Jeg har Frank, der gerne vil ligge på stoffet og gnide sig op af trådet. Flappe jager imaginære monstre under stoffet alt imens Ulla tømmer skraldespanden for alt afklippet
Sugieh vil helst sidde på skødet med snuden 2 mm fra mit ansigt
De er meget, bare ikke ligeglade
Åh gud, det lyder sjovt, men ville drive mig til vandvid, og de ville ryge ud af rummet mens jeg var i gang. Mine plejer at lave det de plejer at lade, sove, æde m.m. Det er kun målebåndet der er interessant.
Da jeg kun havde Emina, kunne jeg også male møbler mens hun var til stede, ingen problemer. Det tør jeg så ikke med Alvin, der er han for nysgerrig til jeg tør risikere det.
Du må have begge dele med til Brita, næste gang I er på udstilling. Hun får da lidt fra hånden trods et større antal katte
Ja forstå det, hvem der kan
Min mor kunne strikke med både “brune” på skødet og også Dream.
De skulle lige finde melodien- nemlig at min mor skulle nusse indtil de havde fået sig anbragt og så måtte hun gerne strikke ovenpå dem. Brune gjorde præcis det samme hos ny ejer også.
Ja tak
Den is kan du gi’ til @anne_p … hun bliver ved med at plage mig om en is, hun har fået - og spist - for flere år siden
Puha der kommer håndværkere hos mig i morgen…og jeg har ikke mulighed for at være hjemme
Jeg kan næsten ikke ha det, i forhold til kattene
Kan jeg godt forstå.
Mener at vi har fået kæmpe eskimo hjemme hos dig engang
Nemlig! … @anne_p
Og af en eller anden grund kan jeg huske at du selv fik en lakridsis…
Nok fordi jeg tilbød det, hvis nogen andre ville ha’ en … og I reagerede som om jeg havde tilbudt jer narko
Hvilket jeg aldrig kunne finde på … det er ikke til deling
Ja, lakrids kan du godt bare selv beholde
Af samme grund elsker jeg mit syværelse, for selv om Bobtilen ikke er så aktiv, ja så er syværelset en eldorado for dem
Imponerende, her vil bobberne gerne være med og garnet skal helst gennemtygges
Herhjemme har vi lært at kombinere puttetid og hækling, det kræver bare jeg altid har et ekstra projekt inden for rækkevidde, Mille elsker at putte på det jeg arbejder på
Min tur til at klage til zooplus…
En pakke leveret med gls og en anden med post nord. Den var post nord leveret i perfekt stand, den fra gls, not so much…
Men det er ikke Zooplus fejl, at GLS har været hårdhændede med pakken? Tapen de har sat på, er fordi den er gået op i deres varetægt. Så selvfølgelig skal Zooplus have klagen og selv søge godtgørelse hos GLS, men Zooplus har ikke gjort noget galt.
Kamilla skriver jo også klage TIL, og ikke over?
Lakridsis ER bedre end narko