Jeg må også kun have et kæledyr, min tredje kat flytter ind omkring august-september når hendes kommende kuld er flyttet og hun selv er blevet steriliseret.
Jeg er heldig at have verdens bedste naboer - der udemærket godt ved at jeg overtræder reglerne, men som intet siger.
[QUOTE=Helene C;1046005]Jeg må også kun have et kæledyr, min tredje kat flytter ind omkring august-september når hendes kommende kuld er flyttet og hun selv er blevet steriliseret.
Jeg er heldig at have verdens bedste naboer - der udemærket godt ved at jeg overtræder reglerne, men som intet siger.[/QUOTE]
Du er heldig du kan komme til det
Her er (som tidligere nævnt, men du har nok ik set det :)) det viceværten der er problemet - han snager mere end man sku tro muligt, og man blir sat på gaden hvis han opdager noget…
Pyha, det var lige lidt over 600 km. Men hvor var det vidunderligt at se Lærke igen. Fantastisk barnebarn…halvandet år og hun kunne lære farmor hvordan en i-phone virker. Børn nu om dage er godt nok fremmelige:uha:
Vi blev også lige præsenteret for Lærkes lille-?. Hvad det bliver ved ingen for det vil Lærkes far og mor ikke vide før den kommer til September. Men vi så scanningsbillederne og det lignede allerede et barn.
NU er der serveret A/D og jeg vil i seng. Har kørt hele vejen derover og hjem, for Poul mener han er passager fordi det er min bil:tihi:
Det gør heller ikke noget for jeg elsker at køre bil
[QUOTE=Vivi_Fletcher;1045955]Kom så forår!!!
Er blevet lidt utålmodig nu, for jeg har fået nye havemøbler [/QUOTE]
Sikke en fin kattebakke.
http://www.amazon.co.uk/Litterhouse-Cat/dp/B004U4V2WM/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1364332965&sr=8-3
Prisen er også deroppe af. :høhø:
Pumaen blev heldigvis til en sofakat igen!
.oO(hovsa Bambina, så jeg dig lege med din bror lige før ? )
.oO(selvom drenge er dååååmme, kan de åbenbart godt bruges når uartigheden kommer over hende )
Jubiiiiiii, Haley kommer hjem i morgen:klap::klap:. Håber at hendes ferie bære frugt.:stork::stork::stork::stork::stork:
Dét håber jeg også, når nu Søren Sko får snippet…
Han er nærmest slidt op, den bette mand - og efter al hendes brølen har han muligvis også en høreskade :høhø: Her til aften, da jeg gik på arbejde, ville han godt ud, så det kom han - han og Magic fulgtes ad ud i haven, så de sidder sikkert og udveksler krigsminder og opdaterer sin Facebookprofil
VH
Susanne
Godmorge Lucky. Jeg synes det er fantastisk at blive vækket lidt i fem, fordi du har besluttet dig for at fejre rumklangen.
Turboen kan du godt slukke for igen.
. o O (Nå, nu vil jeg i seng… )
[QUOTE=Lykke;1046018]Du er heldig du kan komme til det
Her er (som tidligere nævnt, men du har nok ik set det :)) det viceværten der er problemet - han snager mere end man sku tro muligt, og man blir sat på gaden hvis han opdager noget…[/QUOTE]
Jeg tror også jeg er ret heldig på det punkt. Så gode naboer skal man alligevel lede længe efter. Og jeg har heldigvis to muligheder for lige at afsætte kattene hvis vires ejendomsmand lige mener han skal ind i lejligheden og se noget.
Der havde Jan nær taget livet af mig… var faldet i søvn på sofaen og vågnede skræmt fra vid og sans ved lyden af en, som bevægede sig stille rundt i stuen
Det var Jan, der var kommer hjem ca en time før - og indtil da havde trampet rundt i sine halvstøvler…
Jeg havde først reageret, da han tog dem af og trissede stille (næsten lydløs) rundt i strømpesokker på vej i seng…
Utroligt, at et indbrud for efterhånden rigtig mange år siden stadig kan have så stor betydning…
.oO(så er der problem med banken (igen) … og Nordea’s netbank er ‘‘ikke tilgængelig’’ )
.oO(for engangs skyld ved jeg at der er penge på min konto, men det skal nok gi’ problemer for mange andre :S)
Nå, jeg har heller ingen penge fået i dag…
. o O ( Det var ikke mange timers søvn jeg nåede at få, inden der kvart i 9 stod en håndværker og ringede på for at se til vores ovn, der ikke virker)
. o O ( Og Casper, det drog med påskeferie, der gik tidligt i seng sover bare fra det hele)
[QUOTE=Eife;1046134]. o O ( Det var ikke mange timers søvn jeg nåede at få, inden der kvart i 9 stod en håndværker og ringede på for at se til vores ovn, der ikke virker)
. o O ( Og Casper, det drog med påskeferie, der gik tidligt i seng sover bare fra det hele)[/QUOTE]
Jeg ville prikke lidt til Casper og selv Læge mig til at sove igen
Jaeh, jeg var jo vågnet af det… Og Casper er mildest talt nytteløs i sådan en situation. Fatter absolut ingenting ved at blive vækket sådan og tåger rundt…
men det var bestemt også under overvejelse…
Synes jeg har været rigtig dygtig til at sætte mine reoler op …
Først hang de skævt, men jeg fik så lige et godt tip af eks’en, så nu ser det sgu meget godt ud