhusning osv

12 Synes om

Det er så trist når sådan noget sker

5 Synes om

Godt det ikke bredte sig. :cry:

6 Synes om

Jeg glæder mig simpelthen helt skørt til weekendens udstilling i Hammel :slightly_smiling_face:
Der er så meget at fejre, og der går lidt inden jeg skal afsted igen, så der skal tankes op på kat til lang tid :smiling_face_with_three_hearts:

10 Synes om

Du bliver helt ustyrlig at være sammen med her i weekenden…

3 Synes om

Du har da også noget at fejre :smiling_face_with_three_hearts::clap:t2:

2 Synes om

Jow jow men nogle kan jo godt beherske sig :wink:

1 Synes om

host BS! :joy:

2 Synes om

Håber I får en hyggelig udstilling. :heart:
Fandt lige ud af at en tidligere kollegas mor opdrætter maine coons og skal til Hammel i weekenden. Verden er lille.

6 Synes om

Det bliver en kano hyggelig weekend i kattenes tegn

2 Synes om

I skal ud at ro? :stuck_out_tongue:

4 Synes om

Lærerig og kær :hjerte:

16 Synes om

Hov havde helt overset den her. Det tænker jeg egentlig også godt du kan lære når først skelettet er sat op.

Jeg kan lige kigge lidt nærmere på det i påsken, og lige få støvet min viden af. :sweat_smile:

2 Synes om