Og de er gode. Jeg har købt dem flere gange, da jeg boede v. Nørre Aaby.
Mere konfekt-agtige end alm. romkugler/trøfler. Jeg synes de gør sig godt sammen med en klat is
Helt ærligt, nu sidder jeg og kikker på lærke romkugler, prisvindende og jeg skal komme efter dig. Men de er dæmle da ikke billige, okay det ville nok også være underligt, med tanke på hvad de er lavet af, jo noget andet end en pakke af de billige fra supermarked. Google lige dem der vandt sidst, lyder godt nok også lækre.
Tak @Beydana begynder mere og turde købe dem
det med selv forbi bliver ikke lige
@MissSophie tak for anbefalingen og hvilke er bedst
@Enki det er rigtig de her blev kåret nogle år efter, dem havde jeg også i tankerne
Jeg holder meget af rom kugler / trøfler / sputnik ( kært barn har mange navne)
Men dem fra supermarkedet dem kan jeg ikke med
Jamen tak men nu, når du kommer efter mig, så tager du lige dem fra Middelfart med , og tager du ikke omvejen ved Fredericia via Seets og tager de med også
Og så kan lave vores egen konkurrence og bedømmelser
Jeg kender en par stykker mere der skal med i konkurrencen, som jeg får fat i så
Her i sommers var jeg på et af de lokale markeder - Sørby marked. Der var en masse delikatesse boder inkl. en hvor de havde romkugler. De ville så have 120,- for 4. De uddelte smagsprøver og de var virkelig gode og meget intense i smagen så det med at spise en hel romkugle var nok ikke blevet aktuelt fordi smagen netop var så intens.
Jeg er mere hooked på at prøve såkaldte dyre romkugler efter den oplevelse. Så 80 kr for 4 er jo næsten et fund
Asani plejer altid at vente på mig lige inden for døren, når jeg kommer hjem. Det gjorde han ikke i dag. Han var heller ikke i soveværelset, hvor han som oftest sover på den tid af dagen. Så måtte han jo være ude.
Jeg åbnede havedøren, og han kom ganske rigtigt løbende - men med en hale så tyk som en arm. Så må der have været en kat på den anden side af hækken, som han har skældt ud på.
Og så så jeg den, den anden kat. På den helt forkerte side af hækken
Heldigvis gik Asani ind af sig selv, så jeg kunne åbne porten. Men det kunne katten selvfølgelig ikke finde ud af. Så må jeg jo i gang med at jage den ud, tænkte jeg. Det viste sig dog at være en sød lille kat, der gerne ville snakke og nusse, så jeg tog chancen og løftede den op. Den hvæste og vred sig lidt, men ikke noget, der var farligt for mig.
Nu håber jeg bare, at den ikke har fået smag for at komme herind.
Der er også en bager tæt ved Herning de er gode, jeg fik 4 i år hmm kostede de 40 kr, men hvor de blev nydt, det var også i 2017 jeg fik dem sidst, og ja, jeg vrælede, over en kørte en om vej på 5 min for jeg kunne købe 4 stk
Det er også Fredriks bager de lavede små rom mus det er 11 års siden jeg smagte den sidst, jeg drømmer om og få fat i sådan 3 stykker, så vil vræle over det, og virkelig dele dem ud over de næste uger