. o O ( Novembers tanker )

:klappe:

… åh Lykke altså. Du må da give den stakkels kat noget mad, så han ikke behøve at gå til yderligheder når han er sulten :hoho:

3 Synes om

Har I ikke hver jeres race?? :thinking: :tihi:

Indtil videre er meldingen, at han synes, hun er lækker og hun synes, han er grim - men med en førstegangsparring ville det også undre mig, om hun sprang til med det samme :smiley:

8 Synes om

Kort sagt, det forløber lige som det skal :wink:
Jeg håber på en god kurvfuld killinger om et par måneder :slight_smile:

1 Synes om

FERIE FERIE FERIE :smile: I guder som jeg trænger til det :slight_smile: helt indtil på mandag :slight_smile:

4 Synes om

Tak - ja, det gør jeg også og allerhelst inden 19. januar, så jeg kan have kuld med på den danske TICA udstilling i maj :slight_smile:

2 Synes om

ARGGHHHHHHHHHH GLS! Jeres latterlige klistermærker kan jo ikke “bare” lige fjernes fra en hoveddør. suresvovlerederbandeordjegersurogtrætafatlortetsidderfastogikkekankommeaf :angry::confused::confounded:

Prøv at varme det op med en hårtørrer, og hvis der stadig er klister tilbage så noget madolie

2 Synes om

Tak Dorthe. Jeg har pøset madolie på et par gange og gnubbet godt på det efter noget tid. Men det kan simpelthen ikke opløse limen :confused: Må prøve hårtørreren også :slight_smile:

Johhhh, hvad tænker du på @Katho :gruble:

Jeg troede jeg var færdig med at råbe ‘‘Hold op med at drille din søster!’’, dengang ungerne blev voksne og flyttede hver for sig … men det var før Bisse-Bjørn dukkede op :argh:

9 Synes om

@Skattekat det er nemesis og hvad der sker når man ændrer kattens navn… han bliver da nødt til at leve op til det :muhaha:

Tror du jeg bare vågnede en dag og tænkte: Nu skal han hedde Bisse-Bjørn, sgu! :huh:

3 Synes om

Nu fatter jeg nada af Zooplus, sidst jeg bestilte kom med pestnord, har lige fået mail at denne gang kommer det med gls.

Nå men det styrer de selv, jeg har stregkode til døren når det kommer med gls, og modtage flex hvis det er pestnord, så pakkerne bliver sat foran min hoveddør uanset hvem der kommer med dem

1 Synes om

Det hjalp med hårtørrer. Desværre er min hoveddør ødelagt og fyldt med hakker :frowning: Det bliver dyrt at få skiftet den, når jeg flytter :ked:::sob::fearful::cold_sweat::cry::sob:

Er det en malet hoveddør ?
Hvis ja så vask med noget grundrens, og fyld hakkerne med noget spartelmasse, og mal døren igen. ( og lige det er ikke lige tiden, da der nu er risiko for nattefrost, og malingen skal lige hærde inden den bliver udsat for frost)

2 Synes om

Tusind tak for tips Dorte :slight_smile:

Jeg fik fat i varmemesteren og han sagde også at maling vil kunne klare det. Jeg skal ikke selv begynde på noget. Han sagde at han havde set MEGET værre og at “nu er du jo ikke ligefrem kendt for at misligholde ting”, så han mente nu ikke det bliver et problem til fraflytningssynet :slight_smile: Håber han får ret :slight_smile:

PS - på næste adresse kommer fuldmagten til at sidde indendørs - IKKE klistret op som et klistermærke!

1 Synes om

Aaav :cry: min læge kunne ikke fjerne stingene i min ankel efter operationen - og det var ikke fordi hun ikke prøvede!
Så nu må jeg have fat i kirurgen igen og så må han fjerne dem. Ser ikke frem til at blive hevet mere i :anguished:

Kudos til Coop for straks at tilbyde at tage min sofa tilbage, da jeg klagede over den (en søm, der er skredet, en knap, der er faldet af, og hynder, der er uformelige efter kun et par måneders brug). Men hvordan emballerer man seriøst en trepersoners sofa, så den ikke tager yderligere skade i transporten?

Den kan ikke skilles ad ud over, at benene kan tages af, og jeg har selvfølgelig ikke længere den originale emballage - en stor formstøbt papkasse. Nå, men de må jo fortælle mig, hvad de vil gå med til at kalde forsvarlig emballage.

Og så bliver det IKEA denne gang - og en lædersofa, selv om jeg ikke bryder mig om lædersofaer. Ikke mere stof, som kattehårene kan hænge fast i her i huset :rock:

1 Synes om

Bølle/Bisse - potato/potato…? :smirk_cat::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Synes om