Kl. er 8.15, og det er næsten helt nattemørkt lige nu. Bortset fra når det lyner Jeg har dog ikke noget imod lyn og torden - heldigvis
Så åbnede sluserne sig også. Hvis det fortsætter på denne måde ret meget længere, kan vi nok snart kalde det skybrud. Går man efter farven på himlen, er der ikke noget, der tyder på, det har tænkt sig at stoppe lige med det samme.
Tagrenden kunne ikke klare regnen, og der kom mærkelige kluklyde fra køkkenvasken (ikke på videoen):
Onsdag/ torsdag aftens arbejde
Syltede lidt for store skole agurker og alm agurker
Ja gjeg genbruger sylteglas
Og den hvide sylte spand er 3 /4 del fyldt
Med venlig hilsen
En glas vase der en grøn brun af gammel blomster vand , gætter jeg på , er der nogle der har gode fif til og få den pæn igen, udover knofedt, bange for jeg ridser med en svamp hvis jeg kun bruger det
Med venlig hilsen
Idé-nyt foreslår at blande 1/4 vand, 1/4 eddike og 1 spsk. natron og lad det stå 10 min.
Vi du have en lidt anderledes katte krasse træ, så er her ideen
Og give 2 års garanti på den, hmm tvivler på de har mødt en rigtig kat
Med venlig hilsen
Imopnerende
Er den norsk, eller er det en af de der blending af dansk, svensk og norsk?
Det ligner “gammel norsk”, altså dt der hedder Bokmål.
Det er norsk
Har vildt lyst til at tage ned til “åben stald” på havnen imorgen, det er garderhusarhestene man kan se, i forbindelse med at dronningen kommer forbi…
Men jeg tør bare ikke selv når der er så mange mennesker
Jeg er sikker på, at nogen et sted for noget tid siden ledte efter hækleopskriften til en frø dørstopper… Nu har jeg tilfældigvis fundet den, men kan ikke huske hvem
@Lykke Randi, som vist ikke længere er aktiv på KG, men du er vist facebookven med hende.
Det kan jeg godt forstå, håber virkelig du kom afsted det er en oplevelse
Det kan jeg SÅ meget følge dig i
Jeg kom ikke afsted, men Tvsyd havde lidt om dem i deres udsendelse og kunne se der var en del mennesker
Der er nogle billeder i denne artikkel:
Er der nogen der ved hvilken race(r) hestene er?,