Jeg har selv først fået diagnosen som voksen. Jeg håber at hun fortsætter med at trives, og godt at du/I i det mindste er OBS på hende.
Så længe hun fungere og ikke mindst socialt, så volle jeg ikke være nervøs.
Synes det er interessant hvordan børn der har samme dna/genetik kan være så forskellige.
Emma har altid været vild med dyr og forsøgte ihærdigt som baby/tumling at putte/ae vores katte, men Marion derimod er ikke specielt interesseret. Ser du hende kravle efter Toth, så er det for at “plukke” ham og spise hans pels
Hun synes tilgengæld hans mad/vand/vådfoder skåle og kattebakker er VILDT fascinerende og hjælper sig gerne til en smagsprøve hvis man ikke holder øje, hvor det aldrig sagde Emma det store
Nogle der skal på tur i det nordjyske og vil se en lille planteskole
Er her en ide ennlille udsendes fra tvnord
Stream 'Det lille Paradis' fra TV2 Nord lige her
Med venlig hilsen
Kattene har i ly af natten smadret min sidste røde Ikea-kitch-kult-lampe, som ikke laves mere Gæt i øvrigt, hvem der smadrede den anden røde og en hvid af samme slags? For længe siden dog.
Hvordan ser lampen ud
Sådan her:
Det er vist mere, hvordan så den ud
Chili og Asani skam jer -men det gør de nok ikke
De er godt nok både pæne og nuttede at se på, men det ser da heldigvis ud til at du kan købe dem brugt, hvis du vil have dem igen.
Men det vil jeg ikke. Når de kan smadre 3, kan de også smadre 4, så det kan vist ikke betale sig. Møgdyr
Det har du unægtelig ret i. Nøj jeg priser mig lykkelig for at stort set alle mine katte, minus killingtiden, sjældent har ødelagt noget. Og Alvin er trods alt den syvende kat jeg bor sammen med, jeg har vist været meget heldigt på det punkt!
Nu har @DorteH endelig været her, for at hente sit ‘‘Crazy catlady’’-klistermærke …
Bedre sent end aldrig - og baseret på billedet kan det jo nok diskuteres, om ikke det er overflødigt at skilte med det…
Men katten er da sød!
What is said in Spjellerup stays in Spjellerup…
PS. Nåede også i nærkontakt med Dimsen - Æseldyret nåede derimod at se mig, inden jeg nåede at spotte ham…
… og der gik ikke ret mange minutter fra du var kørt, før han stod i køkkenet
Klog kat!
Smidder lige en bold op i luften undskyld
Ugen billede er vist gået lidt i hold,
Ved godt vi selv skal holde det igang
Men var det en ide med 14 dage for hvert konkurrence, om det ville holde det igang
Med venlig hilsen
Ville gerne have kunst fra Jeff de Boer - tænker at viking hjelm lige ville være være noget for perser kat - masser af pels til at ligne skæg
video med kunstner
Da vi flyttede sammen påtog min kæreste sig foder tjansen i håb om, at kattene hurtigere blev trygge ved den nye situation og det virkede, Mille besluttede hurtigt at det eneste jeg er bedre til end ham, er at putte ovenpå og ligge stille om natten
Det betyder så også, at når han for en sjælden gang skyld sover til kl. 07.00 så bliver det meget tydeligt når hun er sulten, hun kan fint komme op og nusse og putte i løbet af natten og når jeg er vågen, men når hun er sulten kommer hun op i sengen og går direkte hen og vasker ham, kun med pauser for at fortælle ham det er spisetid, jeg bliver ignoreret
Og hvad gør kæresten? Jo han står da op, og finder mad til hende, prinsessen skal jo ikke være sulten