Så sagde ryggen STOP, så jeg kan forstå det…
Men der er også flyttet og tømt +20 kasser idag (på sækkevogn og i murebør) samt en masse andet skrammel, stole lænestol, havesæt, hele soveværelset og lige straks også dynen og misserne. I morgen kommer en kattegal og hjælper med de store ting og igen fredag er her folk til at hjælpe med det sidste
Det er godt nok gået slag i slag men misserne tager det meget roligt også den bette nye mor
Succes! I dag har Sigga og nabomissen været på hver deres altan uden at hvæse eller rejse (alle) børsterne. Sigga virker til gerne at ville hilse rigtigt på, men det er nabomissen ikke klar til. Hun bakker baglæns, hver gang Sigga tager et skridt frem;-)
Og suk, det giver jo næring til den tanke, der alligevel spøger… Skal Sigga (og jeg) have en legekammerat på et tidspunkt? Hun ville ELSKE det - i hvert fald når man tænker på de blikke hun sender naboen. Og hvornår skal det evt være?:? Det er jo til at blive helt katte-skruk af alle de lækre killingebilleder, der dukker op lige nu:savle: Men hvis Sigga SKULLE have en buddy, skulle det være en voksen kat og gerne en brite. Der står bare ikke lige flere katte på budgettet pt:(. Og nr. to nye kat i en toværelses på to måneder er måske også LIGE at stramme den.
[QUOTE=Trine;1045952]Succes! I dag har Sigga og nabomissen været på hver deres altan uden at hvæse eller rejse (alle) børsterne. Sigga virker til gerne at ville hilse rigtigt på, men det er nabomissen ikke klar til. Hun bakker baglæns, hver gang Sigga tager et skridt frem;-)
Og suk, det giver jo næring til den tanke, der alligevel spøger… Skal Sigga (og jeg) have en legekammerat på et tidspunkt? Hun ville ELSKE det - i hvert fald når man tænker på de blikke hun sender naboen. Og hvornår skal det evt være?:? Det er jo til at blive helt katte-skruk af alle de lækre killingebilleder, der dukker op lige nu:savle: Men hvis Sigga SKULLE have en buddy, skulle det være en voksen kat og gerne en brite. Der står bare ikke lige flere katte på budgettet pt:(. Og nr. to nye kat i en toværelses på to måneder er måske også LIGE at stramme den.
Men SUUUUK hvor er jeg blød og fristet…[/QUOTE]
Hvis vi måtte, så havde jeg for længst hevet kat nr 2 ind i vores 2 værelses på 34kvm
Ja, okay, jeg har 60 kvm og en altan. Så DÅRLIG undskyldning, Trine;-) Så er der bare finanserne tilbage. Og så bekymringen for, om jeg bare har katte-hvedebrødsdage-kuller, fordi jeg er blevet så glad for Sigga så hurtigt… Vil jeg også synes, det er hyggeligt med 2 kattebakker og 2 katte, der skal passes, når jeg er væk? For ikke at nævne alt det nusseri;-)
Det er sandelig store og dybe overvejelser, jeg gør mig sådan en almindelig tirsdag;-)
[QUOTE=Trine;1045952]Og hvornår skal det evt være?:? Det er jo til at blive helt katte-skruk af alle de lækre killingebilleder, der dukker op lige nu:savle: Men hvis Sigga SKULLE have en buddy, skulle det være en voksen kat og gerne en brite. Der står bare ikke lige flere katte på budgettet pt:(. Og nr. to nye kat i en toværelses på to måneder er måske også LIGE at stramme den.
Men SUUUUK hvor er jeg blød og fristet…[/QUOTE]
Hvis du er så heldig at bo et sted, hvor du må have mere end én kat, så er der da slet ikke noget at betænke sig på :cool2:
[QUOTE=Trine;1045980] Vil jeg også synes, det er hyggeligt med 2 kattebakker og 2 katte, der skal passes, når jeg er væk? For ikke at nævne alt det nusseri;-)
[/QUOTE]
Det er bestemt ikke - nødvendigvis - nødvendigt med to kattebakker til kun to katte Og jeg er sikker på, at en kattepasser vil være ligeglad, om det er 1 eller 2 katte, der skal passes. Forskellen er altså minimal
I taler godt for Siggas sag Det gør hun også selv lige nu. Tigger hele tiden om at komme ud på altanen for at sige hej til nabomissen. Som så bare hvæser og gør. Jeg får næsten helt ondt i maven af at se, hvor meget Sigga ønsker at blive venner med den genstridige nabo:-(. Vil jo gerne have at misse-pigen har det så godt som muligt…