Jeg troede Simba gik og pev for at komme ud, men så er det fordi jeg for er par timer siden var kommet til at låse Aslan ind i garderoben
Aslan sagde ikke en lyd før han VAR kommet ud af rummet
Jeg troede Simba gik og pev for at komme ud, men så er det fordi jeg for er par timer siden var kommet til at låse Aslan ind i garderoben
Aslan sagde ikke en lyd før han VAR kommet ud af rummet
Been there, done that alt for ofte
Jeg plejer altid at låse ud til garderoben, fordi Simba kan åbne døre…
Jeg havde så glemt at låse, og kom ud og fandt Simba, der styrtede ud… Da Aslan er en dengse der plejer at opføre sig ordentligt, lukkede og låste jeg bare
Der gik et par timer inkl at jeg var i bad, hvor Simba godt nok kom ud og tjekkede om jeg var der en del gange, for at pive så snart jeg var ude af badet
Heldigvis overgav jeg mig, ellers var Aslan nok ikke fundet før imorgen
Nemlig, ikke Zooplus’ fejl, men det er dem som har en sag med gls
Kommer an på, hvad man ligger inde med …
Ja de gode lakrids is laves ikke længere
Er der nogen der har prøvet den her “vægt” til kattebakken?
Jeg så en reklame på tiktok med den, hvor ejeren har flere katte, og appen til “vægten” kunne se hvilken kat der lavede hvad i samme kasse
Jeg ville ikke engang overveje, hvis jeg var gal på mine penge
Jeg har snotten i bakkerne hver dag, så de forandringer der måtte være skal jeg nok opdage visuelt
Næh, men jeg læste muligvis indlægget i forlængelse af tidligere indlæg fra brugere med beklagelser over zooplus. Så jeg tænkte blot, at den her skulle de da ikke stå på mål for
Øh, nej spild af penge. Her bruges der en babyvægt og kattene vejes ca en gang om måneden.
Vores nye elektroniske kattebakke registrere også kattenes vægt, men da man ikke kan kode kattene ind og registrere deres chip, har det efter min mening ingen fornuftig anvendelse
@velfa … hvorfor er der en badeand i bunden af min kaffekop?
??? Men du må hellere skynde dig at give den noget at svømme i
En forudsigelse om, at din næste kat bliver en korat…?
Har du et link til jeres elektroniske kattebakke?
Jeg har fået svar fra Zooplus her til morgen og de sender mig en ny pose u/b.
Jeg havde frygtet at den blev krediteret og at jeg så skulle ind og bestille en ny igen og dermed ikke få mine 10%.
Jeg er tilfreds
Den første vi fik, og som vi stadig har er denne, dog har vi sat wifi i den: https://eu.robotshop.com/products/litter-robot-3-automatic-self-cleaning-litter-box-eu
Vi har, så købt den nye model efter vi flyttede https://eu.robotshop.com/products/litter-robot-4-automatic-self-cleaning-litter-box-black-eu
Vi elsker dem, nøj det er dejligt at kunne nøjes med en bakke hos kattene, grunden til vi har to er at den ene står på kattteværelset og den anden i bryggerset eller nu hvor vi har killinger i gangen i stueetagen.
Har lige læst, at en fange er undløbet under et tandlægebesøg - her i vores lille by! For mindre end to timer siden, og han er vist ikke fanget endnu
Sæt hellere kaffe over, hvis han skulle komme forbi…
Hvad byder man uventede gæster
Jeg har haft min søster på besøg i ca. 1 døgn …
I går var vi ude at spise og efter ̶m̶o̶r̶g̶e̶n̶m̶a̶d̶e̶n̶ brunch, tog vi en runde i skoven ved Bjørnebæk strand … skønt at mine ben kan holde til gåture igen
Nu er jeg og kattene - og Leo roseterminator - alene igen … i går var Donkey og Dimmalimm sammen med os i stuen (på behørig afstand af min søster - bevares), men dag var de bange og gemte sig, indtil hun var kørt